Géén boekingskosten

Aparthotel Inn & Art

PortugalMadeiraCaniço (de Baixo) / Garajau

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Inn & Art voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 20 reviews

Best little hotel in Madeira

Service in top Helpfull team Wonderfull wiev

• 5Heerlijke vakantie vieze appartemen24-08-2015

maakt beloftes niet waar

Inn and art maakt beloftes niet waar. We konden de keus maken voor zeezicht. Alleen het apprtementen complex ligt niet aan zee. In and art bestaat uit 2 gebouwen. Het eigenlijke hotel waar ook de receptie en het restaurant is en verderop een, zo lijkt het, bijgekocht appartementencomples. De oude naam hangt nog bij het zwembad. De badkamer heeft geen ramen en hierdoor stinkt het. Het vocht kan niet weg en daardoor blijft de stoom hangen. Het is een heerlijke plek voor kakkerlakken maar niet voor ons. Naast de keuken zit een klein kamertje waar de kakkerlakken door op de vloer liggen. Erg onsmakelijk. Voor de receptie moet je 10 minuten verderop. Op zich geen probleem als je het van tevoren weet. We hebben er gelukkig een goede vakantie van kunnen maken. We zijn veel buiten geweest en dat kost extra geld. Hou er rekening mee.

• 7chandralinsch03-06-2014

Klein appartementencomplex

We werden zeer vriendelijk ontvangen en kregen gelijk allerlei info over het eiland, ook werden we met een auto naar ons appartement gebracht dat een paar minuten lopen verderop in de straat lag. We hadden een ruim schoon 2 kamer appartement. Beneden: een klein voortuintje met weinig privacy want iedereen loopt vlak langs, compleet ingerichte keuken, bovenverdieping: slaapkamer met goede bedden, badkamer en balkon, wat we misten was een droogrek of waslijn.(er was wel een strijkplank en strijkbout) Zo voor het zicht lag het appartement in een mooie rustige woonwijk, maar jammer genoeg hebben we verschillende nachten last gehad van een stel blaffende honden. Het buitenrestaurant heeft een fantastisch uitzicht, wij hebben er 2 keer gegeten maar vonden het beide keren tegenvallen.

• 5H.vd Werf29-05-2014

Redelijke accomodatie

Bij aankomst bleek het geboekte appartement niet te voldoen hetgeen geboekt was en kregen wij een andere accommodatie: een villa. Deze was sterk gedateerd. Lag midden in een woonwijk. Veel hondengeblaf de gehele dag/avond door. Het ontbijt was karig en eentonig. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Kamers elke dag verschoond. Uitzicht op het terras van het hotel is schitterend.

• 7Steekelenburg31-05-2011

Mooie locatie, behulpzame receptie

We zaten in een 1 kamer appartement en deze was zeer ruim opgezet. Grote woonkamer met keuken en een ruime slaapkamer met kinderbedje erin. Zag er allemaal keurig uit en heerlijk een weekje daar gezeten. Minpunten waren de badkamer (behoorlijk verouderd en vieze lucht) en er waren best veel hele kleine miertjes. Hier verder weinig last van gehad. Je moet wel een auto hebben om vanuit het hotel naar alle leuke plekken en wandelingen te komen of je moet dure excursies boeken.

• 9rian_217-05-2011

het is de moeite waard .veel gezien .mooi eiland

2e kmr app geboekt maar kregen een heel huis met balkon.en uitzicht op zee.1e indruk netjes,elke dag schoonmaak en schone handdoeken ook voor het zwembad.goede bedden.ligt in een rustige straat, nr 6 naar hotel paar min.vriendelijk personeel 1xgegeten van de hete plaat een aanrader.mooi uitzicht op het terras van het hotel.in de omgeving nog een paar restaurantjes waar je goed kunt eten,Le Buffet en Villa Ventura.als je op de markt fruit wilt kopen kijk of voel dan goed of het rijp is want ze neppen je waar je bij staat.op het eiland kun je goed met een auto rondrijden de wegen zijn best breed,soms wel een beetje steil.de mensen zij erg aardig,ze spreken goed engels.je kunt er mooie levada wandelingen maken al met al een schitterend eiland .het is niet nodig om de benzine af te kopen als je op het vliegveld een auto huurt.

• 9rian16-05-2011

zeer tevreden komen graag nog eens terug

2 kmr app maar kregen een heel huis met balkon.en uitzicht op zee nr6.1e indruk netjes fijne bedden,elke dag schone handdoeken ook voor het zwembad.rustige straat,paar min loen naar hotel.zeer vriendelijk personeel,restaurant is goed.1x gegeten bief op de hete plaat aanrader.mooi uitzicht op het teras.eettentjes in de buurt goed zoals;Le Buffet,Villa Ventura.als je op de markt vers fruit wilt kopen kijk dan of het wel rijp is,ze neppen jewaar je bij staat.want wat ze je laten proeven is harstikke rijp.met de auto kun je goed rondrijdenop het eiland,de wegen zijn best breed maar soms wel steil.het afkopen van de benzine op het vliegveld is niet nodig als je daar een auto huurt.de mensen op het eiland zijn vriendelijk,en praten goed engels.je kunt er mooie wandelingen maken zoals de levada"s.kortom een mooi groen eiland.

• 9gerdabob30-03-2011

super appartement

net terug van een super vakantie in Inn & Art, appartement geboekt maar kregen super villa met zwembad en super uitzicht aan zee, een geweldige tijd gehad dank zij de villa maar ook dank zij het vriendelijke personeel en vooral ook de verzorgers van de villa, elka dag schoon gemaakt en handoeken wisseling en zelfs bed opgemaakt, echt een super vakantie gehad.

• 9hendrika20-06-2010

Thuisvoelen

Vriendelijk personeel. Hulpvaardig. Leuke hotelkamer en zer schoon.

Fantastisch eten op het terras.

• 8fam. v.d. W.18-06-2010

Superplekje om te ontspannen

We hadden een twee-kamerappartement gerboekt maar kregen een riante villa toegewezen met uitzicht op een cliff en een privé-zwembad. Hierdoor heerlijk tot rust kunnen komen. Personeel is supervriendelijk en bereidt om je te helpen daar waar nodig. Schoonmaak is ook goed, iedere dag schone handdoeken en er werd gedweild.Last van ongediertes absoluut niet gehad. Als ik dan toch een minpuntje moet noemen was het dat het bed aan één kant scheef lag, was niet op te lossen.

Wel is het inderdaad zeker aan te raden een auto te huren, dit kan via de receptie zonder problemen en snel geregeld worden voor je. Goede ervaring ermee in ieder geval. Auto is noodzakelijk omdat de wegen erg steil zijn en een betere supermarkt na een behoorlijke klim te bereiken is. Dit is iets wat je niet iedere dag voor je plezier gaat doen. In Canico de Baixo zit er wel een klein supermarktje maar die is ten eerste behoorlijk aan de prijs en heeft vrijwel geen assortiment

Aparthotel Inn & Art info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden