Géén boekingskosten
PortugalMadeiraFunchalHotels FunchalHotel Quinta Perestrello

Hotel Quinta Perestrello

PortugalMadeiraFunchal

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Quinta Perestrello voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 31 reviews
+44/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 31 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

31 Reviews over Quinta Perestrello

• 9Joke en Piet Korver07-02-2020

Een geweldig hotel met vriendelijk personeel.

Wij verbleven hier 12 dagen 12-01-2020 - 25-01-2020. het hotel doet aanvankelijk even wat oubollig uit maar de ontvangst was allervriendelijkst. Onze koffers werden keurig door de gastvrouw naar boven gesjouwd. Een keurige kamer met een geweldig uitzicht vanaf het balkon. Het ontbijt was prima en afwisselend. Dagelijks werden de kamers schoongemaakt, werden de bedden en de handdoeken verschoond. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De ligging van het hotel was ook prima. De boulevard en de oude stad van Funchal waren in een half uurtje lopen te bereiken.

• 8Frans Schellekens10-09-2019

Het is een knus hotelletje wel wat verouderd meer alles wat nodig is, is er. Een goed ontbijt en WiFi aanwezig. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Klein minpuntje is dat de bedden smal zijn.
    Het zwembad is precies goed. Het is echt een hotel voor mensen die de rust zoeken en echt even uit de drukte willen zijn. De uitgaan gelegenheden liggen zowel links als recht 15 tot 20 minuten wandelen. Er zijn goede eetgelegenheden voldoende op loop afstand. De lijnbussen stoppen recht voor de deur dus als je verder wel wil is er ook geen probleem. Ook zijn er van allerlei andere excursies te boeken en word je opgehaald bij het hotel. Het is er dus goed vertoeven en het eiland is geweldig.

Je kunt dit met een gerust hart boeken. Weet zeker dat je er geen spijt van krijgt.

Gr. Frans

• 6Henk24-06-2016

Omgebouwd oud herenhuis.

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Dagelijkse schoonmaak zeer goed. Inrichting ouderwets maar sfeervol. Op de kamer nogal eens een rioollucht vanuit de airco? Na klacht is de airco schoongemaakt wat het probleem helaas niet geheel verholpen heeft. 4 sterren is wat ons betreft een te hoge klassering voor dit hotel. M.n. het ontbijt was niet 4 sterren waardig. Regelmatig wachten tot er weer koffie, warme gerechten e.d waren. Kleine broodjes niet elke dag vers. Jammer dat het "nieuwe gedeelte" als blokkendoos is uitgevoerd en niet in de stijl van het oude huis. De pergola bij het zwembadje is aan vervanging toe. Pleisterwerk voor een groot deel losgelaten waardoor de roestige bewapening te zien is. Menukeuze van het restaurant beperkt tot simpele gerechtjes. Is geen probleem omdat er ruim voldoende goede restaurants in de buurt zijn. Beneden bij het hotel rechts af, enkele malen gegeten bij klein restaurant Madeira Flavours. Was voor ons het beste restaurant.

• 7aneta25-07-2014

kameralnie

świetna lokalizacja, kameralny hotel. Raczej dla doroslych. Goście głównie z Anglii. Dla mnie bardzo ok:)

• 10Hugo 108227-08-2012

uiterst innemende dienstverlening

Deze kleine quinta met 36 kamers heeft een zeer praktische ligging aan de rand van de (huidige 'binnenstad') Funchal . Kleinschalig : dus alles vllakbij : zwembad, eetzaal en terras, lounge en bureel, in één wip ben je op je kamer en zo terug. Zeer goede en stilwerkende klimatisering op de kamer. Onderhoud en vriendelijkheid staat buiten kijf.Het bureel van de quinta stond ons steeds met raad en daad bij bij navragen of opzoekingen betreffende o.v.en andere zaken. Echt een persoonlijke service. Het drukke laanverkeer beneden de quinta valt echt wel mee : glazen schermen bovenop de ommuring weren dit goed, zonder verlies van het prachtig uitzicht op de stad en het achterliggend gebergte.Lunch namen we onderweg en avondmaal steeds in de stad (al dan niet te voet) om 'Maderees' te kunnen eten. Onze 4 vorige keren was steeds halfpension in de klassieke grote hotels met touroperators en dat vermeden we deze keer We boekten zelf onze logies en lijnvluchten. We keren er heel zeker terug.

• 8BERIT HORGHAGEN07-09-2011

Kommer gjerne igjen

Koselig lite hotell.nært sentrum.det var dyrt å spise på hotellet i forhold til prisnivået på gode restauranter i nærheten.Rent og fint på rommet.

• 10Venke lindahl28-07-2011

Vi velger dette hotellet neste gang.

Et behagelig hotell uten mas og kø med en betjening som virkelig var utmerket.

• 9SVEND OLAV AAGEDAL01-07-2011

Rolig hotell med sentral beliggenhet

Hotell Quinta Perestrello er kanskje ikke det mest moderne hotellet, men beliggende mellom sentrum av Funchal og Lido-området og i gangavstand til begge, er det et veldig greit alternativ til "storhotellene": Lite og rolig hotell med hyggelig betjening.

• 9paul30-06-2011

ontzettend vakantie gevoel gecreeerd

We hebben hier 2 weken heerlijk vakantie gehouden. Iedere avond a la cart gegeten op het terras. De bediening was uitstekend. Voortreffelijk rustig hotel om na een stevige wandeling in de bergen of levadas bij te komen.

• 10Lars Mæland02-06-2011

Koseligt

Koselig roligt og fredelig med behagelig personale.

Hotel Quinta Perestrello info

• LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar