Hotel Four Views Monumental Lido

• Sauna

26 reviews over Hotel Four Views Monumental Lido

• 2019
    10Christiaan26-09-2019

Echte aanrader! Super hotel!

Vakantie van 29/08/19 t/m 5/09/19 kamer 510 Uitstekend modern appartement aan gezellige drukke straat (alles binnen handbereik) maar in het appartement is het helemaal stil. Heerlijk! Met airco. Heel aardig personeel en de schoonmakers zijn hardwerkende kanjers die zeker een flinke tip verdienen. Mijn partner was jarig tijden onze vakantie en hij heeft een volledig diner met champagne gekregen voor ons tweeën. Heel attent en super aardig! Wij willen dit hotel echt aanbevelen. Bedankt voor de goede zorg tijdens ons verblijf.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Jolanda Dongen26-08-2019

Geweldige plek voor een fijne vakantie.

Wij kunnen geen minpunten ontdekken van dit hotel. Het eten is goed, gevarieerd en uitgebreid. Het personeel is allemaal even aardig en attent. De ligging is geweldig. Vlak bij het mooie centrum in een levendige buurt. In het hotel zelf merk je niets van de drukte; geluiddichte kamers. Volop restaurantjes en gezellige barretjes in de buurt. De bus richting centrum stopt voor de deur maar het centrum is ook te voet bereikbaar. De kamers zijn ruim, heerlijke bedden en worden dagelijks schoongemaakt. Wij komen zeker terug naar dit prachtige eiland en dito hotel.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8mvdw24-08-2019

Fijn hotel op een prachtig eiland

Four views monumental is een fijn hotel op het prachtige Madeira. Rondom het hotel zijn meerdere restaurants, supermarkten en winkels te vinden. Op loopafstand vind je ook het centrum van Funchal, dit is ongeveer een klein half uurtje. Je kunt ook met de taxi of bus naar het centrum (tip: koop een strippenkaart voor de bus). Het restaurant, de bar en het zwembad bevinden zich op de 4de etage.

Wij hebben ons verblijf in het hotel als erg prettig ervaren. Er waren altijd ver uit voldoende ligbedjes bij het zwembad, dus er werden - gelukkig - geen handdoeken gelegd. Het ontbijt is uitgebreid. Het hotel ziet er verder netjes uit en de kamers worden dagelijks schoongemaakt (helaas vielen in onze vakantie 2 feestdagen waarop er niet is schoongemaakt, we werden hierover vooraf geïnformeerd en mocht je toch graag willen dat het werd schoongemaakt kon dit gewoon).

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Marco Roos28-02-2019

Helemaal goed!

Wij hadden een appartement op deze locatie. Was helemaal prima! Aardige mensen, ook in appartement werd elke dag schoongemaakt, nieuwe koffie/theezakjes neergezet etc. Hadden de goedkoopste genomen maar bij wensen alsnog 'zeezicht' aangekruist. Kregen zij-zeezicht wat helemaal prima was.

Gratis parkeren in de parkeergarage onder het gebouw. Zwembad ook prima. Locatie perfect ten opzichte van eettentjes, kust.

Toplocatie!

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    8F & A07-09-2018

Gastvrij, met goede prijs/kwaliteit verhouding

Wij zijn 11 dagen verbleven in het hotel. Ligging is perfect, midden in centrum van hotelwijk, winkels en restaurants op 5-10 minuten afstand lopen. Zeer gastvrij hotel. Alhoewel kamers ietwat klein aandoen, is het verder van alle gemakken voorzien. Wij verbleven op basis van half pension. Eten is goed tot zeer goed. Alhoewel aanbod wellicht wat minder is in vergelijking met de grotere hotels is kwaliteit uitstekend. Altijd goede en smaakvolle gerechten (vis, vlees etc.), en iedere woensdag een geweldige buiten-BBQ. Kortom, wordt zeer veel zorg aan besteed. Daarnaast iedere avond live entertainment (goede optredens/muziek). Al met al een aanrader, zeker gelet op prijs-kwaliteit verhouding. Enige punt van aandacht/aanbeveling is dat een kamer met zeezicht wel een aanrader is, want onze kamer (achterkant van gebouw) had uitzicht op straat.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Eddy11-06-2018

Goed Hotel.

Goede ligging van het hotel met veel winkels en restaurants in de buurt, op 100m van de zee met kleine boulevard, op 2km van Funchal. ( half uurtje wandelen) Aan te raden: Bezoek brengen aan café Hole in One iedere avond live music van de jaren 60/70/80. Half pensioen boeken is ook aan te raden lekker eten.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Marc Jacobs28-04-2018

Aan te raden !!

Leuk hotel en goed gelegen om allerlei uitstapjes te ondernemen. Het ontbijt en avondeten was super , veel keuze en afwisselend. Het is alleen wat druk met eten. We hadden half-pension plus, dus bij eten gratis drankjes. Er is ook voldoende avond-entertainment met zang en dans. Achter de bar mocht het wel wat sneller gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9van 't Hoff09-02-2018

heerlijk , thuis komen, centraal

lekker eten , centraal bus voor de deur, verkeer langs het hotel maar daar heb je weinig last van.

Gereisd met vrienden in november 2016

• Oude reviews

10Saskia14-09-2017

Mooi Hotel

Heel goed hotel, op een hele centrale ligging, met de bushaltes voor de deur. Van de drukke weg voor het hotel hebben we absoluut geen last gehad bij het zwembad en in onze kamer. Ook werd er elke dag zeer goed schoongemaakt en het personeel was ook erg vriendelijk. Een badhanddoek moet je vragen bij de receptie en kun je als je het wilt elke dag of keer omwisselen voor 1 euro. Het zwembad was ook heel fijn en schoon en niet erg druk. Er waren ook altijd ligbedden beschikbaan. De ervaringen van de vorige revieuw kan in me niet in vinden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 6Lotte23-08-2017

Redelijk, niet voor herhaling vatbaar

Ligging van het hotel is prima, dichtbij de zee en genoeg winkeltjes/eet gelegenheden. Echter is het hotel zelf een teleurstelling. Als de kamers schoon worden gemaakt gebeurt dit prima, maar dit is bij ons twee keer niet gedaan i.v.m. een "feestdag", echter wisten wij hier niks vanaf. Ook heeft het "kamermeisje" een keer een dag onze kamerdeur open laten staan.. Ontbijt is niet uitgebreid en het fruit is zeker niet vers, personeel is niet vriendelijk/behulpzaam. Ook is ons geen badhanddoek o.i.d. aangeboden, en wij krijgen bij het welkom geen duidelijke uitleg/prettige verwelkoming. De WI-FI is erg slecht, ik heb de hele vakantie mijn eigen internet aan gehad.

Gereisd met partner in augustus 2017

0 tips over Hotel Four Views Monumental Lido

0 vragen over Hotel Four Views Monumental Lido

Hotel Four Views Monumental Lido info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
      • Eten en drinkenLunch
      • De staf spreektDuits, Engels, Frans
      • RokenToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats