Appartement Avenue Park

PortugalMadeiraFunchal

8.2FantastischScore uit 17 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 17 reviews
  • 7.2Inrichting
  • 8.9Ruimte

Appartement info

• Airconditioning
Meer appartement infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

19 Reviews over Avenue Park

• 8Bram en Marian de Wijze11-02-2020

Goed verzorgd en top locatie

Verblijf data: 28-01 / 8-02-2020. Wij zijn pensionada’s. We waren met 3 personen in het appartement. Het ruime appartement ziet er keurig uit al zijn somige zaken wel wat gedateerd ( vloer) en het heeft een apparte 2 pers. slaapkamer. En niet gehorig ondanks dat het behoorlijk bezet was. De ontvangst was zeer gast vrij. Met gelijk de nodige tips over het uitgaan en dineren en waar brood te halen was op (100 mtr.) Op deze afstand zijn er ookeen stuk of 6 goede restaurantjes en terrasjes te vinden. We hadden een huurauto en die konden we mooi in de parkeer garage onder het appartement kwijt. Handdoeken worden elke dag verschoond en de kamer schoon gemaakt. In onze kamer was er geen slaapbank maar er was wel een prima logeerbed bij gezet. De TV heeft alleen als Nederlandstalige zender BVN. In de keuken was voor ons alles aanwezig. In de badkamer dichtte de stop niet voldoende af zodat het water weg liep en de kraan lekte. De ophanging van

• 8Claudia30-05-2016

Wat een prachtig eiland.

Appartement was goed. Prachtig gelegen tussen het oude en het nieuwe gedeelte van Funchal. Alles bereikbaar op loopafstand.Vooral de bakker was enkele huizen verder. Vriendelijk en erg behulpzaam personeel. Het bed vonden wij wat minder ivm geen goede matras. De zitbank was ook aan vernieuwing toe.Maar ondanks de minpunten hebben we toch een geweldige vakantie gehad.

• 9Katja&Tomi30-08-2015

Ihana yllätys

Löysimme Avenue Parkin, kun meidän oli etsittävä uusi majoitus. Johtaja Miguel Pita huolehti henkilökohtaisesti asiasta ja järjesti meille oikein mukavan huoneiston merinäköalalla. Se sijaitsee oikein lähellä kaupungin keskustaa. Miguel on oikein ystävällinen ja joustava ja tekee kaiken voitavansa vierailleen. Lomamme muuttui paremmaksi tavattuamme Miguelin.

• 10A. Scholten05-08-2013

Fijne plek als uitvalsbasis voor Madeira

Avenue park ligt gunstig t.o.v. het centrum. Alles op loopafstand. Een lekker groot appartement, met alles wat je nodig hebt. Een bankje dat lekker zit en een goed bed. We hadden een 2-kamerappartement a.d. achterkant, met balkon. Geen geweldig uitzicht maar redelijk rustig. Weinig gehorigheid in het complex. Prettige mensen bij de receptie. Internet aanwezig. Elke dag schone handdoeken, ook in de keuken.Zelfs een boekenkast met Nederlandse boeken. Gratis gebruik van de garage onder het complex. Geen zwembad of restaurant, maar daar kozen we voor. We kunnen geen minpunten bedenken. Een fijne plek om tijdens een vakantie je ' thuis' te hebben.

• 9dolf adam03-07-2012

Zeker de moeite waard.

Wij waren bijzonder verrast toen we aankwamen, een royaal appartement met parketvloer, een grote slaapkamer met een enorme kastenwand die we niet konden vullen met onze kleding, een grote keuken met alles erop en er aan (nou ja geen snijplank en schil en snijmes) wel koelkast (wel zelf goed dicht doen) oven en combimagnetron. Super vriendelijk en betrokken personeel. Dicht bij centrum (terugweg via park lopen want daar zijn trappen en loopt makkelijker) goede badkamer en elke dag schone handdoeken, bed opgemaakt en afwas aan de kant. Wij zaten aan de achterkant dus dat was war stiller dan de voorkant ivm het verkeer op de avenue de infante. Kortom een uitermate geschikte locatie

• 9emj8713-03-2011

Goed verblijf

Ik ben in sep. 2010 verbleven. en het is uitstekend bevallen, in de ochtend een goed ontbijt. je kon naar de receptie bellen en het werd binnen 5 min. gebracht. goed uitgebreid met koffie en sap. kamer is ruim. met bank, stoelen en een eetkamerset. we hebben geen gebruik gemaakt van het fornuis. want inderdaad het keukengerei is weinig. parkeergarage onder hotel. erg vriendelijke mensen bij de receptie. en als je wat wilt weten gewoon vragen ze leggen alles rustig uit. laatste dag moesten we vroeg weg, ivm vliegtuig. en we konden ontbijt eerder krijgen. mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. maar zorg voor een goede huurauto. wij hadden renault modus en dat was nooit meer. want sommige stukken zijn behoorlijk stijl. en hij kon het net allemaal redden naar boven.

• 9Sabine28-12-2010

Goede plek even buiten de stad

Met kerst naar appartementen Avenue Park: een aanrader. Het is een kleinschalig complex, ziet eruit als een hotel. Het 2kamerappartement is ruim, elke dag krijg je schone handdoeken, theedoek/handdoekje en bedopmaak. De keukeninventaris is minimaal. Er zijn wel een magnetron en een oven. We hadden een appartement zonder balkon aan de straatkant.De mensen bij de receptie zijn erg aardig, met de manager Miguel hebben we vaak gekletst. Toen er een overboeking was mochten we 3 nachten naar het grote penthouse bovenin het complex. Wat een luxe! Het complex zit even buiten de stad schuin tegenover het park. Wil je naar restaurants in de oude stad of naar het busstation bij de kabelbaan, dan moet je zeker 20 minuten lopen. Maar als je over de boulevard of door de stad loopt, heb je altijd wat te zien. Er zijn verder geen faciliteiten zoals restaurant of zwembad. Alleen een huiskamer met boeken en de mogelijkheid om een modem te lenen om te internetten. Maar dat werkte bij ons niet erg goed.

• 10Melau Aulum01-02-2010

et dejlig sted i behagelig afstand til byen

med sin ca. 1 km. til byen er der idel afstand til både byen og Lidoen

• 8Krzysiek29-09-2008

Dobra baza wypadowa

Spedzilismy tam z zona 2 tygodnie. Bardzo mila i uczynna obsluga, lepiej jest rezerwowac bezposrednio niz przez Madeira Online - zaoszczedzimy 20% ceny. Warto wybrac pokój z balkonem nie od ulicy (tak zrobilismy) - w innym przypadku nalezy sie liczyc z halasem w sobote i niedziele nad ranem - po drugiej stronie ulicy (ale w oddali) jest kasyno. Do centrum jest blisko, choc wraca sie "pod górke". Na duzy plus nalezy zaliczyc bezplatny (choc ciasny) garaz oraz bezplatny, szybki internet (3.5Mb pobieranie, 0.3Mb wysyl) - w innych hotelach czesto sa ceny na poziomie 1eur/15minut. Troche ubogie wyposazenie kuchni w naczynia.

• 8Elly Rotteveel18-06-2008

Wij zijn dit jaar voor de 3de keer in dit appartementengebouw geweest. Het ligt op loopafstand van het centrum, hoewel je wel een een stukje omhoog moet lopen vanuit het centrum van Funchal. Verder heeft het een parkeergarage onder het gebouw. Ideaal voor ons, want wij hadden wederom een auto gehuurd. Als je de weg weet kan je zeer snel bij snelweg komen. Zeer vriendelijke receptie. 7 dagen per week wordt het appartement schoongemaakt en daarbij worden de handdoeken verwisselt, zelfs in de keuken heb je een handdoek en theedoek. Ons appartement lag dit keer aan de achterzijde van het gebouw, waardoor je minder last hebt van het verkeer.

Appartement Avenue Park info

Payment