Hotel RocaMar

PortugalMadeiraCaniço (de Baixo) / Garajau

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel RocaMar voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 32 reviews
+37/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 32 reviews

• Recreatieruimte
  • Airconditioning
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
  • Aan zee
Meer hotel infoTonen op kaart

32 Reviews over RocaMar

• 9Bonnie27-08-2018

Goede ervaring

Prachtige ligging op het klif waarbij je zomaar in de oceaan kunt komen. De grote kamer wordt elke dag schoon gemaakt. Ook is het gratis vervoer richting funchal erg fijn. Tip is om bij nova onda te gaan eten. Goedkoop maar kwalitatief goed eten wat vooral bekend is bij de locals.

• 1Yvet00023-07-2017

Vergane glorie

Je stapt 1995 binnen. Er zijn toen prijzen gewonnen en daarna nooit meer wat aan gebeurd. Voor die prijs een belachelijk slecht hotel. Flinter dunne muren je hoorde hotelkamer naast ons een mobiel trillen. Ontbijt is vet en zompig. eten hebben we er ook niet gedaan.

• 8Arend Smit12-07-2017

Valse start

Hotel Rocamar was ons verleningshotel na een flydrive vakantie (beide via toroperator). Bij aankomst werden we zeer vriendelijk ontvangen en kregen de sleutel van kamer 425. Een werkelijk schandalig slechte kamer (gammele voordeur, in de donkere kamer hangt een soort rioollucht, het uitzicht op een kleine binnentuin tussen 3 knalblauwe muren, omhoog kijken om de blauwe hemel te zien). Kennelijk wist men van de slechte kwaliteit, want na terugkeer bij de receptie kregen we in een tegenoverliggend appartementencomplexje kamer 309. een prima kamer, met kitchenette en een royaal balkon met zeezicht. De bittere pil van de eerste indruk werd daarmee weggespoeld. Het ontbijt is goed en uitgebreid, maar met zoveel gasten ook wel erg druk en gekrioel door elkaar heen. Het theater met een valkenier zie zijn arend laat rondvliegen tijdens het ontbijt hoeft voor ons niet. . 's Avonds hebben we in het a l carte restaurant gegeten, prima prijs/kwaliteitverhouding en vriendelijke bediening. Parkeren in de doodlopende straat is een crime, de parkeervergunning voor een plekje op de afgesloten parkeerplaats van het hotel is een wassenneus, er is hooguit plek voor 5 a 6 auto's. Vol = vol! In het vlakbij gelegen straatje bij het Spar supermarktje is zat (gratis) plek. Tip: wil je echt veel van Madeira zien boek dan een flydrive of huur een auto. Let er op dat ze je geen duur(dere) auto aanbevelen. Voor de vele vooral steile wegen heb je echt geen sterke diesel nodig. Met onze Fiat Punto zijn we overal gekomen, zij het veelal in de 2e of soms hooguit in de 3e versnelling. Vooral de kleinere kustwegen bieden soms adembenemende uitzichten

• 9Jan en Ikie13-04-2017

Super plek

Heerlijke plek om vakantie te houden,boven het strand,centrum op 3min en heerlijk gevarieerde etenstentjes. Voor iedereen wat wils en op het plein het rockcafe met iedere avond live muziek echt the place to be.

• 9Hartogs24-02-2017

In een woord Fantastisch.

Dat de hoogte en laagte verschillen best wel pittig zijn.En verder hebben we geen klachten.

• 8Fam.Van Didden04-09-2016

Prima hotel

Het hotel ligt in een toeristische omgeving. Wij hadden een kamer met zeezicht geboekt en logies met ontbijt. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Ontbijten kan al vanaf 7 uur in de eetzaal of buiten op het terras. De kamer wordt iedere dag schoongemaakt en naar wens worden de handdoeken ook dagelijks vervangen. In de omgeving liggen een aantal restaurants c.q. eetgelegenheden. Beperkte parkeermogelijkheden bij het hotel. Je kunt via de receptie een parkeerplek reserveren op de kleine privé parking. (De doodlopende weg langs de Spar eindigt op een parkeerplaats - hier is altijd voldoende plek). Twee uurtjes moeten wachten voordat onze kamer beschikbaar was. In de tussentijd een kopje cappuccino besteld in het hotel. De kwaliteit was echter zeer matig en verhoudingsgewijs duur (€ 3,00). Goede airco, stevige matrassen, TV met o.a. BVN, voldoende opbergruimte, vriendelijke personeel.

• 9Karin den Ridder10-07-2016

Super goed hotel

Hotel Rocamar is schoon, modern en alles is er fantastisch, het ontbijt, de bedjes aan zee, de kamer. We waren blij verrast met de kitchenette, eigen koelkast is ideaal! Personeel is hulpvaardig en netjes. Echt een aanrader!!

• 9marjon09-06-2016

erg leuk hotel met mooi zicht en vriendelijk .

Niet voor mensen die slecht ter been zijn. Prima voor mensen die actief willen wandelen, huur een auto en je kunt genieten van vele mooie wandelingen

• 9J.B.Beeks22-02-2016

Prima ligging

Rocamar is echt een aanrader, vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekend ontbijt. Mooie ,schone kamers die elke dag worden schoongemaakt. Gratis vervoer met bus naar Funchal.

• 8Patricia15-09-2015

Goed hotel, prachtige lokatie

Mooi hotel, onlangs helemaal voorzien van een nieuw likje verf. Een kamer met zeezicht is een must! Geweldig uitzicht over de zee, ook vanaf het terras bij het restaurant. Bijna elke avond is er live muziek. De kamers zijn ruim en netjes, de bedden zijn wel erg hard. Het ontbijt buffet is prima, genoeg keuze.

Het zwembad is klein en voorzien van zout water maar er zijn voldoende mogelijkheden om in de ze te zwemmen (onder toezicht van life guards) en je mag gebruik maken van de 2 buur hotels o.a. jacuzzi, binnenbad, stoombad en sauna. Je moet wel goed te ben zijn, er zijn veel trappen. Er gaat meerdere keren per dag een gratis hotel pendelbus naar Funchal (wel optijd reserveren) en anders kan je ook met de stadsbus voor 2,25, neem dan wel de snelbus.

Aanraders voor het avondeten zijn Lee Hamilton, rechts van het hotel en het Tuin restaurant van Villa ventura aan de overkant.

Hotel RocaMar info

• CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZoutwaterzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)