Hotel Pestana Casino Park

Hotel Pestana Casino Park
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Pestana Casino Park voor je op een rij gezet:

74 reviews over Hotel Pestana Casino Park in het Nederlands

Very Bad

Sandra Pires
17-7-2017

The most that i like was: is near to the centre of the Funchal

The least: all in this hotel. Is not a horel 5 stars. Bad service, bad food, bad people working....

Eventualy, this is an hotel 3 stars.

Fernando Carriço, Diretor, 5-8-2017

Dear Mrs. Sandra Pires,

Thank you for your review. I am sorry to hear you did not enjoy your stay with us. We do take guest feedback very seriously as we are always looking for ways to improve upon guest experiences. I will certainly share your feedback with the relevant heads of department to ensure maintain the highest standards of service are maintained at all times.

I would like the opportunity to welcome you back again and I shall personally oversee your visit.

Best regards,

Fernando Carriço

Unit Manager

Een vakantie vol zon,actie,en inspiratie

Mr en mrs
7-3-2017

Genoten In dit heerlijke hotel op fantastische locatie .Ontbijt is uitgebreid. Lekker luxe vond ik de heerlijke badjassen op de kamer . Het buitenzwembad was wat koud ,maar je kon volop terecht in het mooie binnenbad met sauna. 'S avonds was er regelmatig gezellige en goede muziek.

In Funchal en omgeving is genoeg te beleven. Het openbaarvervoer is prima en de excursies zijn goed te regelen.

Zeker een plek om nog eens terug te komen.

Fernando Carriço, Diretor, 9-3-2017

Beste Gast ,

We zijn absoluut blij om te horen dat je heel erg genoten van uw ervaring in het Pestana Casino Park Hotel en in het bijzonder, ontbijt en locatie. Wij echt dank u voor uw goede feedback en kijken ernaar uit om je terug in ons hotel te verwelkomen het duurde niet lang.

Vriendelijke groeten,

Fernando Carriço

Manager

Wij vinden dit hotel geen aanrader.

F. van Limburg
7-1-2017

Het ligt niet slecht, dicht bij het centrum en de boulevard.

Het is geen gezellig hotel, druk, ook met congressen. En met de "all inners" alles behalve intiem. De buffet diners zijn niet goed, zoals nergens bij Pestana.

Kortom, beter ergens anders logeren. En je kunt op veel plaatsen beter dineren dan hier.

José Carlos Fernandes, Diretor, 12-1-2017

Beste gast,

Gewoon een kort briefje om jullie te bedanken voor een verblijf in Pestana Casino Park Hotel en voor het nemen van een deel van uw kostbare tijd om uw feedback over de vakantie-ervaring te delen dat we zorgvuldig te lezen al uw meningen over ons hotel en onze diensten. Wij danken u voor uw voorkeur en we hopen de kans om je weer te hosten in een niet al te verre toekomst.

Hartelijke groeten,

Fantastisch.

Alice
10-3-2016

De kabelbaan was erg leuk ,en als je boven bent kun je gelijk de tuinen bewonderen.En met een gids kan je er prachtige wandelingen maken..

José Carlos Fernandes, Diretor, 2-4-2016

Dear Mrs. Alice,

We would like to thank you for your visit to Madeira Island and for choosing to stay at the Pestana Casino Park Hotel, and thank you for taking the time to share your experience on this site.

We are delighted to know that you enjoyed your stay in this Hotel, our main goal is to ensure a pleasant and memorable stay to all our guests.We are glad that you enjoyed our differents activities that we can do in Madeira Island.

Thank you for your feedback which I have shared with all our team and we truly look forward to welcoming you back to the Pestana Casino Park in a not too distant future.

Kindest regards,

Manager

Voor 6e keer in Madeira gekozen voor dit stadshotel. Zeer centraal gelegen met een fantastisch uitzicht op de stad en de haven Vooral het binnenvaren of vertrek van de grote cruiseschepen vonden wij geweldig om te zien vanaf ons zonne-bed in de tuin. De kamers waren prima evenals de badkamers. De bedden en kussens ook. Stoeltjes op het balkon sterk verouderd. Wifi ook op kamer goed, maar op de tv geen Nederlandse zender, zelfs geen BVN. Diverse keren gevraagd maar helaas. Heel goed ontbijtbuffet maar bij het dinerbuffet vielen de warme gerechten ons tegen. Niet gaar, te droog, te zout. De andere 10 avonden gegeten in de buurt of in de oude stad. Hiervandaan namen we voor 7 of 8 euro een taxi terug. Aan overkant van hotel een leuk koffietentje met heerlijk gebak voor betere prijzen dan in het hotel. Gelukkig ook een Sparwinkel vlakbij voor water, wijn en frisdrank. Wij hebben gezwommen in het koude buitenbad en natuurlijk in het binnenbad met sauna. Het personeel was overigens zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij komen hier graag nog eens terug!

José Carlos Fernandes, Diretor, 27-2-2016

Dear Mrs. Anneke,

Thank you very much for taking the time to write such a comprehensive review of your stay at the Pestana Casino Park Hotel.

We are so pleased that you have enjoyed the service of our team, the location, the breakfast buffet as well as the room.

Also thank you for bringing the niggles which you have experienced to my attention. All our guests valued feedback really matters to us and we will certainly use yours to improve these services.​

Once again thank you for sharing your comments with us and we really hope to have the opportunity and pleasure of welcoming you back to our Hotel in the near future.

Kind regards,

Manager

Madeira is een schitterend eiland met hoge toppen en diepe dalen (qua hoogte). In combinatie met het subtropische klimaat gedijt hierdoor bijna iedere vrucht / plant / boom. Een unieke ervaring die je pas ervaart wanneer je ook de excursies maakt (per auto). Bij Levada wandelingen moet je wel zeker van jezelf zijn dat je geen hoogtevrees hebt anders kom je wellicht in de problemen. Kamers, ontbijtrestaurant, buitenzwembad gazon, WIFI is allemaal OK. Maar het hotel heeft in de avonduren geen sfeer. Er zijn wel zo'n 60 TV zenders op de kamer waarvan de helft Engelstalig. Loopafstand downtown Funchal circa 20 min dalings/steigingspercentage circa 10 % over 500- 7--meter. Wij hebben er een schitterende tijd gehad. (Maar dat komt mede door het weer vermoed ik). Veel plezier daar !

goed hotel

bettenof
27-10-2013

staat alstouroperator-hotel in brochure,5 sterren, maar volgens ons geen 5-sterren waardig. 4 kan erdoor. Interieur begint een beetje te verouderen,nog overal tapijt op vloeren,dus aan renovatie toe.eveens aan zwembaad zeer oude ligzetels,versleten parasols, en idem voor de handdoeken. Het eten is redelijk maar niet zo uitgebreid dat je zou verwachten in 5-sterrenhotel.als je wat laat ging eten was het warme eten al flink afgekoeld, dus bakken niet voldoende warm gehouden. plateaus werden ook soms niet meer aangevuld.niet geschikt voor koppels met kinderen want weinig speelruimte en geen animatie.wel overal netjes en voldoende gekuist.ligging is vlakbij "oude" stad dus ideel voor kamer/ontbijt formule. en in centrum kun je zeer lekker en toch niet prijzig eten.vlakbij bushaltes.mooi uitzicht op zee en haven vanaf zwembad en ligweide

Hotel magnifique

naam naam
18-2-2013

On se fait plaisir une fois dans sa vie alors on choisit un bel hôtel et nous n'avons pas été déçus.

Vue mer (à la demande et moyennant un coût supplémentaire) superbe, chambre spacieuse, literie super, service restauration très bon, spa très sympa (le seul hic c'est qu'une vue sur l'extérieur donnerait moins l'impression d'être enfermés).

J'ai fêté mon anniversaire la bas et pour fêter cela j'ai trouvé en rentrant dans ma chambre le jour de mon anniversaire une bouteille de champagne offerte!

Le personnel est très agréable et serviable!

Je rêve d'y retourner!!

Tolle Lage

Klaus
10-11-2012

Super Lage, sehr gute Zimmer, Wellness Top.

Servicepersonal lustlos! Essen wie mittelmäßige

Kantinenküche. Keine Abwechslung. Viele Handwerkliche Fehler.

Wifi funktioniert nicht richtig.

Een aanrader!!!

W. van Egmond
12-4-2012

Mooi schoon hotel, nette en vriendelijke bediening, vlakbij centrum Funchal. Een aanrader!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pestana Casino Park in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pestana Casino Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pestana Casino Park scoort een 7.84 uit 10 op basis van 74 reviews.