Hotel Casa Velha do Palheiro

8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Velha do Palheiro voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Casa Velha do Palheiro in het Nederlands

Schitterende omgeving (subtropische Palheiro tuinen) op een heuvel boven Funchal. Geen enkele vraag is het personeel te veel. Heel aangenaam restaurant, zwembad en terrassen. Een oud landhuis uit de 19e eeuw met mooie ruimtes. Ligt in het golfterrein, heel mooi aangelegd. Absoluut aanbevolen. Weinig verschil tussen de diverse klassen van kamers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Velha do Palheiro in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Velha do Palheiro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa Velha do Palheiro scoort een 8.87 uit 10 op basis van 17 reviews.