Hotel Albergaria Dias

Hotel Albergaria Dias
9,3

23 tips over Hotel Albergaria Dias

l.hessing, 19-7-2017
Minder geschikt voor kinderen,,maar dat geld voor het hele eiland ,ook voor mensen die wat moeizamer lopen.wel een prachtig eiland
Roosmarije van der Graaf, 20-7-2015
Het hotel is kleinschalig en ligt in het oude centrum en is daardoor (misschien) wat minder geschikt als je ook komt voor het nachtleven e.d.
M. Steenstra , 19-7-2015
Voor iedereen die van rust een goed ontbijt en vriendelijke mensen houd aan te bevelen

Wim Blom, 16-6-2015

Het hotel grossiert in prijzen ( TUI , Zoover en TripAdvisor )vandaar het hoge waarderingscijfer.

2 goeie restaurants in de buurt Sobor A Fado ( huiskamer door familie gerund ) en Mozart

Niek, 15-11-2014
Neem zeker een kamer met zeezicht. Fantastisch om steeds die grote cruiseschepen te kunnen zien. Boek vooral een paar excursies en doe een of meerdere Levadawandelingen!
Joke, 12-11-2014
PAS OP bij het ontbijt dat je de gepocheerde spiegeleieren niet eet, dat hebben wij wel gedaan en mijn man is daar vreselijk ziek van geworden en moest zelfs naar het ziekenhuis, het eigeel van het ei is niet gestold dan kan je heel snel een salmonella vergiftiging oplopen, zo ook bij mijn man, hij is maanden ziek geweest. Met ons verblijf zijn er meer gasten ziek geworden.Ik heb dit voorval verschillende keren per brief aan het hotel laten weten, ze nemen niet eens de moeite om te reageren.

GvH & MV, 21-9-2014
Er zijn mooie tuinen te bezichtigen, waarvan een aantal kosteloos. Tevens zijn bij het hotel een aantal goede restaurants te vinden tegen een goede prijs/kwaliteit verhouding (Do Forte, Mozart en Cidade Velha). Via Lido tours kun je op een prijs vriendelijke manier het hele eiland verkennen met een mini bus.
Aad Arkenbout, 12-8-2014
Omgevingstips: kabelbaan naar Monte annex een bezoek aan de tropische tuin, met de bus (lijn 29, 30 of 31) naar de botanische tuin, een rondrit per rode of gele bus (kaartjes zijn twee dagen geldig), en dolfijnen en walvissen kijken op de oceaan aan boord van een catamaran.
Giel en Corine Boeser, 24-7-2014

Vraag alles wat je wil gaan doen aan de receptie, ze weten je precies te vertellen hoe en wat en regelen alles voor je.

voor restaurantjes, kies voor portoa, santa maria, t of riso, met t geweldige uitzicht en verder weg in de stad, armezem do sal, nr 1 van funchal met veel locals

n.andeweg, 13-9-2013

- Monte met de kabelbaan en een bezoek aan Jardim Tropical