Aparthotel Pestana Village Garden Resort

Aparthotel Pestana Village Garden Resort
8,8

3 tips over Aparthotel Pestana Village Garden Resort

martinevandelsen, 20-9-2013
Aan het begin van je verblijf krijg je een kortingkaartje voor alle drank, zowel bij eten als aan de bar, en in elk pestanahotel, en er zijn er daar veel. Gebruik het, maak dat je het iedere keer toont aan de obers, het is maar 5%, maar alle beetjes helpen
Boekholt, 25-8-2012
Huur een auto of taxi om het eiland te verkennen. Houdt er rekening mee dat het hele eiland uit hellingen bestaat. Pico da Areiro (hoogste berg 1810 meter) en Paul de Serra (hoogvlakte) zijn beide prachtig om naar toe te rijden.
Pat, 8-5-2012
We zaten met caranval in Madeira; een geweldig belevenis om dit (Zuid-Amerikaanse) feest mee te maken. Parade (wagens, dansende groepen met glitters en veren) was geweldig en geen druppel alcohol gezien; we keken onze ogen uit.

We hebben een aantal aanbieders voor Pestana Village Garden Resort voor je op een rij gezet:

De Jong Intra
De Jong Intra