Hotel Madeira Regency Club

Hotel Madeira Regency Club
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Madeira Regency Club voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Madeira Regency Club in het Nederlands

Een geweldige probleemloze vakantie gehad

Frits Colenbrander
25-9-2017

Een echte aanrader, wel iets gedateerd hotel, maar wel erg schoon en netjes, personeel was uitermate vriendelijk, ontbijt was prima, loopafstand van het centrum van Funchal.

prima vertoeven

henk
12-8-2017

hotel eten stad was goed te bereiken

Prima place to be

Cas
30-7-2017

Super plek

Eigen zwembad en eigen opgang Nasr zee

Dicht bij centrum en haven

Oude reviews (archief)

perfectie locatie

F. Jans de Haan
21-6-2013

Door een overboeking ben ik hier terecht gekomen

Ligging, omgeving en uitzicht op zee waren perfect. De buurt is rustig. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Restaurant was prima. Kamers worden dagelijks schoongemaakt. Eerder zijn opmerkingen te lezen over "vieze vloerbedekking". Dit bleek een miskleun te zijn geweest van degene die de time-sharing appartementen beheerd. Klees is 1 jaar oud!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Madeira Regency Club in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Madeira Regency Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Madeira Regency Club scoort een 8.3 uit 10 op basis van 4 reviews.