Hotel Enotel Lido Funchal

Hotel Enotel Lido Funchalstersterstersterster

8Fantastisch

Portugal, Madeira, Funchal

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Enotel Lido Funchal voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

95 reviews over Hotel Enotel Lido Funchal

• 2019
    9J.maas24-04-2019

Erg goed hotel, mooie kamers , uitzicht zwembad nemen, eten was erg lekker, ruim voldoende en genoeg keuze . Personeel ook erg gastvrij en behulpzaam . Voor kinderen niet veel animatie, wel mooi binnen/buiten zwembad (lekker warm) Wel iedere avond een mooie show of live muziek Lopend naar Funchal ongeveer 2.5 km lopen, geen boeulevard maar wel leuk langs de winkeltjes en restaurantjes lopen, wel wat hoogte verschillen maar goed te doen Funchal kabelbaan naar de tropische tuin en met houten slee naar beneden Themapark Santana ook erg leuk, je moet er even rondlopen en de betonnen gebouwen ingaan , zit bijna overal iets verrassend achter, kost maar 6 euro entree Camera de Lobos mooi vissers dorpje Wij hebben een leuke vakantie gehad op madeira

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    9eric davina19-08-2018

ondanks kleine minpunten een zeer aanteraden hotel

goed: schoon ,netjes goed eten, goede bediening ,mooi zwembad,vriendelijk voldoende ligbedden en parasols prima ligging ,alle drank verkrijgbaar minder: geen(weinig entertainment) hotel onlogische ingedeeld geen afvalbakjes op ontbijttafel en geen droogrekje op balkon straten erg stijl

Gereisd met partner in augustus 2018

• 4Gekke henkie29-07-2018

Tegenvaller!!!!!

Wij zitten hier nu.. in een junior suite.. zeezicht.. prachtig uitzicht, dat toegegeven. Je betaald er een leuke duit voor maar je hebt er verder niks aan. Wilden vandaag een late check-out aanvragen, hadden we donderdag al gedaan maar dat was te vroeg, zondag terugkomen.. nu kregen we te horen dat er niks te regelen was voor ons en de kindjes.. kleinste slaapt graag nog even voor de vlucht.. helaas. Maar tot zover, nu krijgen we ook nog te horen dat we er een uur eerder uit moeten . 11 uur IPV 12... Grrr.klantvriendelijkheid?

Maar goed, het eten is behoorlijk middelmatig. Vaak 1 of 2 soorten vlees..rest vis... Niet slecht, zeker niet maar na las Palmas vorig jaar echt onder de maat..zeker voor vijf sterren..

Dan de animatie... Man man man, elke dag tot 2400 animatie vanaf het zwembad.. niet normaal. Alle kamers hebben enkel glas dus je zit midden in de herrie elke dag..

Morgen naar huis..en nooooit meer terug..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Roy Steevens20-04-2018

Top ! 🏖🏖🏖

Terwijl ik dit schrijf zijn we al weer een dag terug in Nederland. We hebben genoten van een hotel *. Dat boven onze verwachting was. Alles was top van A tot Z. Ga zo door!

Gereisd met vrienden in april 2018

• 9Peetersille Erik25-02-2018

Een zeer goed hotel in een prachtige omgeving.

Prachtige wandelingen, liefst goed schoeisel, goede conditie, steile maar mooie lanen.

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

6j en h13-07-2017

geen 5 sterren waard

Meer een hotel voor saaie oudjes Als je niet van vis houdt kun je hier beter niet naar toe gaan 3 a 4 soorten vis en als je geluk hebt 2 soorten taai vlees toetjes vielen ook erg tegen Zwembad is klein met wel genoeg ligbedjes en parasols Maar bedjes staan echt zowat tegen elkaar aan Er is zelfs geen plaats om er tussendoor te komen Wij hadden kamer 564 aan straatkant Vreselijk veel lawaai door straat en airco van hotel aan overkant Was overigens wel een grote kamer met uitstekende airco en netjes schoon Je mag in de saaie eetzaal niet zelf een tafel uitzoeken en je kunt ook niet lekker buiten eten Er is wel overdag een snackbar waar je buiten kunt eten Hoofdzakelijk Engelse gasten De alcoholische dranken zijn erg goed en uitgebreid De wifi is goed Heel fijn dat er geen handdoek leggen was Hotel licht aan boulevard Maar die boulevard is zijn naam niet echt waard Stukje langs water en dan weer langs drukke straat Toen we naar huis moesten kwam wat jonger publiek en begonnen ze met een uitgebreider buffet en entertainment Ik zou hier geen 5 sterren aan geven met 4 is het heel goed beoordeeld

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Fam. Liefsoons, Lummen04-07-2017

Kwalitatief all-in hotel

Hotel was uitstekend: ruime en nette kamers, dagelijks zuiver bad-/bedlinnen. Best wel een kamer met zicht op het zwembad vragen, kamers aan de buitenkant kijken uit op de straat (veel lawaai van verkeer bij geopend raam). De maaltijden (all-in) waren zeer verzorgd met de nodige variatie, ontbijt zelfs zeer uitgebreid. Aanbod van snacks bijna de hele dag door en veel keuze. Dranken en cocktails zijn prima. Italiaans themarestaurant vonden wij geen aanrader. Dresscode (verplicht lange broek en geen mouwloze shirts voor de heren) bij het diner mocht strenger aangepakt worden voor een 5-sterren hotel. Wij verbleven in dit hotel van 22 juni tot 1 juli. Hoewel het hotel volzet was - er waren hoofdzakelijk bejaarde mensen, geen kinderen noch jongeren - was het er overal enorm rustig: geen nachtlawaai op de gangen, geen gedoe met handdoeken leggen aan het zwembad, voldoende ligbedden, weinig volk in het zwembad, geen luide muziek bij het zwembad. Kortom : RUST! Animatie hebben we amper gezien maar vinden we ook absoluut niet nodig. 's Avonds was er wel altijd iets te doen maar dat was vanzelfsprekend meer gericht op het bejaarde publiek. Wij hebben er ons in elk geval niet aan gestoord. Integendeel, de laatste 2 dagen zijn er rumoerige (Engelse) jongeren toegekomen en meteen werd de rust aan het zwembad verstoord door hun lawaai. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Gratis wifi en gratis safe zijn leuke extraatjes.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 8De Decker Marc29-06-2017

Mooi eiland (Madeira)

• Mooi hotel
    • Vriendelijke mensen
    • Mooie uitstappen
    • Moeilijk voor niet al te mobiele mensen (Veel op en af)
    • Eentonigheid van eten (veel vis)

Gereisd met partner in juni 2017

• 7florent25-08-2016

Zeer degelijk hotel

De keuken is echt zeer goed en afwisselend. Groot nadeel is dat je s'morgens en s'avonds niet buiten kan eten, als je s'middags met snacks genoegen neemt kan je wel buiten eten. Zwembad te klein voor zo een groot hotel en geen strand beschikbaar, tenzij je een betonnen plaat strand wilt noemen.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Huub Suijkerbuijk en partner26-06-2016

Weer een fantastische vakantie

Wij zijn met vrienden dit jaar terug gekeerd in Enotel Lido te Funchal. Het was wederom een fantastische vakantie De kamers in het hotel waren zeer schoon , het personeel zeer hulpzaam en vriendelijk Er was in het hotel van alles te beleven m.b.t. entertainment , mooi buiten zwenbad met service , e.d. Het eten ( in bufetvorm ) en alles eromheen was ook heel goed , wij hadden all-in geboekt. Het hotel is mooi gelegen direct aan zee. Het is ca 25 min lopen van Funchal , doch je kunt ook met de bus of taxi hiernaar toe. Kortom een adres om terug te komen wat wij zeker nog gaan doen. Verder is Madeira een heel mooi eiland met een lekker klimaat en vooral ook Funchal is zeer de moeite waard. In juni is er elke zaterdagavond een vuurwerkshow met een thema en heel mooi om mee te maken. Mooie excursies en wandelingen zijn te maken , terwijl er zeer mooie botanische tuinen te zien zijn. De overdekte markt van Funchal is zeer bijzonder en moet je echt gezien hebben. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad en gaan zeker nog een keer terug

Gereisd met partner in juni 2016

2 tips over Hotel Enotel Lido Funchal

• els , 19-04-2014

Ga zeker een auto huren om dit mooie eiland te verkennen.

• H.Suijkerbuijk, 28-06-2015

Er is een mogelijkheid ter plaatse om je kamer op te waarderen van voordeel -naar familiekamer. Deze is ruimer hebben een mooiere uitzicht en de kosten zijn niet hoog

1 vraag over Hotel Enotel Lido Funchal

• martinkarsies, 21-07-2015

Had een vraagje over het strand ... is het een mooie zandstrand of allemaal steen..

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats