Hotel Vidamar Resorts Madeira

Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag21°15°
Hotel Vidamar Resorts Madeira
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Vidamar Resorts Madeira voor je op een rij gezet:

102 reviews over Hotel Vidamar Resorts Madeira in het Nederlands

fantastich hotel, maar niet voor avond eten.

marijke
14-9-2018

heel mooi hotel met schitterend uitzicht op de zee.

grote ruime bedden,genoeg plaats bij het zwembad.

geen handdoekje leggen hier.

personeel allemaal zeer vriendelijk.

het enigste minpunt wat wij vonden was het avond buffet.

we vonden de keus in het warme eten erg minimaal voor zoveel mensen.

ook was het eten lauw en niet erg smakelijk.

we hebben dan ook 5 dagen buiten de deur gegeten.

Italiaanse restaurant mama mia is echt aan te bevelen.

Laurens
21-7-2018

Heerlijk hotel. 5 sterren op alle fronten. Prachtig gelegen. Vriendelijk personeel. Mooie en ruime kamers met fantastisch uitzicht op de oceaan. Prima zwembaden (ook hier fantastisch uitzicht op de oceaan) en ruime mogelijkheden om van de zon te genieten.

Guest Experience Ambassador Supervisor, Comercial, 27-7-2018

Dear Guest,

Thank you very much for such a positive review. It is a great pleasure to know that you had a fantastic stay and enjoyed all our facilities. Welcome back!

Best regards,

Guest Experience Ambassador Supervisor

Perfecte kwaliteit

Marloes
11-5-2018

Groot goed verzorgd hotel. Aan eten is er een zeer ruime keus en kwaliteit is goed. Personeel is ontzettend vriendelijk en het heeft een goede ligging. Het centrum van funchal is lopend in een half uur te bereiken en doordeweeks gaat er overdag ook een gratis shuttle bus vanuit het hotel. Faciliteiten zijn verder top. Oa de sportschool. Dit komt ook omdat ze deze voor locals toegankelijk hebben gemaakt waardoor er altijd een trainer is en je mee kunt doen met diverse groepslessen. Kamers en badkamer (3pers) erg ruim. Als je het bed met 2en deelt kan het wel een veetje krap zijn. Twijfelaar maat. Minpuntje vond ik dat de zwembaden niet verwarmd zijn. In het voorjaar dus erg koud.

Guest Experience Ambassador Supervisor, Comercial, 27-7-2018

Dear Guest,

Thank you for staying with us and for your positive feedback. We are delighted to note that you had a pleasant experience at the Vidamar and enjoyed our facilities. Your kind words have been passed on to the hotel staff.

We look forward to welcoming you on your next stay with us!

Best regards,

Guest Experience Ambassador Supervisor

Tjingo

Wereldse ervaring willen zo weer terug

Freddy Vos
9-11-2017

De ligging is perfect de kamers als ook de hele accomodatie is super personeel erg aardig en behulpzaam eten was fantastisch en alles super schoon

Op het randje van 5*.

biencop
11-9-2017

Vrij nieuw (gerenoveerd) hotel gelegen aan een drukke weg op +/-2,5 km van Funchal. (Busverbinding op 150 meter links). Je hebt echter geen last v/h verkeer.

Het hotel heeft een dagelijkse gratis busdienst naar en van Funchal (inschrijven

aan de receptie).

Alle personeel met ietwat verantwoordelijkheid spreekt vrij goed Engels. Dit is niet het geval voor de mensen met lagere functies. Dit 5* hotel zou "adults only" of minstens "16 plus" moeten zijn!

Receptie: vlugge, zakelijke bediening. Wat meer vriendelijkheid, vooral van de

vrouwelijke receptionistes is aan te bevelen.

Hotel gebouw: mooi, snelle liften, goed onderhouden.

Tuinen: klein, goed onderhouden en mooi.

Zwembaden: 3 met kinderbad. Vrij groot; dagelijks onderhoud. Niet nodig om

baddoeken te leggen. Plaats en zetels genoeg.

Restaurant: minimalistisch decor. Mogelijkheid om buiten te eten. Lekkere eten

(cfr. massakeuken).

's Morgens enorme keuze voor het ontbijt (showcoocing).

Idem 's avonds maar met minder keuze. Ook glutenvrij voedsel.

De dresscode wordt niet altijd nageleefd en het personeel grijpt

niet in. De tafels hebben geen tafellakens. Bij het afruimen

wordt er vlug met een doek over het composieten blad gewreven,

wat vettige plekken achterlaat.

TIP: wens je 's morgens en/of 's avonds buiten te eten, ga dan zeer

vroeg of vrij laat naar het restaurant. Je plaats wordt telkens toegewezen.

Bars: 3: Lisboa, Ocean en Poolbar + een kleine (bar)chalet bij

ligweide. Redelijke prijzen cocktails en longdrinks: 5 à 7€. Lisboa

Ocean bar zijn overdag gesloten.

Kamers (superieure): Groot met salonnetje. Vrij sober aangekleed. Grote bad-

kamer met toilet. Er is echter geen verluchting in

de badkamer!

Nogal hard bed. Dagelijkse poetsbeurt.

Om de 3 dagen wordt het linnen ververst of op vraag.

Goede, gratis Wifi verbinding. In de kamer is er tevens een

kabelverbinding. TV met BVN.

Voortreffelijk Hotel, met een erg mooie ligging

A. Vermond
5-9-2017

Als je vroeg aankomt in het Hotel moet je tot 14:00 uur wachten tot je in je kamer kan. Het personeel is fantastisch, en het hotel erg schoon en luxuieus.

Zowel tijdens het ontbijt als met het avondeten is er genoeg keuze, en voor iedereen wat wils. Ook krijg je de mogelijkheid om te eten in het Sushi restaurant wat erg goed is en het Italiaanse restaurant wat ook echt de moeite waard is.Er zijn zoutwaterbaden en je kan vanaf de pier in de Atlantische Oceaan zwemmen.

Geweldig hotel op een prachtig eiland

Fam. Groeneveld
29-8-2017

Prima hotel, heel mooie ligging, goede en schone kamers met uitzicht op de Atlantische Oceaan. Prachtige zwembaden aan de rand van de Atlantische Oceaan, voldoende ligbedjes en parasols. Medewerkers hotel gastvrij. Madeira kent een prachtige natuur, gunstig klimaat (constant ± 28 graden, koel briesje) en goede voorzieningen. Enig nadeeltje wat te noemen is dat er gedouched moet worden in bad. Badkamer verder ruim een schoon.

Prachtig hotel met enige kanttekeningen

vinhu001
16-8-2017

Prima accomodatie op fantastische locatie.

De kamers zijn groot en het uitzicht is geweldig.

Het eten is in buffetvorm en laat niets te wensen over.

Wel zijn de matrassen aan vervanging toe en ook de kussens zijn of te hard of te klein. Andere kussens gevraagd maar niet gekregen.

De badkamer is ook wel toe aan renovatie. Je moet douchen in het bad. De zwembaden zijn prima met uitzicht op zee. Ook zijn er genoeg ligbedden. Het centrum naar Funchal is lopend te doen, maar ook gaat er een shuttlebus van het hotel.

De auto kan gratis in de parkeergarage.

Het is wel een heel groot hotel en dus wat onpersoonlijk.

Wij waren er van 13-7 t/m 24-7. Het ontbijt was heerlijk en het avondeten is iedere avond gevarieerd. Voor de mannen: er wordt niet gelet op een lange broek. De kamers zijn ruim en modern ingericht. Wij zaten op de 10e verdieping met een mooi uitzicht op de zee. Er is bij het zwembad genoeg plek voor iedereen. Kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad in dit hotel en raden dit bij iedereen aan.

Prachtig hotel en zeer mooi eiland!

LW
9-3-2017

Zeer mooi hotel,lekker eten de kamers netjes. In één woord een zeer aangename vakantie gehad.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vidamar Resorts Madeira in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vidamar Resorts Madeira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.