Hotel Pestana Promenade Ocean Resort ****

Review geschreven door Stijn Moeys

Superhotel!

Stijn Moeys,
8-8-2014

Eerste maal op madeira en in dit hotel zien ze ons zeker nog terug. Mooi,proper,modern hotel met geweldige kamer (junior suite is zeker een aanrader),vriendelijk en behulpzaam personeel. 5* waardals het eten op hetzelfde niveau zou zijn. Ontbijt is goed maar diner niet echt geweldig. Lunch vrij duur (wij hadden half pension). Wij komen zeker terug naar dit geweldig hotel maar dan op basis van logies en ontbijt. Goede restaurants genoeg in de buurt aan zeer democratische prijzen. Zeker restaurant Leeno*s eens ontdekken. Echt lekker en aan zeer goede prijs.