Hotel Dorisol Estrelicia

KinderhotelWeer vandaag22°16°
Hotel Dorisol Estrelicia
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Dorisol Estrelicia voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Dorisol Estrelicia in het Nederlands

het is een hotel dat en niet meer

J.M. Hennekam
25-7-2009

Dit hotel was onderdeel van onze fly drive. Makkelijk bereikbaar, goede parkeerplaats, prijzen restaurant niet bekend, zwembad was leeg, weinig informatie alles moet je zelf uitzoeken. Het is dat we van de hostes hadden gehoord dat er een gratis bus gaat naar het centrum anders hadden we dit niet geweten en hadden ze het ons ook niet verteld. In het hotel hebben we enkel ontbeten want in de buurt zijn leuke restaurantjes.

Kwalitatief goed voor een 3*** hotel

Koen en Cindy
19-7-2009

Wij boekten een last minute reis en kregen dit hotel toegewezen. Het gaf ons een verzorgde indruk, propere kamers. Het eten in buffetvorm kon wel iets beter, meer afwisseling, vooral 's morgens. Het water van het buitenzwembad vonden we te koud, maar het binnenzwembad maakte alles goed. Qua prijzen voor drank ben je beter af buiten het hotel. Weinig jonge mensen waren aanwezig (juni), vooral veel Franstaligen. Het hotel ligt nabij het lido van Funchal, met een lange wandelpromenade. Wandelafstand naar het centrum van Funchal bedroeg 25 min.

2008

Een prettig hotel

Ina
10-2-2008

Een prettig hotel. Wij hadden geen zeezicht, en ook geen balkon. Er werd vlak naast het hotel gebouwd, maar dat gaf geen hinder toen wij er waren.Er waren veel Engelsen en Scandinaviërs. Als je niet goed te been bent is het wél een hele klim om van de parkeerplaats naar het hotel te komen. Maar ja, op Madeira is er geen enkel weggetje dat niet omhoog of omlaag gaat.....

2007

redelijk hotel maar de klim is voor vooral ouderen bijna niet te doen.Als je bij het hotel aankomt tref je vaak iemand op het stoepje aan die daar zit uit te hijgen.

Redelijk tot goed hotel

E. Bax
1-9-2007

Redelijk tot goed hotel. Naar onze mening absoluut geen leuk hotel om langer als 2 a 3 dagen te verblijven. Oude slonsige stijl. Wij verbleven 2 dagen in dit hotel (onderdeel van onze Fly & drive). Jammer dat het enorm hoog ligt waardoor het echt een klim is om er te komen. Geen goede optie voor ouderen of mensen slecht ter been.

2005

hotel ligt midden in een hotelwijk, erg groot, maar het personeel is wel vriendelijk en voorkomend. Kamer is goed en wij hadden uitzicht op de oceaan en 's avonds keek je op de verlichte stad Funchal. In de direct omgeving kon je goed eten. Het ontbijt in het hotel was uitgebreid, continentaal.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dorisol Estrelicia in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dorisol Estrelicia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.