Hotel Pestana Carlton Madeira Ocean Resort

Hotel Pestana Carlton Madeira Ocean Resort
8,2

4 tips over Hotel Pestana Carlton Madeira Ocean Resort

Nico Bijl, 9-6-2015
Doe de bergwandeling van de Pico Arieero naar Pico Ruivo! Pittig, maar prachtig!
T. Kelder, 16-9-2014
Koop een buskaartje voor 3(of meer) dagen bij een kiosk. Lopen is erg vermoeiend op Madeira i.v.m. de hoogteverschillen, steile hellingen en warmte. Het kaartje scan je in de bus(net als ov) en je kan onbeperkt die drie dagen alle kanten op. Met de kabelbaan naar Monte is een aanrader(tropische tuinen) en een tocht met een catamaran, dolfijnen en walvissen gezien. Echt prachtig! Wij wilden naar Rabacal(watervallen) maar dat was 3 uur heen en 3 uur terug lopen, te warm voor ons dus niet gedaan.
Van der Moolen, 3-11-2013

Veel leuke restaurantjes op loopafstand. Onze favoriet: Il Basilico op de Lido-boulevard.

Eerste weekend in mei: bloemenfestival

Kerst: prachtige kerstverlichting in Funchal

Jaarwisseling: grootste vuurwerk ter wereld in Funchal.

We hebben een aantal aanbieders voor Pestana Carlton Madeira Ocean Resort voor je op een rij gezet:

ray, 7-7-2013
Mocht je een arts nodig hebben, ga dan in Funchal centrum in de buurt van de kerk Se naar de Clinica da Sé (dat scheelt meer als 50% in de kosten) dan dat je de hotelarts laat komen (eruo 120,--).