Vakantiehuis Casas Valleparaizo

Portugal, Madeira, Camacha

8.8Fantastisch

• 8.2Inrichting
  • 8.6Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Casas Valleparaizo voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

• Kinderopvang
Meer vakantiehuis info

35 reviews over Vakantiehuis Casas Valleparaizo

• 2018
    10Jolanda03-09-2018

Een super gezellig park met maar een zestal huisjes in Hans en Grietje stijl. Je eigen plekje met een leuke tuin. Rust alom. Je hebt wel een auto nodig om Madeira te verkennen maar via de touroperator is dit inclusief. De tuinen zijn echt prachtig met diverse bloemen en de verzorging is echt geweldig door de schoonmaakster welke ook voor de broodjes zorgt elke morgen. Zou zeker weer kiezen voor Valleparaizo.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8Peter26-07-2017

Knus engels aandoend huis in prachtige tuin

Voor ons heel geschikte omgeving met veel rust. Prima verzorging vanuit de receptie. Wij zouden zo weer voor dezelfde accommodatie kiezen. Verder een prima uitgangspunt voor de diverse wandelingen die we hebben gemaakt. Om het hele eiland te bekijken heb je wel een auto nodig. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Ineke van `t Erve26-07-2017

Fantastisch vakantiehuis!

Heel hartelijk welkom geheten door de eigenaresse. Duidelijke uitleg gekregen over de regels en de omgeving, aanraders voor restaurants! Elke dag huisje schoongemaakt door lieve vriendelijke mevrouw! We kregen dagelijks een zelfgebakken brood van haar! Zomaar! De ligging van het huisje is op het landgoed en tegen de bergwand aan, midden tussen de struiken en bomen. Heel veel privacy! En als leuke geste; er liep een "huis" pauw rond op het terrein!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Fam.Tellendonk17-03-2017

fantastisch in de natuur gelegen riant huisje

Wie van de natuur rust en ruimte houdt kan hier gerust naar toe.Het ligt wat hoger dus ook wat kouder. Verwarming in het huisje deed t prima. De pauwen geven een privévoorstelling op je terras, de rode kat en kipjes lopen er tussendoor, wel poep opruimen..dat dan weer wel;-) Wij hebben heerlijk gegeten in Abrigo do Pastor plaats Poiso, 4 km. vanaf het huis. De hoofdstad Funchal is op 20 auto minuten of bushalte voor de deur. Auto eigenlijk wel noodzakelijk voor het eiland te verkennen. Ook een prachtige noordkust,ruig en groen wel een paar graden kouder. Super eiland om te wandelen.

Gereisd met partner in maart 2017

• 9F. Vermeulen25-06-2016

Geweldig mooie locatie midden in natuur.

Mooie vrijstaande huisjes met veel tuin. Lekker rustig met een iets koeler klimaat dan aan de zuidkust. Afstand Funchal is ongeveer 17 km. Prima plek om vanuit het eiland te verkennen. Auto wel erg handig. Ivm steile wegen minimaal B categorie. Ook kan hiervandaan direct gestart worden met een paar mooie lavamat wandelingen.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Patrick12-05-2016

Geweldig verblijf zonder massatoerisme in natuur

Wij hadden twee huisjes voor 12 nachten gehuurd: Alho en Cebolla. Heerlijke huisjes met alle comfort die je nodig hebt: slaapkamer, badkamer, woonkamer, keuken met gerei (zonde om zelf te koken want er zijn tal van goede en betaalbare restaurantjes in de buurt), haard met hout voor de gezelligheid! De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk, maar niet overdreven aanwezig wat een plus is. Bovendien bieden de huisjes veel privacy, geen last van buren. Het park ligt in de bergen bij Camacha dus als het in de winter 22 graden in Funchal aan de kust is kan het aldaar 15 graden zijn. In de zomer zal het park rondom de huisjes een waar paradijs zijn, helaas kunnen wij in de zomer niet op vakantie vanwege het werk. Het complex is goed te bereiken met de bus vanuit Funchal, maar een huurauto is natuurlijk een pre. Gratis eigen parkeergelegenheid bij elk huisje. Ons is hier totaal niets tegengevallen dus als wij weer naar Madeira gaan.... Casas Valleparaizo!

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9Albert & Diny04-09-2015

overweldigende natuur

Als je van luxe houdt moet je niet in Casas Valleparaizo zijn, maar als je houdt van idyllisch ben je hier aan het juiste adres. Het zijn prachtige authentieke bungalowtjes in een super rustige natuurlijke omgeving. We hebben heerlijk genoten van deze accommodatie en de omgeving. Je kunt er zelfs ontbijt bij boeken. Is geweldig, maar wel duur voor wat je krijgt. De bungalows liggen in een prachtige tuin op 700 m hoog. Je kunt vanuit de bungalow één van de bekende wandelingen op Madeira maken en ook in de buurt zijn genoeg wandelroutes beschikbaar. Madeira is erg steil, dus je moet wel redelijk ter been zijn. Een auto is eigenlijk wel een must, alhoewel er voor de deur bij Casas Valleparaizo een bushalte is. Klein nadeel tijdens ons verblijf was dat ter plekke bij Casas Valleparaizo tegen de middag flinke bewolking overheerste, terwijl beneden in Funchal (15 min. met auto) de zon scheen. Voor natuurliefhebbers en wandelaars een absolute aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Miranda en Marco21-06-2015

een oase van rust

Vale Paraizo is een heerlijke plek om Madeira te ontdekken Vanuit de bergcottage kan je wandelen langs de Levada da Serra. Heerlijk eten is 4 km verder richting Pioso ,het restaurant Abrigo do Pastor. Bungalows zijn smaakvol ingericht en zeer schoon en liggen verspreid over het landgoed met veel ruimte en privacy. De tuinen zijn zeer mooi. Leonora informeert regelmatig of alles naar wens is zo nodig extra schoonmaak of handdoeken geen probleem. Funchal is ongeveer 20 minuten rijden. Vale Paraizo ligt in de bergen waardoor het er na een warme dag aan de kust heerlijk toeven is.

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Elsbeth07-05-2015

Echt paradijselijk, zoals de naam vermeld

Samen met mijn moeder een weekje genieten op Madeira. Accommodatie ligt dichtbij het vliegveld. In het informatiemapje van de autoverhuur (Hertz) zat een hele duidelijke routebeschrijving. Ontvangst was top met eigenaresse Sofia en een heerlijk glaasje Madeira wijn. Appartementen liggen heerlijk vrij van elkaar in een prachtige tuin. In het huisje is een openhaard aanwezig en voldoende hout om te stoken. Bedden liggen prima. De keuken heeft alle benodigdheden om een heerlijk maaltje op tafel te zetten. Vanuit de tuin kun je al een super wandeling maken naar onder andere Camacha of Monte. Het huisje is erg schoon. Daarnaast wordt het linnen en de handdoeken diverse keren per week verschoond. Personeel is erg behulpzaam en altijd bereid dingen uit te zoeken of tips te geven. In het huisje bevinden zich twee badkamers, waarvan een met ligbad. Best lekker na een flinke wandeling.

Gereisd in april 2015

• 9Marton Severijnen10-08-2014

Ideale plek voor natuurliefhebber en wandelaar.

Over een groen en bloemrijk landgoed verspreid, nabij het vriendelijke bergdorpje Camacha, liggen een handvol vrijstaande casas. Wij woonden in hoog gelegen casa Campo. Opvallend was de goede kwaliteit van inrichting en keukeninventaris. We werden door eigenaresse Sofia vriendelijk ontvangen met een glaasje Madeira wijn. Housekeeper Elanor informeerde regelmatig hoe wij het maakten en zorgde dat de casa tiptop bleef. Elke ochtend werden, op verzoek, verse broodjes bezorgd. In onze casa vonden we gebruikte leesboeken, tijdschriften en informatie over het eiland. Tijdens ons ontbijt kwam regelmatig een pauwenfamilie langs. Ook leefden er ganzen en kippen (in hokken), een kat en 'n hondje op het landgoed. De casas liggen met de auto enkele minuten van Camacha (o.m. een grote supermarkt en restaurantjes). Op het dorpsplein, koffie voor 'n prikkie. Van daaraf start een mooie levada (do Canico) wandeling. Rustige uitvalbasis voor eiland verkenning (te voet). Schril contrast met druk Fuchal!

Gereisd met partner in januari 2014

Vakantiehuis Casas Valleparaizo info

• Aantal personen2 tot 4

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette