Hotel Lusitania Residencial Vila

We hebben een aantal aanbieders voor Lusitania Residencial Vila voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

2 reviews over Hotel Lusitania Residencial Vila in het Nederlands

Vriendelijk, uitzicht fantastisch

yvon
23-9-2016

Moet wel navragen of er en keuken in app/hotel zit, staat niet duidelijk bij omschrijving waar wij het geboekt hadden. Service is prima en vriendelijk. Restaurant L Osteria in de buurt, erg gezellig en goed eten.

Schöner Urlaub im Hotel Lusitania

Eli + Gü
31-10-2011

Nettes Hotel mit freundlichem Personal. Die Anlage wirkt sehr gepflegt und die Zimmer entsprachen unseren Vorstellungen. Das Frühstück könnte etwas abwechslungsreicher sein.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lusitania Residencial Vila in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lusitania Residencial Vila zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lusitania Residencial Vila scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.