Hotel Orca Praia

Wellness hotel, Hotel aan zeeWeer vandaag27°20°
Hotel Orca Praia

4 tips over Hotel Orca Praia

Tera, 15-6-2015

1 WiFi is genoeg voor meerdere apparaten en niet zoals ons is " aangesmeerd" voor elke persoon eentje.

Mobiele telefonische bereikbaarheid is slecht in het hotel ; tip voor de thuisblijvers.

Madeira is een prachtig eiland!!!

d j , 14-4-2014
camara de lobos is te doen goed eten maar je moet terug een hele klim doen voor je binnen bent.espeto aan de overkant is ook aardig eten maar ook een klim heen en een fikse afdaling terug
hilde, 25-6-2013
Goede all you can eat chinees in Madeira shopping centrum (12 euro). Lekkere visrestaurantjes in Sao Vincente.

We hebben een aantal aanbieders voor Orca Praia voor je op een rij gezet:

Henk, 16-4-2013

Bezoek in Funchal de Rua de Santa Maria. Daar hebben kunstenaars bijna alle deuren vrolijk beschilderd. Het straatje vind je achter de overdekte markt.

Ga dineren bij So Espeto, ligt ongeveer 75 meter rechts van het hotel aan de overkant op een bovenverdieping. Heerlijk mals vlees; lekkerder en goedkoper dan in het hotel.

Aanbevolen excursies: oosten en westen. De halve dag naar Monte valt tegen. Tenzij je het leuk vindt om in een rieten mand de straat af te glijden.

We hebben een aantal aanbieders voor Orca Praia voor je op een rij gezet: