Hotel Four Views Baia

37 reviews over Hotel Four Views Baia

• 2018
    10Monique30-01-2018

Fabulous

Lekker eten, genoeg keus en leuke thema's. Elke keer was er weer een ander keus en wij hebben geen spijt gehad om in hotel te eten.

• 2017
    10Laura Knubben07-04-2017

Vakantie van ons leven!

Wij hebben een fantastische tijd gehad op Madeira in Four Views Baía! De ontvangst was goed en correct en het personeel in het hele hotel vriendelijk. Ligt niet ver van centrum. We waren er van 28-03 tot 04-04 en hadden half pension geboekt. Het eten was zeer gevarieerd en erg lekker. Ook waren er één keer in de zoveel dagen thema avonden in het restaurant. De kamers waren netjes verzorgd bij aankomst en werden iedere dag schoongemaakt. Wij hebben iedere dag een leuke excursie gedaan en 's middags lagen we aan het zwembad. Het uitzicht daar is adembenemend en onze kamer had uitzicht op een moestuintje en de stad Funchal. Ook hadden wij toevallig erg veel geluk met het weer, elke dag 20-25 graden en volop zon! Voor ons is vanaf boeken tot terugvlucht alles perfect en vlekkeloos verlopen. Wij gaan zeker over een paar jaar terug en dan ook wat langer! Het is leuk voor een week, maar ook erg kort om genoeg te zien van het eiland. Madeira en dit hotel is zeker een aanrader!!!

• Oude reviews

9M.E. Meertens18-09-2016

Mooi gelegen, goed en schoon hotel.

We hebben hier een heerlijke tijd gehad. Het hotel biedt een prachtig uitzicht over de stad én over de zee. Ontbijt is zeer goed. De mooie en schone kamer heeft een (lege) koelkast, airco en wifi. 's Avonds is er entertainment. Het zwembad kent een handdoekservice en er zijn zon- en schaduwplaatsen.De loopafstand naar het centrum is ongeveer 10 minuten heen en 20 minuten terug ivm hoogteverschil (of taxi, ongeveer € 7 euro enkele reis). Er is voldoende parkeergelegenheid voor als je zelf een auto hebt gehuurd.

De negatieve punten zijn het met name bedienend personeel die niet allemaal even vriendelijk zijn en je moet soms een poosje wachten bij de lift. Onze kamer met zeezicht had een schitterend uitzicht maar het balkon is erg klein.

Ik kan het hotel zeker aanbevelen.

• 8Kok03-06-2016

Prima hotel

Prima hotel. Mooie kamers. Prima ontbijt. Personeel moet wel op cursus om de lachspieren te ontwikkelen.

Met vrienden

• 7Ine28-08-2015

Modern , schoon maar niet meer!

Dat het een hele klim is ,zelfs voor gezonde mensen en natuurlijk ook de afdaling..dat het dichtbij het mooie winkelcentrum ligt maakt van dat voordeel toch een nadeel! Het hotel is modern maar geeft geen vakantiegevoel. Personeel doet hun werk maar ook niets meer ,vriendelijkheid is dan ook ver te zoeken!! Madeira zelf is geweldig en dus zeer de moeite waard!!

• 9Pleunie-D24-08-2015

Aanrader

Prettige locatie, vlak bij de stad. Heenreis lopend goed te doen, terugreis een taxi genomen want het is toch wel een steile klim. Het hotel is ziet er modern en goed verzorgd uit, de kamer was ruim. Wij hadden een kamer met bergzicht, goed keuze bleek later want dat is op de noordzijde van het hotel. Hierdoor geen zon in de kamer. Het ontbijt is goed, genoeg om uit te kiezen. Eén dag gebruik gemaakt van de spa in het hotel ook dit was prima in orde (massage, sauna, etc.). Wij hebben de reis geboekt via touroperator. Was op zich prima geregeld en waren leuke excursies. Alleen jammer dat we veel te vroeg uit het hotel werden opgehaald voor de terugreis: Maar liefst 4 uur voor onze terugreis, om 6 uur 's ochtends... Vervolgens in een grote bus bij nog 20 hotels langs om andere gasten op te halen. Tip: Als jou dit ook overkomt, bus weigeren en een taxi nemen.

• 6pterbogt07-08-2014

Dit hotel niets voor ons!

Wij, stel 35 jaar, zijn niet geschikt voor een groot hotel. Service is echt zoals het boekje, niks persoonlijks of extra's. Je dient ook overal extra voor te betalen (sporten, gym, spa etc.) We wilden ff een uurtje tennissen, moet je gelijk 20 euro betalen! Beetje te gek voor woorden, wat ons betreft. Bedden begin je na 3 dagen te voelen in je rug, geen pretje. Het eten is wel erg goed en zwembad is ook heerlijk. Spa hebben we ook gebruik van gemaakt en die prijzen zijn vergelijkbaar als in NL. Behandelingen waren goed.

• 8Ingrid Elshout08-07-2014

Fantastisch, en dat voor de 2e keer

Hotel Four Views Baia is een klantvriendelijk hotel, een aanbeveling waard! Het hotel ligt op een mooie locatie, men dient wel goed ter been te zijn. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn schoon verzorgd, de kamers worden iedere dag gereinigd. Het eten is prima, meer dan genoeg keuze tussen vlees, vis, groente voor-en nagerechten. Een vooruitgang ten opzichte van 2012

• 6kaatje7520-08-2013

Strak design hotel, prima voor 2 a 3 nachtjes

Een vrij nieuw hotel qua design, goed verzorgd, zeer vriendelijk personeel.

Ligging is wat hoger gelegen aan de rand van de stad. Je loopt makkelijk naar 'beneden' naar de restaurantjes en boulevard. Omhoog is een vrij pittige wandeling, maar een taxi vanuit het oude centrum is slechts 5-8 euro, dus een goed alternatief.

De kamers zijn stijlvol ingericht, laminaat vloer, goede stevige bedden. Als je op een hoge verdieping zit heb je een geweldig uitzicht. De waterdruk op de hogere verdiepingen is slecht, dun straaltje uit de douche.

Zwembad is heerlijk, schoon en goed van temperatuur. Bedjes liggen goed en er is een gratis towel service. Niet voor iedereen een parasol. De dubbele loungebedden met kussens moet je voor betalen. Weinig buitenruimte, beetje propperig,

Het ontbijt is goed, veel keuze, vers brood. Jammer van de automaatkoffie en scrambeled eggs die uit een pakje komen.

Het eten bij de poolbar is goed, wel prijzig.

Gratis wifi, maar alleen in de receptie lounge!

• 8Jacqueline22905-08-2013

Mooi Eiland

Mooi hotel, ontbijt is goed. Buitenzwembad is ook goed, bedjes liggen ook lekker. Kamers zijn ook goed ingericht. Wij hebben elke avond in het oude centrum gegeten en niet in het hotel. Spa valt tegen. 5euro per dag voor de entree, zou gratis moeten zijn voor een 4 sterrenhotel. Water in binnen zwembad is niet echt warm.

3 tips over Hotel Four Views Baia

• jfm, 04-05-2012

Mooie tuinen via de gondel uit de hoofdstad naar boven. Busreis naar de driehoek huisjes was geweldig,wel veel s-bochten, en mede daardoor bijzonder mooi panorama uitzicht, en bijzonder vriendelijke inwoners.Het beste is reizen per bus.

• Ingrid Elshout, 08-07-2014

Ik adviseer een kamer met zeezicht te boeken want dan heb je ook een prachtig uitzicht, de prijzen van de kamers verschillen nogal per touroperator, Googlen dus. Bezoek in Funchal ook eens de orchideeëntuin, prachtig!!

• pterbogt, 07-08-2014

Rabacal, een wandeltocht door de 'bergen', met mooie uitzichten en kleine, maar mooie watervallen.

1 vraag over Hotel Four Views Baia

• Gidi, 11-01-2016

Fitness

Kan iemand ons wat vertellen over de fitness mogelijkheden in het hotel.

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Afstand tot strand10 minuten met de auto, 3 km

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats