Appartement Atlantida

5 reviews over Appartement Atlantida

• 2017
    8Stella19-06-2017

Goede ligging

We hadden de reis uit handen gegeven aan een travelagent omdat we al zolang niet hadden gevlogen. Ze kwam met deze appartementen. De ligging is werkelijk super, je zit overal super dichtbij in Funchal zoals de mooie winkelcentra, 2 prachtige parken, de boulevard aan het water waar de cruiseschepen aanmeren, The Ritz om heerlijk te eten en te flaneren en naar de muziek te luisteren, de plaatselijke VVV voor info, de busstations en de taxistandplaatsen. Maar verder ietwat sober Hotel. Ontbijt was prima maar mocht van ons wel ietsje luxer. Het personeel was heel aardig. Wij zaten aan achterzijde Hotel, geen last van lawaai. Maar miste wel een balkon met zitje. Dit kun je oplossen door in het parkje te gaan zitten op 1 minuut lopen. Daar kun je op een bankje zitten. Ik had daar geen probleem mee.

• Oude reviews

9JB30-01-2012

Onafhankelijk en vrij

Het appartementencomplex Atlantida Lido is centraal gelegen in Funchal te Madeira, op ongeveer 1 km van het centrum van Funchal. Het kleinschalige complex ligt op ongeveer 3 km van het 'moederhotel' en heeft geen eigen receptie. Ideaal dus voor vakantiegangers die graag op eigen gelegenheid op vakantie zijn en volledige vrijheid willen wat betreft daginvulling! Indien nodig is het personeel van het hotel goed bereikbaar. Het uitzicht is geweldig en komt volledig overeen met de foto's van de website! Het appartement is luxe ingericht, schoon en van alle gemakken voorzien. In de directe omgeving zijn voldoende supermarkten en restaurants. Aan de voorzijde van het complex is een drukke straat, maar door de indeling van het appartement was dat geen moment storend. Op zo'n 30 meter van het appartement is de bushalte te vinden met uitstekende verbindingen naar zowel het centrum van Funchal als de rest van het eiland. Kortom: zeer zeker een aanrader en zeker de moeite waard om terug te komen!

• 8Van Dooren Herman15-01-2009

Ideaal voor eindejaarsfeesten !

Perfekte ligging voor eindejaarsfeesten, minder voor de zomer wegens nachtlawaai appartementen voorkant, daarom 's nachts raam dicht, wat in de zomer tot aanzetten airco zal nopen. Zoals zo vaak ook hier iets te weinig keukengerief : schilmesje, broodmes, kurkentrekker. Dagelijkse schoonmaak.Duur in eindejaarsperiode en volledige betaling vooraf.Voor herhaling vatbaar.

• 7Moniek van Dongen27-09-2008

perfecte locatie

Mooi appartement, modern ingericht en zeer schoon. Minpuntje; een eentonig ontbijt. Perfecte locatie! Midden in het oude centrum van Fuchal. Supermarkt op 20 mtr afstand, onder in het nieuwe winkelcentrum Dolce Vita. De zee en de haven zijn op ongeveer 200 mtr afstand. Bij de appartement is helaas geen zwembad, maar met de bus ben je binnen 5 minuten bij het Lido waar je voor een paar euro lekker kunt zwemmen de hele dag.

• 9Conny21-01-2007

In tegenstelling tot de informatie op de site is Atlantida een 4-sterren apartement. We hadden zonder tussenkomst van een touroperator Apartement Da Sé geboekt en toen dit overboekt bleek, werd ons een week vantevoren zonder meerkosten Atlantida aangeboden. Dit apartement bevindt zich ook hartje Funchal. Prachtige kamers en zeer vriendelijk personeel. Ik kan maar één minpuntje vinden: de kamers aan de voorkant zijn vrij rumoerig door alle verkeer dat door het smalle straatje rijdt. Funchal eind december is meer dan de moeite waard.

Familie

0 tips over Appartement Atlantida

0 vragen over Appartement Atlantida

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, VIP area
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats