Appartement Avenue Park

Appartement info

Meer appartement info

18 reviews over Appartement Avenue Park

• 8Bram en Marian de Wijze11-02-2020

Goed verzorgd en top locatie

Verblijf data: 28-01 / 8-02-2020. Wij zijn pensionada’s. We waren met 3 personen in het appartement. Het ruime appartement ziet er keurig uit al zijn somige zaken wel wat gedateerd ( vloer) en het heeft een apparte 2 pers. slaapkamer. En niet gehorig ondanks dat het behoorlijk bezet was. De ontvangst was zeer gast vrij. Met gelijk de nodige tips over het uitgaan en dineren en waar brood te halen was op (100 mtr.) Op deze afstand zijn er ookeen stuk of 6 goede restaurantjes en terrasjes te vinden. We hadden een huurauto en die konden we mooi in de parkeer garage onder het appartement kwijt. Handdoeken worden elke dag verschoond en de kamer schoon gemaakt. In onze kamer was er geen slaapbank maar er was wel een prima logeerbed bij gezet. De TV heeft alleen als Nederlandstalige zender BVN. In de keuken was voor ons alles aanwezig. In de badkamer dichtte de stop niet voldoende af zodat het water weg liep en de kraan lekte. De ophanging van

Gereisd met partner in februari 2020

• 8Claudia30-05-2016

Wat een prachtig eiland.

Appartement was goed. Prachtig gelegen tussen het oude en het nieuwe gedeelte van Funchal. Alles bereikbaar op loopafstand.Vooral de bakker was enkele huizen verder. Vriendelijk en erg behulpzaam personeel. Het bed vonden wij wat minder ivm geen goede matras. De zitbank was ook aan vernieuwing toe.Maar ondanks de minpunten hebben we toch een geweldige vakantie gehad.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10A. Scholten05-08-2013

Fijne plek als uitvalsbasis voor Madeira

Avenue park ligt gunstig t.o.v. het centrum. Alles op loopafstand. Een lekker groot appartement, met alles wat je nodig hebt. Een bankje dat lekker zit en een goed bed. We hadden een 2-kamerappartement a.d. achterkant, met balkon. Geen geweldig uitzicht maar redelijk rustig. Weinig gehorigheid in het complex. Prettige mensen bij de receptie. Internet aanwezig. Elke dag schone handdoeken, ook in de keuken.Zelfs een boekenkast met Nederlandse boeken. Gratis gebruik van de garage onder het complex. Geen zwembad of restaurant, maar daar kozen we voor. We kunnen geen minpunten bedenken. Een fijne plek om tijdens een vakantie je ' thuis' te hebben.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9dolf adam03-07-2012

Zeker de moeite waard.

Wij waren bijzonder verrast toen we aankwamen, een royaal appartement met parketvloer, een grote slaapkamer met een enorme kastenwand die we niet konden vullen met onze kleding, een grote keuken met alles erop en er aan (nou ja geen snijplank en schil en snijmes) wel koelkast (wel zelf goed dicht doen) oven en combimagnetron. Super vriendelijk en betrokken personeel. Dicht bij centrum (terugweg via park lopen want daar zijn trappen en loopt makkelijker) goede badkamer en elke dag schone handdoeken, bed opgemaakt en afwas aan de kant. Wij zaten aan de achterkant dus dat was war stiller dan de voorkant ivm het verkeer op de avenue de infante. Kortom een uitermate geschikte locatie

Gereisd met partner in juni 2012

• 9emj8713-03-2011

Goed verblijf

Ik ben in sep. 2010 verbleven. en het is uitstekend bevallen, in de ochtend een goed ontbijt. je kon naar de receptie bellen en het werd binnen 5 min. gebracht. goed uitgebreid met koffie en sap. kamer is ruim. met bank, stoelen en een eetkamerset. we hebben geen gebruik gemaakt van het fornuis. want inderdaad het keukengerei is weinig. parkeergarage onder hotel. erg vriendelijke mensen bij de receptie. en als je wat wilt weten gewoon vragen ze leggen alles rustig uit. laatste dag moesten we vroeg weg, ivm vliegtuig. en we konden ontbijt eerder krijgen. mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. maar zorg voor een goede huurauto. wij hadden renault modus en dat was nooit meer. want sommige stukken zijn behoorlijk stijl. en hij kon het net allemaal redden naar boven.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 9Sabine28-12-2010

Goede plek even buiten de stad

Met kerst naar appartementen Avenue Park: een aanrader. Het is een kleinschalig complex, ziet eruit als een hotel. Het 2kamerappartement is ruim, elke dag krijg je schone handdoeken, theedoek/handdoekje en bedopmaak. De keukeninventaris is minimaal. Er zijn wel een magnetron en een oven. We hadden een appartement zonder balkon aan de straatkant.De mensen bij de receptie zijn erg aardig, met de manager Miguel hebben we vaak gekletst. Toen er een overboeking was mochten we 3 nachten naar het grote penthouse bovenin het complex. Wat een luxe! Het complex zit even buiten de stad schuin tegenover het park. Wil je naar restaurants in de oude stad of naar het busstation bij de kabelbaan, dan moet je zeker 20 minuten lopen. Maar als je over de boulevard of door de stad loopt, heb je altijd wat te zien. Er zijn verder geen faciliteiten zoals restaurant of zwembad. Alleen een huiskamer met boeken en de mogelijkheid om een modem te lenen om te internetten. Maar dat werkte bij ons niet erg goed.

Gereisd met partner in december 2010

• 8Elly Rotteveel18-06-2008

Wij zijn dit jaar voor de 3de keer in dit appartementengebouw geweest. Het ligt op loopafstand van het centrum, hoewel je wel een een stukje omhoog moet lopen vanuit het centrum van Funchal. Verder heeft het een parkeergarage onder het gebouw. Ideaal voor ons, want wij hadden wederom een auto gehuurd. Als je de weg weet kan je zeer snel bij snelweg komen. Zeer vriendelijke receptie. 7 dagen per week wordt het appartement schoongemaakt en daarbij worden de handdoeken verwisselt, zelfs in de keuken heb je een handdoek en theedoek. Ons appartement lag dit keer aan de achterzijde van het gebouw, waardoor je minder last hebt van het verkeer.

Gereisd met partner in juni 2008

• 9Ruud & Ineke28-05-2008

Prima appartement, dichtbij het centrum. Het enige minpuntje vormt de geringe hoeveelheid kookgerei (apparatuur is wel ruimschoots aanwezig!)

• 7Maria Snel27-05-2008

Het appartement was sober ingericht en er was weinig keukengerei, Het personeel was aardig en zeer behulpzaam. Maar we kregen een appartement aan de voorkant en dat betekent langs een autosnelweg. Na een week ergens anders gelogeerd te hebben mochten we een app. aan de achterzijde betrekken met een balconnetje. Dat was heel klein, maar daar was het tenminste rustig. Een fijne stad , goedkoop eten, niet altijd smakelijk. Genoten van de bloemenpracht! Maria.

• 7M.Schoonenboom-Ulenbelt25-05-2008

Appartement is erg schoon. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Wat aan ons éénkamerappartement ontbrak was een balkon, waardoor we vaak in het prachtige park t.o. het appartement zaten. Het complex ligt aan een zeer drukke doorgaande weg. Voor echte rustzoekers is dit appartement niet aan te bevelen.

Appartement Avenue Park info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• KeukenKitchenette

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken