Géén boekingskosten

PortugalMadeiraFunchal

8.6FantastischScore uit 19 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

19 Reviews over Quinta das Vistas Palace

• 5Wij20-09-2014

Service? Waar?

5 sterren? Ouderwetse kamer met nog oudere TV. Mist een koffiezetter maar wel (dure) minibar. Badkamer goed. Alles is schoon. Amper personeel aanwezig bij bar & restaurant. Humeurige bediening, vergeet soms je bestelling.. Dus half uur wachten op een omelet :( Die daarna opgewarmd wordt aangereikt... WiFi reikt niet verder dan lounge. Bij bar ander signaal. Bij kamers, restaurant en zwembad geen WiFi. Wellness gesloten. Zwembad opgedeeld binnen/buiten daardoor klein. Uitzicht vanaf terrassen over Funchal is prachtig. Voldoende parkeergelegenheid.

• 5Bourgois Cecile13-07-2014

Ontbijbuffet en keuken en service een echte flop !

Een prachtig uitzicht op Funchal en vriendelijk personeel maar daarmee is alles gezegd ! De ligging van het hotel is niet ideaal , te ver van de stad en er rijden te weinig shuttle s van het hotel naar de stad.het ontbijtbuffet is echt ondermaats , altijd hetzelfde , kleffe wentelteefjes,, confituur in grote potten zonder naam erop, geen yoghurt in individuele potjes , bijna gogen fruitaanbod, altijd dezelfde plakjes kaas echt ontgoocheld .het avondeten scoort ook slecht , van overgaar vlees tot ongare kip , In heel de week niets van aardappelen gezien enkel 1 keer wat rijst, altijd dezelfde opmaak van de borden ,smakeloos .ze kregen het zelfs gedaan om ons drie borden aan dezelfde tafel verschillend te dresseren , bij twee borden ontbrak een gerechtje en dat voor 5 sterren ! Wanneer we iets wilden drinken moesten we altijd op zoek naar personeel en soms wisten die niet hoe ze een cocktail moesten mixen ! Wij hoorden van onze hostess dat er vroeger een andere kok aanwezig was !

• 9bernard perrais29-04-2013

hotel formidable

excellent hotel avec un service incomparable. personnel très aimable, restauration : un régal pour les papilles chambres belles, spacieuses, calmes hotel bien placé, à 20 minutes à pied du centre ville une piscine à eau chaude qui donne à l'extérieur et une piscine extérieure en plus. on y retourne 2 semaines en 2014

• 9familia Guerra Talavera13-01-2013

desconecta en quinta das vistas

Nuestra estancia en quinta das vistas ha sido completamente satisfactoria. Fuimos a este hotel por casualidad, ya que en un principio habíamos elegido otro hotel de la misma empresa pero no quedaban plazas y nos ubicaron en este, y la experiencia fue maravillosa. Nuestras exigencias para elegir el hotel fueron que estuviera en la capital, Funchal, confort y calidad. He de decir que todas ellas se cumplieron, además, tienen un autobus que te lleva al centro diariamente en varios turnos y los desayunos (fue la única comida que hicimos en el hotel) están buenísimos!!!! Podrás respirar relax y calma continuamente paseando por sus maravillosos jardines. Hay wifi gratis en las zonas comunes. Pero, sobre todo, destacar el maravilloso trato humano que recibimos durante la estancia!!!

• 5ewald klement12-10-2012

grote teleurstelling

Voor een boutiquehotel van 5 sterren was dit een grote teleurstelling. Het hotel was nodig aan een opknapbeurt toe, veel achterstallig onderhoud. zwembad was troebel/melkachtig met veel schimmel in de roosters. De bediening was ontzichtbaar in de negatieve zin. Geen avond annimatie,niet behulpzaam of attent.Voor dit geld heb je ook Pestana Grand of Cliffbay.mocht je toch gaan boeken, dan geen halfpension voor dat geld eet je in de beste restaurants van funchal met wijn champagne amuses etc etc.zelfs als je persoonlijke wensen had mbt het eten dan waren ze oostindisch doof.Gortdroge tonijn en dat drie x p/week. Als ik dan al een compliment wil geven,dan is het voor de website. Geraffineerd goed gedaan.maar des te groter je teleurstelling.3 sterren is wat dit hotel max mag voeren.Of er moet nog veel, heel veel gebeuren

• 10Alex16-08-2012

Top-Hotel mit Top-Service

Sehr freundliches und kompetentes Personal mit hervorragenden Fremdsprachenkenntnissen! Das schönste am Hotel ist der tolle Ausblick auf der Terrasse. Das Essen ist topp! Es wurde auch sehr gut auf Sonderwünsche reagiert (kein Fleisch als Hauptgang). Die portugiesischen Weine werden auf Anfrage auch glasweise ausgeschenkt - die Weine sind generell günstig. Die Zimmer sind sehr schön eingerichtet (bei Zimmern mit Panoramablick sieht man das Meer nur sehr eingeschränkt - wir waren allerdings im 2. Stock - Eventuell ist es in den höheren Stockwerken besser). Das Hotel bietet auch die üblichen Wanderungen und Ausflüge an; der Preis ist ähnlich den Preisen, die von unserem Reiseveranstalter angeboten wurden. Tolles Service ist auch die Möglichkeit in den Partnerhotels essen zu können (kostenloser Shuttle-Service). Shuttlebus gibt es (außer am Wochenende) auch nach Funchal und zurück (2x täglich). Der Pool ist nicht sehr groß, aber ausreichend nach einem Ausflugs- oder Wandertag.

• 9Yvonne11-08-2012

schitterend gelegen

We zijn alweer 2 weken terug van onze heerlijke vakantie in Quinta das Vistas. Het uitzicht op de terrassen is schitterend, het ontbijt buffet is heel uitgebreid met lekker vers fruit . ook kan je een gepocheerd eitje met spinazie of pancake met vers fruit enz . bestellen. Een verse kruiden thee is ook geen probleem. We waren hier vorig jaar ook geweest daarom stonden er bloemen , vers fruit en een fles bubbels in een koeler op onze kamer. Als dit geen warm welkom is. Wij hebben bewust voor l.o. gekozen daar je in Funchal heerlijk en gevarieerd kan eten. o.a. is do Forte een aanrader. Lekker lopend naar beneden en met een taxi weer terug. Het hotel is een aanrader .

• 10Hilde Krivanek28-06-2012

Ein wunderschöner Urlaub!

In diesem Hotel stimmt wirklich alles: der Empfang, die Zimmer (wir hatten ein Panoramazimmer auf der 3.Etage), das Service, die Hilfsbereitschaft des Personals bei Wünschen bzw. Problemen, das Essen, die Aussicht von der Hotelterrasse, dir Pools ( der Innenpool ist sehr warm), der Komfort rund um die Pools,.. Ein herrlicher Ort! Einzig die Entfernung zum Stadtzentrum / zum Meer ist ein gutes Stück, aber man hat auch hier einige Möglichkeiten (Hotelbus, öffentlicher Bus, Taxi). Zu Fuß eher nicht empfehlenswert.

• 10Luc en Annemarie Van Zandweghe-Lamoot08-05-2012

schiiterend hotel

schitterend hotel Zeer lekker eten, zeer verzorgde bediening in restaurant en mooi ontbijtbuffet met veel zuiders fruit. Binnenzwembad iis zeer aangenaam verwarmd maar wel een beetje klein om echt te zwemmen. buitenzwembad was begin mei nog koud. Kortom een zeer goed hotel !!

• 9Willems11-06-2011

Heel goed Hotel.

Over het algemeen kan ik stellen dat Quintas das Vistas een heel goed hotel is. Het Diner in dit hotel is goed/zeer goed. De mogelijkheid om elke avond te kiezen in welk hotel je wilt dineren is opmerkelijk te noemen. Personeel is zéér correct. Het hotel is "Recommended by Michelin". De afzonderlijke "gangen" zijn een delicatesse! Toch heb ik een "kleine" opmerking. Als je de aantekening "Recommended by Michelin" voert dan heb je een bepaalde "klasse". Echter,... indien je bv. 10 dezelfde gangen serveert, dan dienen die gangen voor elke gast "even groot" te zijn en dezelfde "look"te hebben. Wij hebben geconstateerd dat dit niet altijd gewaarborgd werd! Dat is jammer. Dit hotel heeft naar onze mening een zeer goede chef! Tevens heb ik een opmerking over de stoffen vloerbedekking. In diverse gangen was ik van mening dat deze aan vervanging toe is. In onze kamer was dit redelijk te noemen. De karpetten die in de lounche liggen zouden ook vernieuwd mogen worden.

Hotel Quinta das Vistas Palace info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)