Hotel Quinta das Vistas Palace

Hotel Quinta das Vistas Palace

8.6Fantastisch

Portugal, Madeira, Funchal

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta das Vistas Palace voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna

19 reviews over Hotel Quinta das Vistas Palace

• 5Wij20-09-2014

Service? Waar?

5 sterren? Ouderwetse kamer met nog oudere TV. Mist een koffiezetter maar wel (dure) minibar. Badkamer goed. Alles is schoon. Amper personeel aanwezig bij bar & restaurant. Humeurige bediening, vergeet soms je bestelling.. Dus half uur wachten op een omelet :( Die daarna opgewarmd wordt aangereikt... WiFi reikt niet verder dan lounge. Bij bar ander signaal. Bij kamers, restaurant en zwembad geen WiFi. Wellness gesloten. Zwembad opgedeeld binnen/buiten daardoor klein. Uitzicht vanaf terrassen over Funchal is prachtig. Voldoende parkeergelegenheid.

Gereisd met partner in september 2014

• 5Bourgois Cecile13-07-2014

Ontbijbuffet en keuken en service een echte flop !

Een prachtig uitzicht op Funchal en vriendelijk personeel maar daarmee is alles gezegd ! De ligging van het hotel is niet ideaal , te ver van de stad en er rijden te weinig shuttle s van het hotel naar de stad.het ontbijtbuffet is echt ondermaats , altijd hetzelfde , kleffe wentelteefjes,, confituur in grote potten zonder naam erop, geen yoghurt in individuele potjes , bijna gogen fruitaanbod, altijd dezelfde plakjes kaas echt ontgoocheld .het avondeten scoort ook slecht , van overgaar vlees tot ongare kip , In heel de week niets van aardappelen gezien enkel 1 keer wat rijst, altijd dezelfde opmaak van de borden ,smakeloos .ze kregen het zelfs gedaan om ons drie borden aan dezelfde tafel verschillend te dresseren , bij twee borden ontbrak een gerechtje en dat voor 5 sterren ! Wanneer we iets wilden drinken moesten we altijd op zoek naar personeel en soms wisten die niet hoe ze een cocktail moesten mixen ! Wij hoorden van onze hostess dat er vroeger een andere kok aanwezig was !

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 5ewald klement12-10-2012

grote teleurstelling

Voor een boutiquehotel van 5 sterren was dit een grote teleurstelling. Het hotel was nodig aan een opknapbeurt toe, veel achterstallig onderhoud. zwembad was troebel/melkachtig met veel schimmel in de roosters. De bediening was ontzichtbaar in de negatieve zin. Geen avond annimatie,niet behulpzaam of attent.Voor dit geld heb je ook Pestana Grand of Cliffbay.mocht je toch gaan boeken, dan geen halfpension voor dat geld eet je in de beste restaurants van funchal met wijn champagne amuses etc etc.zelfs als je persoonlijke wensen had mbt het eten dan waren ze oostindisch doof.Gortdroge tonijn en dat drie x p/week. Als ik dan al een compliment wil geven,dan is het voor de website. Geraffineerd goed gedaan.maar des te groter je teleurstelling.3 sterren is wat dit hotel max mag voeren.Of er moet nog veel, heel veel gebeuren

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Yvonne11-08-2012

schitterend gelegen

We zijn alweer 2 weken terug van onze heerlijke vakantie in Quinta das Vistas. Het uitzicht op de terrassen is schitterend, het ontbijt buffet is heel uitgebreid met lekker vers fruit . ook kan je een gepocheerd eitje met spinazie of pancake met vers fruit enz . bestellen. Een verse kruiden thee is ook geen probleem. We waren hier vorig jaar ook geweest daarom stonden er bloemen , vers fruit en een fles bubbels in een koeler op onze kamer. Als dit geen warm welkom is. Wij hebben bewust voor l.o. gekozen daar je in Funchal heerlijk en gevarieerd kan eten. o.a. is do Forte een aanrader. Lekker lopend naar beneden en met een taxi weer terug. Het hotel is een aanrader .

Gereisd met partner in juli 2012

• 10Luc en Annemarie Van Zandweghe-Lamoot08-05-2012

schiiterend hotel

schitterend hotel Zeer lekker eten, zeer verzorgde bediening in restaurant en mooi ontbijtbuffet met veel zuiders fruit. Binnenzwembad iis zeer aangenaam verwarmd maar wel een beetje klein om echt te zwemmen. buitenzwembad was begin mei nog koud. Kortom een zeer goed hotel !!

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

• 9Willems11-06-2011

Heel goed Hotel.

Over het algemeen kan ik stellen dat Quintas das Vistas een heel goed hotel is. Het Diner in dit hotel is goed/zeer goed. De mogelijkheid om elke avond te kiezen in welk hotel je wilt dineren is opmerkelijk te noemen. Personeel is zéér correct. Het hotel is "Recommended by Michelin". De afzonderlijke "gangen" zijn een delicatesse! Toch heb ik een "kleine" opmerking. Als je de aantekening "Recommended by Michelin" voert dan heb je een bepaalde "klasse". Echter,... indien je bv. 10 dezelfde gangen serveert, dan dienen die gangen voor elke gast "even groot" te zijn en dezelfde "look"te hebben. Wij hebben geconstateerd dat dit niet altijd gewaarborgd werd! Dat is jammer. Dit hotel heeft naar onze mening een zeer goede chef! Tevens heb ik een opmerking over de stoffen vloerbedekking. In diverse gangen was ik van mening dat deze aan vervanging toe is. In onze kamer was dit redelijk te noemen. De karpetten die in de lounche liggen zouden ook vernieuwd mogen worden.

Gereisd met partner in mei 2011

• 10Helen08-04-2011

Prima 5 sterren hotel.

Prima 5 sterren hotel, waar het personeel nog weet wat service is. Eten voortreffelijk niet alleen een zeer uitgebreid ontbijt maar ook het diner, absoluut een michelin aanbeveling waardig. Een absolute aanrader wie van service en rust houdt. Helen

Gereisd met partner in maart 2011

• 9a.j.braak17-03-2011

Goede keuze voor madeira!

Letterlijk een charming hotel.Rustige ligging met mooie tuin; uitstekende faciliteiten en voortreffelijke keuken. Mooie oude binnenstad op loopafstand,maar ook een shuttle service. Goed uitgangspunt voor allerlei activiteiten en na afloop gebruik maken van de wellnessmogelijkheden.Warm aanbevolen.

Gereisd met partner in maart 2011

• 9Hermans18-02-2011

Uitstekend hotel

Quinta das Vistas is een uitstekend 5* hotel. Gelegen op de top van een heuvel, uitkijkend over Funchal en de zee. Fraaie tuin. Zeer goede voorzieningen. Allen het fitnesscentrum biedt weinig (3 apparaten en wat bankjes en dumbels). Vriendelijk personeel. Zeer goed onderhouden en schoon. Zeker vijfsterren waard, maar daar betaal je ook voor. Eten is zeer goed (ontbijt, lunch, diner). Door Michelin aanbevolen en dat is echt terecht. Diner kost wel circa 70 euro per persoon (driegangen en een paar glaasjes wijn). Nadeel is dat je niet te voet naar het centrum kunt.

Gereisd met partner in februari 2011

• 10Ellen30-09-2010

Heerlijk hotel!

Hotel Quinta Das Vistas Palace is een heerlijke plek om een week te ontspannen en te genieten van alle luxe. Het diner in het restaurant van het hotel is niet goedkoop maar elke euro waard. Het personeel is vriendelijk, niet opdringerig en staat voor je klaar. Je loopt in ongeveer 10 minuten naar Funchal, een steile drukke weg naar beneden maar dat is te doen. Het hotelbusje van en naar Funchal is een mooie service maar rijd op niet zo'n gunstige tijden. Het uitzicht over Funchal en de haven zijn een genot tijdens het ontbijt en diner. Funchal zelf heeft ook veel te bieden.

Gereisd met partner in september 2010

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats