Aparthotel Four Views Oasis

Aparthotel
Aparthotel Four Views Oasis
8,7

264 reviews over Aparthotel Four Views Oasis in het Nederlands

Het ontbreekt je hier aan niets!

Mw. J. de Jong
22-7-2018

Het hotel is rustig gelegen aan een wandelboulevard. We hadden een tuinkamer, ideaal vanwege de rust en het uitzicht. Op het terras hadden we beschikking over een tafel en stoelen en twee ligbedden. Er was een kleine koelkast aanwezig, zodat je drankjes koel kon houden. De bedden waren fantastisch. De kamer en badkamer waren modern en ruim. Je kunt er in dit hotel voor kiezen om de schoonmaak maximaal 7 x per verblijf over te slaan. Per keer gaat er dan €3 van je restaurant- of barrekening af (milieumaatregel). Afval wordt gescheiden en sowieso dagelijks opgehaald. Je krijgt een vaste empregada (kamermeisje) toegewezen. De schoonmaak is goed. We kregen de mogelijkheid om drie keer in het hotel te eten voor €75 p.p. (Incl. Drank). We hebben drie maal in de trattoria gegeten: de ‘fish lovers evening’ en de ‘meat lovers evening’ zijn zeer de moeite waard. Ontbijt is heel uitgebreid en goed. De receptiemederkers ook heel behulpzaam.

José Kraan
28-2-2018

Geweldig hotel super lief personeel het eten was heerlijk. Kortom heerlijke vakantie gehad!

Prima

Laura
6-2-2018

Wij verbleven in een appartement. Mooi uitzicht als je aan de kant van de zee zit! Verder biedt het hotel alles wat je nodig hebt. Shuttleservice naar Funchal is aanwezig (wel een tip om deze op tijd te reserveren, helemaal in het hoogseizoen). Er zit een klein supermarktje om de hoek en op loopafstand zit er ook een Spar. Het zwembad is niet heel groot en erg koud. Over het algemeen waren de ligbedden en parasols voldoende beschikbaar.

De kamers zijn echt pas beschikbaar vanaf 14:00 uur. Dit was voor ons een tegenvaller, omdat wij de hele nacht hadden gereisd en best wel vermoeid waren. Verder was het personeel bereid om te helpen waar mogelijk. Ook was het fijn dat de reisleiding regelmatig langskwam voor eventuele excursies en informatie! Aan het eind van de vakantie wordt ook duidelijk aangegeven hoe laat je wordt opgehaald.

WTC.nl

Fijn hotel, direct aan de zee

Christine
22-9-2017

Keurig hotel, aardig personeel. Wij hadden een kamer in het uiterste puntje van de 'linkervleugel' dus direct aan zee.... geweldig uitzicht! Nette kamers met goede bedden, prima badkamer, koelkastje, kluisje, goede schoonmaak en airco. Goed en uitgebreid ontbijt, mooi zwembad. Buffet 's avonds ook goed, doet wel wat massaal aan. Twee minpuntjes vond ik dat 's avonds het restaurant al vroeg sluit en ook dat je geen handdoeken, badkleding e.d. op je balkon mag hangen/drogen. Ik vraag mij af waar je je natte badpak dan wel moet hangen, maar goed. Het schoonmaakpersoneel haalt alles weg en legt een brief neer dat je het niet meer mag doen. Beetje flauw. Begrijp ook niet waarom eigenlijk. Madeira is prachtig, omdat alles steil is moet je (altijd!) veel klimmen en dat is wel eens lastig maar de uitzichten zijn geweldig. Bus van/naar Funchal vanuit het hotel is goed geregeld. Auto huren is zeker aan te bevelen. Je moet ervan houden om in de bergen te rijden, maar het is echt prachtig.

Heerlijk hotel

Esther
6-8-2017

Fijne vakantie gehad in dit hotel, fijn zwembad, ligstoelen etc.

Kamer met zeezicht geboekt en dat was de moeite waard, kamer was vrij ruim met een fijne badkamer. Geen last van andere gasten, hotel is niet gehorig. Ontbijt was goed met ruime keuze. De shuttle bus moet je van te voren reserveren dat is wat onhandig aangezien je van te voren niet altijd weet wanneer je weg wilt gaan. Maar de lokale bus ligt tegenover het hotel en gaat regelmatig voor 2,20 per enkele reis naar Funchal. Hotel is zeker aan te raden. Personeel is ook erg behulpzaam en vriendelijk. Er liggen voldoende restaurantjes in de omgeving om lekker te kunnen eten.

Fantasties

henk verkade
21-7-2017

Een geweldig hotel 4 sterren waardig

Prachtig eiland en een prima hotel

Jan
21-6-2017

Vriendelijk personeel en een prima verzorgd Hotel. Het ontbijt was uitgebreid en bij een tafeltje buiten ook nog rustig. Madeira is echt een prachtig eiland waar je ook nog eens heerlijk en goedkoop uit eten kan.

De boulevard voor het hotel kan wel een opknapbeurt gebruiken maar het hotel zelf is top met een heerlijk zwembad. Wij hebben elke avond afwisselend gegeten bij Snack-bar Mare (prima eten voor weinig, rechts de boulevard af) en Nova Onda (helemaal aan einde links een beetje verscholen). Heerlijke vis van de dag hier!

Wij komen zeker terug naar Madeira en het zou zo maar weer dit hotel kunnen zijn.

Prima hotel met mooie en rustige ligging

Leen
12-5-2017

We hebben het prima naar onze zin gehad in Four Views Oasis. Het is een prima hotel met goede voorzieningen en service. Wij hadden een studio geboekt met alleen logies. De studio is voorzien van een klein keukentje en ben je zodoende niet altijd afhankelijk van het restaurant in het hotel. Het buffetdiner in het hotel is uitgebreid en prima verzorgd, maar een aanrader is ook Habeas Coppus op loopafstand. Funchal is prima te bereiken met de shuttlebus of met de stadsbus. Om het eiland verder te verkennen is een huurauto aan te bevelen. Madeira is een mooi en ideaal wandeleiland.

Zeer fijn hotel met goede service

Jolanda
5-5-2017

Mooi uitzicht op zee...wel een beetje erg rustig

Fijn hotel

Margret
22-3-2017

Op een plek dichtbij vliegveld van Madeira. Mooi gelegen, mooie tuin rondom.zeer schone kamers. Restaurant erg druk.Uitgebreide buffetten in de ochtend en avond.TOP.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Four Views Oasis in Caniço (de Baixo) / Garajau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Four Views Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Four Views Oasis scoort een 8.65 uit 10 op basis van 264 reviews.