Aparthotel Pestana Village Garden Resort

Aparthotel
Aparthotel Pestana Village Garden Resort
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Pestana Village Garden Resort voor je op een rij gezet:

40 reviews over Aparthotel Pestana Village Garden Resort in het Nederlands

Een teleurstelling

Jöran
28-9-2016

Personeel werkt er precies tegen zijn zin. Zeer beperkt ontbijtbuffet en te weinig plaats. Versleten handdoeken en het poetsen gebeurt ook zeer slecht of niet. Weinig informatie over animatie of gebeurtenissen in het hotel.

Niet echt 4 sterren waard. Normaal vind ik de scores van Zoover juist met de werkelijkheid, maar dit hotel vind ik de score van 8,9 zeker niet waard, eerder een 7 ...

We hebben al in 3 sterrenhotels geweest die beter waren dan dit. Niet slecht, maar niet wat het beloofde te zijn.

Rui Feiteira, Relações Públicas, 31-10-2016

Ten eerste willen wij u bedanken voor uw verblijf in het Pestana Village Hotel.

Wij danken u voor uw brief en uw commentaar. Het is heel belangrijk voor ons om de meningen en suggesties van onze gasten in het oog te krijgen om onze diensten aan te passen aan uw behoeften en kunnen verbeteren.

We zijn erg jammer dat u tijdens uw verblijf niet alles geheel naar uw tevredenheid was. Wij verzekeren u dat lezen we uw suggesties en opmerkingen zorgvuldig en passende maatregelen nemen.

Wij hopen u weer te zien u te mogen verwelkomen.

Hoogachtend,

Hotel Manager

Vriendelijke bediening. Fijn om langs de boulevard te slenteren. Ook de oude binnenstad was goed te belopen. De inwoners van Madeira zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Het verblijf werd wat overschaduwd door branden in de heuvels en in het oude centrum. Daar werd door de directie van het appartementencomplex helemaal geen informatie in het begin over gegeven. De situatie was erg verontrustend en er werden geen aanwijzigingen verstrekt. Na daar over geklaagd te hebben,kwam er summiere mededelingen. Waar we niet veel aan hadden.

Rui Feiteira, Relações Públicas, 21-9-2016

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf in het Pestana Village en we hopen dat jullie hadden een aangenaam verblijf.

Met betrekking tot de bosbranden op Madeira was er alleen de informatie van het VVV-kantoor en we verontschuldigen ons als het was niet genoeg voor u.

Ik kijk ernaar uit om u te verwelkomen in het Pestana Miramar, blijven we met onze vriendelijke groeten

Hotel Manager

Fantastisch.

Fam. Westerhof.
29-6-2016

Een mooi, recent gerenoveerd, hotel met een bijzondere eigensteil in een prachtige tuin. Onze kamer had een balkon en een mooi uitzicht over Funchal en de zee. Het personeel is bijzonder vriendelijk.

Rui Feiteira, Relações Públicas, 5-8-2016

Namens het Pestana Village & Miramar Hotel Team, wij danken u voor uw bijdrage en we hopen het genoegen u te mogen verwelkomen in de nabije toekomst in een van de hotels Pestana hebben.

Met onze vriendelijke groet,

Hotem Manager

Top hotel

Leo
25-6-2016

Heerlijke rustige ligging maar het centrum van Funchal is makkelijk aan te lopen ( ongeveer 15 min). Mooie kamer met uitzicht op de bergen en op Funchal. Prima ontbijt met vele keuzemogelijkheden. Diner kwalitatief goed alleen keuze is beperkt. Vriendelijk personeel. Alleen WiFi in de lobby helaas niet op de kamer. Al met al een prima hotel.

Maria da Paz Garcia-Hotel Manager, Relações Públicas, 27-6-2016

Dank u voor uw recente verblijf bij ons en voor uw feedback over onze diensten.

Ik kijk ernaar uit om u te verwelkomen in een van de Pestana Hotels over de hele wereld, blijven we met onze vriendelijke groeten

Fantastisch hotel! Perfecte vakantie!

Greet & Kjell
18-6-2016

Het hotel ligt heel rustig, in een prachtige tuin, op 5 min wandelen van restaurants. Een ATM, supermarkt en autoverhuurbedrijf juist om de hoek. Het personeel is heel vriendelijk en het hotel wordt echt supergoed onderhouden. Onze kamer was heel groot en voorzien van alle comfort (airco, frigo, keukentje, haardroger, salon, terras, ...). Er is een mooi zwembad aanwezig en een fitnessruimte / sauna / hamman. Je kan ook gebruik maken van het binnen- en buitenzwembad van het naastgelegen Miramar complex. Het ontbijt is een waar festijn (broodjes, croissants, beleg, yoghurt, fruit, pannenkoeken, eitjes, spek, bonen, worst, cornflakes, .....) Wifi enkel beschikbaar in de winterbar/lobby. Voor de rustzoeker => om 23u is iedereen slapen.

Maria da Paz Garcia, Relações Públicas, 22-6-2016

Met onze vriendelijke groet,

Heerlijk ontspannen

melany
15-7-2015

Een heel fijn hotel! Wij hebben hier 10 dagen doorgebracht en het is ontzettend goed bevallen. Het hotel ligt aan een drukke straat, maar daar merk je absoluut niets van, doordat alles rondom het hotel prachtig is opgezet met tropische planten en bomen, echt een lust voor het oog. Enige waar wel rekening mee gehouden moet worden, is dat er verder qua entertainment niet veel te doen is op het complex, om 23:00 is het stil. Echter zit er een leuke pub op ongeveer 500 m lopen van het hotel(hole in one), waar iedere avond live muziek is en het altijd gezellig druk is tot een uur of 02:00, dus voor ons was dit geen probleem. Wat ons betreft dus echt een superbestemming.

Fijn hotel!

Martine
25-6-2015

Onlangs een week verbleven in dit fijne hotel. Ligging tussen Funchal centrum en de hotelwijk. Wij verbleven in een junior suite in het Miramar gedeelte. Prachtige kamer; ruim, schoon, heel goed onderhouden! Eigenlijk is het één groot hotel, bestaande uit meerdere gebouwen (Miramar deel & Village deel). Het komt echter niet massaal over doordat het geen hoogbouw is en er prachtige tuinen en zwembaden zijn. Hele fijne sfeer! Ontbijt prima. Diner zou ik aanraden buiten het hotel (schuin tegenover zit bijv. een heerlijke Italiaan!). Pinautomaat op loopafstand. Wifi (gratis) alleen in de lobby. Vriendelijk personeel. Absolute aanrader voor een verblijf op Madeira!!

prachtig hotel gelegen in fraaie tuin

Simone
17-3-2014

Net terug van een heerlijke week in dit hotel. We waren hier voor de derde keer en zijn nog steeds erg tevreden.

Alleen de kwaliteit van het eten is niet meer wat het geweest is. Het ontbijt is op zich prima, maar zou wat uitgebreider kunnen. Het diner (buffet) is nogal standaard, weinig variatie en niet alles is goed warm. Op basis van reacties van andere gasten hadden wij alleen logies/ontbijt geboekt. We hebben 1 keer van het buffet gebruik gemaakt en waren blij dat we daar niet iedere avond aan vast zaten! Er is een overvloed aan restaurants in de buurt, dus keuze genoeg om buiten de deur te eten.

Het personeel is heel erg gastvrij en behulpzaam. Mijn complimenten daarvoor!

Heel mooi hotel

martinevandelsen
20-9-2013

Pestana village heeft een héél mooie tuin, we hadden een studio met kitchenette en balkon met mooi uitzicht op een stuk van de tuin. Heel rustig. Mooi groot zwembad en leuke bar. Het personeel is heel vriendelijk. Het eten was heel lekker maar het mist soms wat afwisseling, maar wie van koud buffet houd zal zeker genieten.

Rust of vermaak?

Joke de Jongh
16-9-2013

Houd je van zwembad en muziek? Vraag om een kamer in die buurt; houd je van rust? Vraag om een kamer bij de tuin!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pestana Village Garden Resort in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pestana Village Garden Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.