Hotel Residencia Amparo

Kleine hotelsWeer vandaag23°17°
Hotel Residencia Amparo
4,8

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Residencia Amparo voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Residencia Amparo in het Nederlands

Anders

Nooit meer in dit hotel.

Mevr. Vos
21-9-2016

Kamer 11 en kamer 1 zijn beide gelegen naast een afzuigsysteem van een restaurant.Zeer benauwd en veel lawaai en er kan niet gelucht worden.Kamer 11 kan je zelfs het balkonnetje amper opkomen, hang je iets buiten dan ruikt het naar eten.

2005

ons eerste kennismaking met Madeira, hotel was leuk gelegen in het hart van het stadje, kamer was goed verzorgd, ontbijt was erg sober - alleen 2 bolletjes wit en wat zoet beleg en een yoghurtje

Met Eigen Wijze reizen een fantastische wandeltrektocht gemaakt.Ons eerste hotel was Amparo.Een klein knus plaatselijk hotelletje.Erg schoon,netjes,heerlijk eten,mooie kamers.Niet geschikt voor zonvakantie,meer voor doorreizen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residencia Amparo in Machico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residencia Amparo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.