Géén boekingskosten

PortugalMadeiraCamacha

6.9VoldoendeScore uit 39 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

39 Reviews over Casas Valleparaizo

• 9Klaske09-05-2022

Prima, voor rustzoekers.

Gezellige huisjes met veel privacy op parkachtig landgoed. Zeer behulpzame eigenaar.

• 10Natuur
  • 4Sandra16-09-2021

Viel erg tegen!

Vanwege de ligging in de prachtige bergen van Madeira én de vele goeie recensies hebben we het 2 kamer huisje geboekt. Maar dat viel enorm tegen! Het huisje stonk ontzettend (het klimaat is nat en klam in dat deel vh eiland) en de inrichting is vooral oud/versleten/verschoten (oude meuk eigenlijk). We zijn kort na aankomst alweer vertrokken en hebben een ander hotel gezocht.

• 10Jolanda03-09-2018

Een super gezellig park met maar een zestal huisjes in Hans en Grietje stijl. Je eigen plekje met een leuke tuin. Rust alom. Je hebt wel een auto nodig om Madeira te verkennen maar via de touroperator is dit inclusief. De tuinen zijn echt prachtig met diverse bloemen en de verzorging is echt geweldig door de schoonmaakster welke ook voor de broodjes zorgt elke morgen. Zou zeker weer kiezen voor Valleparaizo.

• 8Peter26-07-2017

Knus engels aandoend huis in prachtige tuin

Voor ons heel geschikte omgeving met veel rust. Prima verzorging vanuit de receptie. Wij zouden zo weer voor dezelfde accommodatie kiezen. Verder een prima uitgangspunt voor de diverse wandelingen die we hebben gemaakt. Om het hele eiland te bekijken heb je wel een auto nodig. Zeker een aanrader.

• 8Ineke van `t Erve26-07-2017

Fantastisch vakantiehuis!

Heel hartelijk welkom geheten door de eigenaresse. Duidelijke uitleg gekregen over de regels en de omgeving, aanraders voor restaurants! Elke dag huisje schoongemaakt door lieve vriendelijke mevrouw! We kregen dagelijks een zelfgebakken brood van haar! Zomaar! De ligging van het huisje is op het landgoed en tegen de bergwand aan, midden tussen de struiken en bomen. Heel veel privacy! En als leuke geste; er liep een "huis" pauw rond op het terrein!

• 8Fam.Tellendonk17-03-2017

fantastisch in de natuur gelegen riant huisje

Wie van de natuur rust en ruimte houdt kan hier gerust naar toe.Het ligt wat hoger dus ook wat kouder. Verwarming in het huisje deed t prima. De pauwen geven een privévoorstelling op je terras, de rode kat en kipjes lopen er tussendoor, wel poep opruimen..dat dan weer wel;-) Wij hebben heerlijk gegeten in Abrigo do Pastor plaats Poiso, 4 km. vanaf het huis. De hoofdstad Funchal is op 20 auto minuten of bushalte voor de deur. Auto eigenlijk wel noodzakelijk voor het eiland te verkennen. Ook een prachtige noordkust,ruig en groen wel een paar graden kouder. Super eiland om te wandelen.

• 9F. Vermeulen25-06-2016

Geweldig mooie locatie midden in natuur.

Mooie vrijstaande huisjes met veel tuin. Lekker rustig met een iets koeler klimaat dan aan de zuidkust. Afstand Funchal is ongeveer 17 km. Prima plek om vanuit het eiland te verkennen. Auto wel erg handig. Ivm steile wegen minimaal B categorie. Ook kan hiervandaan direct gestart worden met een paar mooie lavamat wandelingen.

• 10Patrick12-05-2016

Geweldig verblijf zonder massatoerisme in natuur

Wij hadden twee huisjes voor 12 nachten gehuurd: Alho en Cebolla. Heerlijke huisjes met alle comfort die je nodig hebt: slaapkamer, badkamer, woonkamer, keuken met gerei (zonde om zelf te koken want er zijn tal van goede en betaalbare restaurantjes in de buurt), haard met hout voor de gezelligheid! De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk, maar niet overdreven aanwezig wat een plus is. Bovendien bieden de huisjes veel privacy, geen last van buren. Het park ligt in de bergen bij Camacha dus als het in de winter 22 graden in Funchal aan de kust is kan het aldaar 15 graden zijn. In de zomer zal het park rondom de huisjes een waar paradijs zijn, helaas kunnen wij in de zomer niet op vakantie vanwege het werk. Het complex is goed te bereiken met de bus vanuit Funchal, maar een huurauto is natuurlijk een pre. Gratis eigen parkeergelegenheid bij elk huisje. Ons is hier totaal niets tegengevallen dus als wij weer naar Madeira gaan.... Casas Valleparaizo!

• 9Albert & Diny04-09-2015

overweldigende natuur

Als je van luxe houdt moet je niet in Casas Valleparaizo zijn, maar als je houdt van idyllisch ben je hier aan het juiste adres. Het zijn prachtige authentieke bungalowtjes in een super rustige natuurlijke omgeving. We hebben heerlijk genoten van deze accommodatie en de omgeving. Je kunt er zelfs ontbijt bij boeken. Is geweldig, maar wel duur voor wat je krijgt. De bungalows liggen in een prachtige tuin op 700 m hoog. Je kunt vanuit de bungalow één van de bekende wandelingen op Madeira maken en ook in de buurt zijn genoeg wandelroutes beschikbaar. Madeira is erg steil, dus je moet wel redelijk ter been zijn. Een auto is eigenlijk wel een must, alhoewel er voor de deur bij Casas Valleparaizo een bushalte is. Klein nadeel tijdens ons verblijf was dat ter plekke bij Casas Valleparaizo tegen de middag flinke bewolking overheerste, terwijl beneden in Funchal (15 min. met auto) de zon scheen. Voor natuurliefhebbers en wandelaars een absolute aanrader.

• 9Miranda en Marco21-06-2015

een oase van rust

Vale Paraizo is een heerlijke plek om Madeira te ontdekken Vanuit de bergcottage kan je wandelen langs de Levada da Serra. Heerlijk eten is 4 km verder richting Pioso ,het restaurant Abrigo do Pastor. Bungalows zijn smaakvol ingericht en zeer schoon en liggen verspreid over het landgoed met veel ruimte en privacy. De tuinen zijn zeer mooi. Leonora informeert regelmatig of alles naar wens is zo nodig extra schoonmaak of handdoeken geen probleem. Funchal is ongeveer 20 minuten rijden. Vale Paraizo ligt in de bergen waardoor het er na een warme dag aan de kust heerlijk toeven is.

Vakantiehuis Casas Valleparaizo info

Het complex