Hotel Vidamar Resorts Madeira

Hotel Vidamar Resorts Madeira
8,8

8 tips over Hotel Vidamar Resorts Madeira

vinhu001, 16-8-2017
Kamer zo hoog mogelijk vragen voor het beste uitzicht.
John de Keijzer, 7-6-2015
Huur vanuit hotel een auto en trek zelf het eiland over. Nu ontdek je de meeste plaatsen die van belang zijn. Eigen tijd in te delen i.p.v. met een reisgezelschap.
albert, 24-6-2013
Ga eten in de oude binnenstad, Rua de Careirra. Maar niet in de toeristenrestaurants maar in de oude authentieke Portugese restaurantje met Jardim!. Prima kwaliteit/ prijs. Buskaart kopen voor openbaar vervoer en opwaarderen in het postkantoor.

We hebben een aantal aanbieders voor Vidamar Resorts Madeira voor je op een rij gezet:

gezina-, 17-2-2013
Sportlessen zijn echt leuk om een keer te doen, lekker een beetje bewegen. Ook bij het zwembad kun je heerlijk liggen op de ligbedden met uitzicht over zee.
yveter, 17-2-2013
Aan de overkant van de weg, waaraan dit hotel is gelegen, zit een restaurant met heerlijke streekgerechten met goede service en een goede prijs/kwaliteit-verhouding.
Peter Platte, 18-1-2013
dit keer 3 levadawandelingen gemaakt met een gids. Ondanks de soms zware inspanningen, de nauwe paden langs de diepe afgronden een super ervaring. Gids wist ook heel veel te vertellen. Ook de rit naar de startplaatsen is de moeite waard, prachtige uitzichten. 2x gegeten bij Nagayo,Japans restaurant dicht bij het hotel, onbeperkt eten voor weinig geld, voor de liefhebber zeker een aanrader. Ook de dagtours zijn leuk om te doen, je ziet heel veel in korte tijd.

Sas, 8-7-2012
Als je uit het hotel loopt en dan aan de weg naar links gaat, zo'n 200meter verder heb je een weg aan je linkerhand die naar beneden toe loopt. Onderaan deze weg heb je rechts een supermarkt, en iets daarvoor heb je aan je rechterhand een italiaans restaurant; erg goed eten, voor niet veel geld! Zit hier ook wel vaak vol.
arno_liane, 5-7-2012
Tips om te doen op Madeira: varen met catamaran of speedboat (dolfijnen,zeeschildpadden,walvissen), levadawandeling naar 25 fontes of korte wandeling naar Balcoes (super uitzicht), Pico do areiro, ruige maanlandschap achtige natuur in de uiterste oostkust (je kijkt je ogen uit), Hoogvlakte Paul de Serra (bijzonder), cabo girao (super hoge klif >500 m. met prachtig uitzicht). qua eten is FX Club een super gezellig tentje, waar je echt lekker kan eten (ook locale gerechten). en huur een auto!