Appartement Oudinot

Meer appartementinfo

1 review over Appartement Oudinot

• 8Marion van der Werf20-05-2010

Een prima verblijf gehad

Het 'one-bedroom apartement' (slaapkamer, huiskamer met open keuken en badkamer) is netjes (met veel kastruimte) en centraal gelegen in de hoofdstad Funchal. Het ligt precies tussen de oude binnenstad en het tegenwoordige centrum, naast de overdekte markt en dus ook vlakbij de boulevard. Alle activiteiten (van boodschappen tot museum of concert) zijn op loopafstand te bereiken. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam maar hun beheersing van het engels is nihil. Pluspunten vind ik verder: a. dat het appartement elke dag wordt schoongemaakt (inclusief het opmaken van de bedden) b. de wasmachine c. het gratis gebruik kunnen maken van de parkeergarage onder het gebouw. Het enige minpunt voor mij was dat het appartement geen balkon heeft. Dit wordt gecompenseerd doordat er volop cafétjes en terrassen in de directe omgeving zijn waar je rustig langdurig kunt neerstrijken en voor weinig geld koffie, thee, fris of alcohol kunt nuttigen.

Alleenreizend

0 tips over Appartement Oudinot

0 vragen over Appartement Oudinot

Appartement info

• AdresRua Brigadeiro Oudinout 9060-209(toon op kaart)
        • E-mailadres
        • Website