Hotel Dom Pedro Madeira

Hotel Dom Pedro Madeira
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Dom Pedro Madeira voor je op een rij gezet:

41 reviews over Hotel Dom Pedro Madeira in het Nederlands

Wij hebben het hier leuk gehad!

Annelore
17-10-2016

Wij verbleven hier twee nachten. De kamer die we hadden was wel gedateerd maar verder prima, met schuin uitzicht op de zee. Het ontbijt vond ik lekker, ze hebben veel keus en het eten ziet er vers uit. s'Avonds word er entertainment verzorgd. En het personeel achter de bar was super vriendelijk. Wij hadden een huurauto en zo kun je het eiland goed bezichtigen. Machico is klein en rustig, maar er zitten wel voldoende restaurantjes en 1 grote supermarkt en een hele kleine vlakbij. S'avonds keken we naar de surfers op de hoge golven. In de lobby heb je gratis WIFI, daar kun je heerlijk zitten in banken met uitzicht naar zee om even te internetten. Het diner hebben we niet geprobeerd.

Geen 4 sterren waardig!

Andrea
16-10-2016

Dichtbij vliegveld,aan het water,klein strandje,gezellig dorpje,openbaarvervoer prima!

Hotel gedateerd,eten ronduit slecht,elke dag 80% hetzelfde,vlees of vis taai,droog smakeloos

Kamers wel schoon,elke dag schone handdoeken maar die stonken.

Dit hotel is geen 4 sterren waard,voor ons een domper,je betaalt veel voor de all-inclusive maar eet soms van ellende een droge cracker met kaas.

Met kleine kinderen of slecht ter.been; absoluut niet gaan,alleen maar trapjes in het hotel.

We zijn al op een aantal landen geweest ,turkije,mallorca,tunesie,bulgarije met touroperator maar dit was hotel is echt een slechte keus!

Kamers gedateerd en redelijk gehorig maar wel schoon.

Eten miserabel smaak was voldoende.

Personeel: de ene vriendelijk de ander onvriendelijk

Buitenboel: bij het zwembad ligbedden aanwezig echter, er waren er een aantal dan wel doorgezakt of kapot.

Geld niet waard

John Tuijt
13-8-2016

Personeel snapt niets van het feit dat gasten veel geld uitgeven om fijn vakantie te vieren. Vriendelijk is heel ver te zoeken. Glaswerk en bestek is ronduit smerig.

Heel prima!

A.
8-8-2016

Fijn hotel, 2 nachten geweest als onderdeel van een fly/drive vakantie.Kom in de eerste week van augustus, dan is er een food festival met muziek, kraampjes en gezelligheid. Hotel heeft super uitgebreid ontbijtbuffet met alles wat je maar kunt bedenken. Mooie ruime kamers met zeezicht en airco.

Goede service. Dorpje zelf erg klein dus niet veel te doen. Zandstrand ook aanwezig in het dorp.

Twijfel

Arno Meijer
2-5-2016

kamers zijn heel gehorig, je kunt de buurman horen snurken, zodat je geen oog dicht doet.

Met huurauto is heel het eiland bereikbaar.

Kamers worden iedere dag schoon gemaakt en handdoeken vervangen .

Praktisch en goedkoop

E.J. Alblas
6-9-2012

Ik verbleef hier twee nachten. Kamer is prima - goed schoon, lekker douche en bed goed. Er is geen airco maar ramen kunnen open en het waait altijd dus niet te warm gehad. Geen last gehad van lawaai. Ontbijt is prima. Geen dinner geprobeerd (voldoende andere eetgelegenheid in de omgeving). Op korte afstand van het hotel ligt een kiezel- en zandstrand. machico is een gezellig dorpje. Hotel gelegen dicht bij het vliegveld en goede busverbindingen naar Funchal, dus prima uitvalsbasis voor de rest van het eiland. Hotel is bovendien goedkoop.

Nooit meer dit hotel

Werner
10-10-2011

Zeer rustig gelegen,een pluspunt,al de rest zijn minpunten.De maaltijden zijn smaakloos en saai.Alle visgerechten waren te veel uitgedroogd,de vleesgerechten idem.Soms hadden we drie dagen na elkaar hetzelfde gerecht maar op een andere wijze geserveerd.De resten van de dranken werden netjes bij elkaar gekapt voor de volgende gebruiker(heel hygiënisch!)De keuken is een absoluut fiasco.De bediening in de pianobar met max twee personen geeft soms een ellenlange wachtrij en dan nog enkel open van 18.00h,daarvoor is enkel de poolbar open,zo kan je wel een all-in runnen!Onze kamer werd wel netjes onderhouden,een pluim hiervoor.Conclusie:stoppen met dit hotel.

rustig, geen BVN

Jan
3-9-2011

triestig restaurant: weinig keuze, op 14 dagen geen enkele keer frietjes, 1 keer gekookte aardappelen, 2 soorten groenten. Wel gratis karaf wijn, wit of rood, bij diner.

Ik was tevreden!

Dorine
31-7-2011

Ik heb in 2009 een week verbleven in dit hotel en was hier zeer tevreden van!

Het stadje is vlakbij, maar daar is 's savonds niet echt veel te doen. Het is wel enorm rustig. Je kan gemakkelijk de bus nemen naar Funchal om daar zelf dingen te bezichtigen.

Je kan via 'TO' uitstappen boeken: 2x dagtrip, met een boot op zee, dolfijnen bezichtingen,.. Dat was dik in orde.

Een nadeel was wel dat het geen écht strand was maar een kiezelstrand. De golven waren ook te hevig om er in te kunnen zwemmen. Reken dus enkel op een zwembad.

Qua eten was er enoorm veel keuze! Koud buffet & daarbij ook warm. Het koud buffet is elke dag wel hetzelfde. Maar als je zoveel keuze hebt is dit geen probleem (of je bent een muggenzifter).

Animatie is niet denderend, enkel wat muziek op de piano.

All in is oké, ganse vakantie gratis drank.

Kamers waren perfect. Proper, mooi opgemaakt, geen klachten.

Wel is het 3km van de luchthalven dus om het halfuur vliegt er een vliegtuig voorbij.

Al bij al enorm tevreden!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dom Pedro Madeira in Machico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dom Pedro Madeira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dom Pedro Madeira scoort een 6.61 uit 10 op basis van 49 reviews.