Hotel Pestana Casino Park

Wellness hotel, Hotel aan zeeWeer vandaag22°17°
Hotel Pestana Casino Park
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Pestana Casino Park voor je op een rij gezet:

18 reviews over Hotel Pestana Casino Park in het Nederlands

Henk,
31-10-2018

Prachtig gelegen en goed hotel, de bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben logies en ontbijt, het ontbijt is zeer goed en uitgebreid. Aan de overzijde van de straat diverse goede restaurantjes waar je goed en goedkoop kunt eten. Het is maar 10 minuten lopen naar het centrum. Dit hotel is echt een aanbeveling.

Great hotel, worth 5* no doubt

Sander Tondeur,
24-8-2018

Mooi ontworpen hotel door Braziliaanse architect. Alles van hem zie je terug in dit hotel. Alles is ontworpen met een idee. Prachtige eetzaal met uitzicht op de Atlantische Oceaan. Receptie alleen maar service georienteerde mensen! Tot de parkeerwachten en schoonmakers aan toe. Ook het bar personeel zeer vriendelijk. Niets is teveel. De faciliteiten zijn prima. De kamers ook. Wij haden een kamer met mountain view maar ook op de zee. Goede bedden en zeer hygienisch. Voor mij een prima 5* hotel en als ik ooit weer naar Madeira ga neem ik zeker dit hotel weer. De enige aanbeveling die ik kan doen is dat bij het ontbijt misschien wat meer inheems fruit mag zitten. Op Madeira heb je namelijk fantastisch fruit..soorten die wij in NL nauwelijks kennen

Een vakantie vol zon,actie,en inspiratie

Mr en mrs,
7-3-2017

Genoten In dit heerlijke hotel op fantastische locatie .Ontbijt is uitgebreid. Lekker luxe vond ik de heerlijke badjassen op de kamer . Het buitenzwembad was wat koud ,maar je kon volop terecht in het mooie binnenbad met sauna. 'S avonds was er regelmatig gezellige en goede muziek.

In Funchal en omgeving is genoeg te beleven. Het openbaarvervoer is prima en de excursies zijn goed te regelen.

Zeker een plek om nog eens terug te komen.

Fernando Carriço, Diretor, 9-3-2017

Beste Gast ,

We zijn absoluut blij om te horen dat je heel erg genoten van uw ervaring in het Pestana Casino Park Hotel en in het bijzonder, ontbijt en locatie. Wij echt dank u voor uw goede feedback en kijken ernaar uit om je terug in ons hotel te verwelkomen het duurde niet lang.

Vriendelijke groeten,

Fernando Carriço

D-reizen

Wij vinden dit hotel geen aanrader.

F. van Limburg,
7-1-2017

Het ligt niet slecht, dicht bij het centrum en de boulevard.

Het is geen gezellig hotel, druk, ook met congressen. En met de "all inners" alles behalve intiem. De buffet diners zijn niet goed, zoals nergens bij Pestana.

Kortom, beter ergens anders logeren. En je kunt op veel plaatsen beter dineren dan hier.

José Carlos Fernandes, Diretor, 12-1-2017

Beste gast,

Gewoon een kort briefje om jullie te bedanken voor een verblijf in Pestana Casino Park Hotel en voor het nemen van een deel van uw kostbare tijd om uw feedback over de vakantie-ervaring te delen dat we zorgvuldig te lezen al uw meningen over ons hotel en onze diensten. Wij danken u voor uw voorkeur en we hopen de kans om je weer te hosten in een niet al te verre toekomst.

Hartelijke groeten,

Fantastisch.

Alice
10-3-2016

De kabelbaan was erg leuk ,en als je boven bent kun je gelijk de tuinen bewonderen.En met een gids kan je er prachtige wandelingen maken..

José Carlos Fernandes, Diretor, 2-4-2016

Dear Mrs. Alice,

We would like to thank you for your visit to Madeira Island and for choosing to stay at the Pestana Casino Park Hotel, and thank you for taking the time to share your experience on this site.

We are delighted to know that you enjoyed your stay in this Hotel, our main goal is to ensure a pleasant and memorable stay to all our guests.We are glad that you enjoyed our differents activities that we can do in Madeira Island.

Thank you for your feedback which I have shared with all our team and we truly look forward to welcoming you back to the Pestana Casino Park in a not too distant future.

Kindest regards,

Manager

Voor 6e keer in Madeira gekozen voor dit stadshotel. Zeer centraal gelegen met een fantastisch uitzicht op de stad en de haven Vooral het binnenvaren of vertrek van de grote cruiseschepen vonden wij geweldig om te zien vanaf ons zonne-bed in de tuin. De kamers waren prima evenals de badkamers. De bedden en kussens ook. Stoeltjes op het balkon sterk verouderd. Wifi ook op kamer goed, maar op de tv geen Nederlandse zender, zelfs geen BVN. Diverse keren gevraagd maar helaas. Heel goed ontbijtbuffet maar bij het dinerbuffet vielen de warme gerechten ons tegen. Niet gaar, te droog, te zout. De andere 10 avonden gegeten in de buurt of in de oude stad. Hiervandaan namen we voor 7 of 8 euro een taxi terug. Aan overkant van hotel een leuk koffietentje met heerlijk gebak voor betere prijzen dan in het hotel. Gelukkig ook een Sparwinkel vlakbij voor water, wijn en frisdrank. Wij hebben gezwommen in het koude buitenbad en natuurlijk in het binnenbad met sauna. Het personeel was overigens zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij komen hier graag nog eens terug!

José Carlos Fernandes, Diretor, 27-2-2016

Dear Mrs. Anneke,

Thank you very much for taking the time to write such a comprehensive review of your stay at the Pestana Casino Park Hotel.

We are so pleased that you have enjoyed the service of our team, the location, the breakfast buffet as well as the room.

Also thank you for bringing the niggles which you have experienced to my attention. All our guests valued feedback really matters to us and we will certainly use yours to improve these services.​

Once again thank you for sharing your comments with us and we really hope to have the opportunity and pleasure of welcoming you back to our Hotel in the near future.

Kind regards,

Manager

Madeira is een schitterend eiland met hoge toppen en diepe dalen (qua hoogte). In combinatie met het subtropische klimaat gedijt hierdoor bijna iedere vrucht / plant / boom. Een unieke ervaring die je pas ervaart wanneer je ook de excursies maakt (per auto). Bij Levada wandelingen moet je wel zeker van jezelf zijn dat je geen hoogtevrees hebt anders kom je wellicht in de problemen. Kamers, ontbijtrestaurant, buitenzwembad gazon, WIFI is allemaal OK. Maar het hotel heeft in de avonduren geen sfeer. Er zijn wel zo'n 60 TV zenders op de kamer waarvan de helft Engelstalig. Loopafstand downtown Funchal circa 20 min dalings/steigingspercentage circa 10 % over 500- 7--meter. Wij hebben er een schitterende tijd gehad. (Maar dat komt mede door het weer vermoed ik). Veel plezier daar !

goed hotel

bettenof
27-10-2013

staat alstouroperator-hotel in brochure,5 sterren, maar volgens ons geen 5-sterren waardig. 4 kan erdoor. Interieur begint een beetje te verouderen,nog overal tapijt op vloeren,dus aan renovatie toe.eveens aan zwembaad zeer oude ligzetels,versleten parasols, en idem voor de handdoeken. Het eten is redelijk maar niet zo uitgebreid dat je zou verwachten in 5-sterrenhotel.als je wat laat ging eten was het warme eten al flink afgekoeld, dus bakken niet voldoende warm gehouden. plateaus werden ook soms niet meer aangevuld.niet geschikt voor koppels met kinderen want weinig speelruimte en geen animatie.wel overal netjes en voldoende gekuist.ligging is vlakbij "oude" stad dus ideel voor kamer/ontbijt formule. en in centrum kun je zeer lekker en toch niet prijzig eten.vlakbij bushaltes.mooi uitzicht op zee en haven vanaf zwembad en ligweide

Een aanrader!!!

W. van Egmond
12-4-2012

Mooi schoon hotel, nette en vriendelijke bediening, vlakbij centrum Funchal. Een aanrader!

fantastische plek

lia lambooy-graste
21-1-2012

21-01-2012.Ik heb een hele fijne vakantie gehad in hotel Pestana in de periode kerst en oud-nieuwjaar! De hele stad in kerstsfeer en prachtig versierd in een woord geweldig.Dit was mijn tweede keer in dit hotel en kreeg een fantastische kamer met zeezicht.Komende kerst ga ik zeker terug.De service is fenomenaal en de buffetten zeer gevarieerd,er was echt voor ieder wat wils.Gewoon subliem van kwaliteit.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pestana Casino Park in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pestana Casino Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.