Hotel Pestana Promenade Ocean Resort ****

Review geschreven door daisy

Jammer van het eten

daisy
28-6-2013

Heel indrukwekkend hotel,prachtige ligging en voldoende plaats aan het zwembad. De kamers zijn prachtig, let wel....vraag een kamer met frontaal zeezicht. Wij kregen eerst een kamer aan de zijkant met een ander hotel voor de neus , we waren niet akkoord en kregen dan kamer met zeezicht ...mits opleg, alhoewel deze met zeezicht niet apart kunnen geboekt worden via de brochure. Raar.... Sommige mensen krijgen dit zomaar andere dienen ervoor te betalen.

Het eten was heel eentonig en weinig reuk noch smaak, eerder 3 sterren waard dan 4, het paste precies niet met de rest van het hotel. Jammer.... Want dit is toch belangrijk, gaan niet meer terug naar dit hotel, enkel voor het eten.