Hotel Cliff Bay

Hotel Cliff Bay
9,3

8 tips over Hotel Cliff Bay

marga, 1-9-2014
Tegenover het hotel zit The one in hole bar, daar kun je s,avond terecht voor een heerlijk drankje en er is ook altijd live muziek.
Kees, 19-8-2014

Buiten het hotel heb je een levendige straat met een aantal goede restaurants. (w.o. Villa Vicente).

Madeira is een prachtig groen eiland. Wij hadden voor 8 dagen een auto gehuurd om het eiland te verkennen. Leuk om te doen.

Loes van Soest, 15-6-2014
Ga het eiland verkennen het heeft een schitterende natuur.

We hebben een aantal aanbieders voor Cliff Bay voor je op een rij gezet:

Govert Pruissen, 16-2-2014
Een bezoek aan de oude stad, een bezoek aan Porto Santo (een dag trip per boot) maak ook eens een z.g. LAVADA wandeling met gids. Ga niet zonder gids dit i.v.m. de schade aangericht door het weer. Hierdoor is er schade waardoor men soms niet de weg kan vervolgen.
Marja, 3-9-2013
Daar het eten in het hotel erg duur is, is het een aanrader om te eten bij Il Basilico, behorende bij de andere PortoBay hotel. Heerlijke Italiaanse gerechten tegen een redelijke prijs en alles vers.
wabs, 15-6-2012
zorg dat je info krijgt over de lijnbussen, wat makkelijk om zelf je uitjes in de hand te hebben i.p.v. grote en dure tourbussen. de buffets in het hotel zeer betaalbaar en goed, met tafeltjes aan de tuin en zee als een god in frankrijk

sandra_46, 3-6-2012
Wij hebben onze hele vakantie een auto gehuurd en zijn het hele eiland rond gereisd. Dit is goed te doen vanuit het hotel. Je kunt ook heerlijk op het eiland wandelen, lavada wandelingen zijn schitterend.
tripplepit, 24-11-2011

Vermijd een kamer in de buurt van deze bar indien je het rustig wil hebben.

Beste kamer zijn uiteindelijk de kamers die uitgeven op de haven.

We hebben een aantal aanbieders voor Cliff Bay voor je op een rij gezet: