Aparthotel Four Views Oasis

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°19°
Aparthotel Four Views Oasis
8,7

266 reviews over Aparthotel Four Views Oasis in het Nederlands

Relaxed, mooi, goed te betalen vakantie.

Jan van V.
9-10-2018

Touroperator erg goed bevallen. (Elke dag aanwezig hotel.)

Mooie grote hotel kamer/badkamer.

Prima eten.

Vriendelijk en goed vreemde talen sprekend personeel.

Rekening houden met? Ligt eraan wat je wil gaan doen.

Rekening houden met geen aanwezigheid stranden.

Neem goed schoeisel mee.

Uitstekende vakantie met excellente service

pevedebe
30-9-2018

Prima service van touroperator met veel info via mail vooraf, tijdens en na het verblijf. Goed 4 sterren hotel met ruime appartementen en goede ontbijt. Vooral de vriendelijkheid en de service van het personeel springt in het oog. Altijd voldoende ligstoelen en kussens aan het zwembad, waar je ook nog van het avondzonnetje kan genieten. Openbaar strand is vlakbij. Restaurantjes en bars in ruime mate aanwezig in de omgeving. Halfweg tussen de luchthaven en Funchal.

Relaxt

Anja
23-9-2018

Een mooi hotel, vriendelijke ontvangst. Een mooie ruime kamer met goede service.

Het eten is lekker, buffet vorm maar alles wordt tot het laatst toe aangevuld. Lekker heel veel vers fruit.

WTC.nl

Een knus en zeer verzorgd hotel

Annemiek van ballegooij
18-9-2018

Door een overboeking de eerste 3 dagen in dit leuke en verzorgd hotel overnacht

Gaan zeker nog eens. dit was al de derde keer en w

Inge Jager
16-9-2018

topvakantie. 4 views oasis is geweldig.

Madeira buitengewoon mooi.

Heerlijk, zeker voor herhaling vatbaar.

Ingrid
11-9-2018

Super vakantie gehad. Mooie schone kamer met uitzicht op de oceaan. Lekkere stevige bedden. Prima ontbijt. Vriendelijk personeel. Iedere avond iets te doen. Zwembad is niet groot maar wel schoon en ook groot genoeg. Vlak bij bushalte met bus naar funchal. Goede uitvalsbasis om met de auto te gaan toeren. In het dorp canico de baixo zelf weinig te doen. Wel een paar goede restaurantjes in de buurt.

Hotel is aan te raden 😊

Mas
2-9-2018

Uitstekend hotel gezien prijs/kwaliteit 👍🏻

Rustige plek, mooi onderhouden tuin, vriendelijk personeel. Weinig tot geen entertainment . Schoon ! Veel Engelse, gemiddelde leeftijd boven 50 jaar.

Het ontbreekt je hier aan niets!

Mw. J. de Jong
22-7-2018

Het hotel is rustig gelegen aan een wandelboulevard. We hadden een tuinkamer, ideaal vanwege de rust en het uitzicht. Op het terras hadden we beschikking over een tafel en stoelen en twee ligbedden. Er was een kleine koelkast aanwezig, zodat je drankjes koel kon houden. De bedden waren fantastisch. De kamer en badkamer waren modern en ruim. Je kunt er in dit hotel voor kiezen om de schoonmaak maximaal 7 x per verblijf over te slaan. Per keer gaat er dan €3 van je restaurant- of barrekening af (milieumaatregel). Afval wordt gescheiden en sowieso dagelijks opgehaald. Je krijgt een vaste empregada (kamermeisje) toegewezen. De schoonmaak is goed. We kregen de mogelijkheid om drie keer in het hotel te eten voor €75 p.p. (Incl. Drank). We hebben drie maal in de trattoria gegeten: de ‘fish lovers evening’ en de ‘meat lovers evening’ zijn zeer de moeite waard. Ontbijt is heel uitgebreid en goed. De receptiemederkers ook heel behulpzaam.

José Kraan
28-2-2018

Geweldig hotel super lief personeel het eten was heerlijk. Kortom heerlijke vakantie gehad!

Prima

Laura
6-2-2018

Wij verbleven in een appartement. Mooi uitzicht als je aan de kant van de zee zit! Verder biedt het hotel alles wat je nodig hebt. Shuttleservice naar Funchal is aanwezig (wel een tip om deze op tijd te reserveren, helemaal in het hoogseizoen). Er zit een klein supermarktje om de hoek en op loopafstand zit er ook een Spar. Het zwembad is niet heel groot en erg koud. Over het algemeen waren de ligbedden en parasols voldoende beschikbaar.

De kamers zijn echt pas beschikbaar vanaf 14:00 uur. Dit was voor ons een tegenvaller, omdat wij de hele nacht hadden gereisd en best wel vermoeid waren. Verder was het personeel bereid om te helpen waar mogelijk. Ook was het fijn dat de reisleiding regelmatig langskwam voor eventuele excursies en informatie! Aan het eind van de vakantie wordt ook duidelijk aangegeven hoe laat je wordt opgehaald.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Four Views Oasis in Caniço (de Baixo) / Garajau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Four Views Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.