Hotel Quinta do Sol

9.3Fenomenaal

• Adults only
  • Jacuzzi
  • Sauna

Hotel Quinta do Sol ligt op Madeira in Portugal. Hier is het eten goed en zijn de kamers ruim. Het zwembad is ook mooi met het overdekte bubbelbad. Elke avond is er een optreden van een lokale artiest voor de liefhebber. Minder geschikt voor gezinnen. Gelegen aan de rand van het centrum van Funchal, maar alles is te voet goed bereikbaar.

33 reviews over Hotel Quinta do Sol

• 2018
    10Pieter B.30-06-2018

Een geweldige reis met een prima hotel.

Geweldig leuk hotel . Was hier met touroperator op excursiereis. Heel goed met leuke gasten en een geweldige reisleidster (Rosa) .Het hotel heeft goede buffetten in de morgen en de avond. Leuk zwembad, overdekt bubbelbad en een leuke bar, met geweldige barkeepers. Elke avond optreden met artiest of plaatselijke folkloregroep. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 2017
    10Henk Haase05-08-2017

Een onvergetelijk verblijf, super hotel: 10!!!!

Ruime kamers, schoon, fantastisch eten, uitermate vriendelijk personeel en een gunstige ligging ten opzichte van het centrum.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 8son22-07-2017

geweldig mooi en gezellig hotel

Er is niets op aan te merken. Ik had een "nieuwe"kamer. Op het 1e gezicht geen vuiltje te vinden. Heerlijke douche (beetje een glad bad om in te stappen), lekkere bedden, goede airco. Eten is goed, erg Europees met hier en daar een tintje Madeira (traditioneel). Op vaste shifts kan je eten, dit spreek je van te voren af. Iedereen is net zo vriendelijk en goedlachs, echt leuk om te zien. Je voelt je welkom. 20 minuten wandelen naar de binnenstad van Funchal. Als je vakantie hebt, heb je alle tijd, anders kan je de bus ook nemen. Lekker zwembad, voldoende ligbedjes. Adults only is geweldig concept. Elke avond iets van muziek/vertier. De obers achter de bar zijn geweldig en praten goed Engels. Je kan ter plekke betalen aan de bar, of alles laten opschrijven wat je later aan de receptie moet betalen. Ook kan je van de lunchkaart gebruik maken als je een dagje niet op pad gaat. 2 zwembaden. 1 overdekt en 1 buiten. Het is geen 25 meter bad, maar je kan er wel een klein baantje in trekken. algemene indruk: alles goed schoon.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• Oude reviews

9Bertels12-08-2015

Zeer tevreden

Een verzorgd hotel met vriendelijk personeel. Dichtbij centrum,wel bij een drukke baan maar als de ramen dicht zijn als je gaat slapen,hoor je bijna niets. Het eten was ZEKER goed. Ontbijt keuze genoeg,als je daar je keuze niet vind dan ben je een zeur! Avondeten eveneens, er was altijd plaats genoeg in restaurant(niet iedereen zit op hetzelfde uur daar). Wij vonden het zeker een geslaagde vakantie!!!

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 7Harry NL07-06-2015

Goed hotel maar diner mag extra aandacht hebben

Quinta do Sol ligt, voor de gasten die redelijk ter been zijn, op loopafstand van het centrum en de haven. Alle medewerkers zijn zeer vriendelijk en weten wat service inhoudt. Mooi zwembad met prima ligbedden. Kamers zijn goed en schoonmaak is uitstekend. Jammer dat, voor ons als muziekliefhebbers, de livemuziek 's avonds om 22.00 uur al moet stoppen. Enige minpunt : diner uitsluitend in buffetvorm met weinig variatie.

Gereisd met vrienden in mei 2015

5 tips over Hotel Quinta do Sol

• Marleen, 20-05-2015

Kijk uit voor vooraf gehuurde auto, via het reisagentschap. De auto die wij huurden was beschadigd en had kale banden.

• albertjeannine, 04-06-2015

Madeira is niet voor strandvakantie, maar men moet wandelingen boeken, veel kantoren hiervoor aanwezig in Funchal, dan zal men een top vakantie hebben, wouw o zo mooi binnen land bossen bergen watervallen enz...ps bezoek ook de exotische tuin vlak naast hotel, is wat vervallen maar gratis,

• Carina, 19-09-2014

wij hadden kamer met zicht op zee en een terrasje wat wel aangenaam was op s' avonds op te vertoeven

0 vragen over Hotel Quinta do Sol

• Adults onlyJa

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 2 km, > 20 minuten lopen
    • Kleur van het strandDonker
    • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Portugees, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
    • JacuzziAanwezig
    • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Vissen, Zeilen
    • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden