Aparthotel Tiles Madeira (Vh. Gorgulho) ***

Aparthotel Tiles Madeira (Vh. Gorgulho) ***

Aparthotel Tiles Madeira (Vh. Gorgulho)
Aparthotel Tiles Madeira (Vh. Gorgulho)
5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Tiles Madeira (Vh. Gorgulho) voor je op een rij gezet:

20 reviews over Aparthotel Tiles Madeira (Vh. Gorgulho) in het Nederlands

het hotel is armoedig, slecht onderhouden, vies, onvriendelijk personeel en het ontbijt is slecht

nooit meer

annie geers, 12-9-2013

verouderd,afgeleefd en niet onderhouden.

wij zijn na een nacht verhuisd naar hotel raga acommodatie zeer goed

het eten eentonig en weinig aanvulling

zeer vochtige kamer!!

martinnuij, 6-7-2012

De afzuigkap van de keuken deed het niet! Ik stond te koken en op eens ging de telefoon dat het brandalarm was af gegaan, Ja wat moest ik dan? Niet koken? Ik kreeg geen eten vergoed door het hotel omdat mn afzuigkap kapot was.

In de badkamer was ook geen afzuiging. Dus 1 grote vochtige bende.

Op de derde dag ben ik ook naar een ander hotel gegaan!

Zeer goed gelegen

Myriam Nagels, 5-10-2011

Hotel Gorghula is inderdaad niet zo modern. De kamers zijn wat klein. De badkamer is echter ruim. Alles in zeer proper.

We hadden een kamer met frontaal zeezicht en 's avonds konden we de lichtjes van Funchal en omgeving bewonderen.

Het hotel ligt op twee kilometer van het centrum. Met een bushalte bijna voor de deur, was het voor ons als wandelaars prima gelegen. Het personeel aan de receptie was altijd correct en vriendelijk. Het restaurantpersoneel was heel vriendelijk. Het leek of we er al jaren vaste klanten waren.

Het eten was goed. Elke dag keuze tussen vis of vlees en groenten . Elke avond en ochtend kon je vers fruit eten.

nooit meer

Erik, 21-6-2011

verpauperd en op sterven na dood. Wordt aangeboden als aparthotel maar is in feite een hotelkamertje met een 'keuken' in een kledingkast.

1 stopcontact in het hele hok, waar de stekker van de tv in zat.

Schimmel op de badkamertegels en een bruin bad die van oorsprong wit hoorde te zijn. Afvoer aanrecht niet goed met als gevolg verrotte aanrechtkastjes en natte voeten.

een keer is genoeg

Hub en Annie, 3-5-2011

Het hotel ziet er aan de buitenzijde al gedateerd uit, het past niet meer in deze hotelwijk.

De binnenzijde is al niet veel beter, het geheel is aan een grondige renovatie toe.

Zwembad wordt wel elke dag onderhouden en schoon gemaakt maar ook hier is onderhoud dringend nodig

Kamer is ruim genoeg, zeker als het keukenblokje wordt verwijderd !!

Bed is van een goede kwaliteit.

Zij zeezicht vanaf balkon (4de etage) is mooi.

Prachtig eiland erg leuke dingen gedaan en gezien. Een prachtige vakantie gehad echt een aanrader.

gorgulho zeker eens terug te gaan

mireille, 21-9-2010

we zijn met ons tweetjes in oktober 2009 in gorgulho terecht gekomen via een last minute en waren onder de indruk geen supper de luxe maar heel proper zoals alles op madeira zelfs de wc in de parken ligging is zeer goed voor ons een aanrader

een prima hotel

m klomp, 4-7-2010

Aparthotel gorgulho is inderdaad niet het modernste hotel in de omgeving maar zeker niet het slechtste. het eten was perfect (ontbijt/diner) de kamer was goed er waren stevige bedden+ een koelkast en werden goed schoongemaakt er waren goede bus verbindingen vlak voor de deur. kortom een prima hotel voor die prijs

Jameyz, 21-5-2010

Goeie vakantie gehad, voor weinig geld.

Ligt leuk en is niet een massa accommodatie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Tiles Madeira (Vh. Gorgulho) in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Tiles Madeira (Vh. Gorgulho) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Tiles Madeira (Vh. Gorgulho) scoort een 5.46 uit 10 op basis van 21 reviews.