8.2FantastischScore uit 94 reviews

• Sportfaciliteiten
  • Aan zee

Wat zeggen bezoekers over

8.2FantastischScore uit 99 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

99 reviews

Geweldige vakantie tijdens corona
Door Fam Dijkstra op 15-11-2020
Gereisd met oudere kinderen

Super goed hotel mooi aan het strand lekker snorkelen en zwemmen. Als je een auto huurt dan kan je die kwijt in de parkeergarage voor 6 euro per dag of op parkeerplaats 80cent p uur dat viel ons beetje tegen ook in de parkeergarage is het heel krap. All in was tot 23.00 daarna moet je betalen voor je drankjes de cocktails waren niet lekker . Personeel was heel vriendelijk en hardwerkend. Als het buffet je niet aanstond kun je gewoon wat bestellen pizza of zo dan werd dat geregeld . Kamers worden elke dag opgeruimd ook kregen we nog een fruitmandje op de kamer. Bij het hotel staan verschillende taxi's die je het hele eiland laten zien en alle hotspots laten zien waar je zelf niet naar toe durft te rijden zo smal en steil soms. Animatie was heel simpel s avonds maar voor dit publiek prima

Eenmalig!
Door Roy op 17-09-2020
Gereisd met partner

Het hotel was schoon en netjes, wel wat gedateerd, voornamelijk de hotelkamer. Het eten was vaak niet lekker, koud en er was weinig keuze (lunch en diner).
Het eten in het a la carte restaurant 'Onda Azul' van het hotel was beter, hier mocht je helaas maar twee keer per week eten en waren de tafeltjes met het leukste uitzicht altijd gereserveerd (en nooit hebben wij hier klanten zien zitten). Waarschijnlijk te ver lopen voor de medewerkers. De medewerkers achter de bar, maar ook in het restaurant (op een wat oudere dame na, helaas weet ik haar naam niet) vonden het lastig om klanten te begroeten en een praatje te maken. Het kwam ons over alsof de medewerkers hun werk niet leuk vonden. Dit gevoel hadden wij helemaal in het a la carte restaurant. Ik heb nog nooit meegemaakt dat medewerkers in een hotel/restaurant zo onvriendelijk waren. De receptiemedewerkers en de schoonmaakster van kamer 217 waren wel heel erg vriendelijk.

Super goed hotel❤❤❤
Door Barbara op 10-03-2020
Gereisd met partner

Super all inclusief hotel, serveren drankjes aan de tafel. personeel is super vriendelijk en zoeken voor alles een oplossing. elke avond entertainment, zoals live music, karaoke, dans.. genoeg ligbedden, genoeg eten, genoeg drankjes.. en tussen het ontbijt, lunch en diner staat er een snackcorner met heerlijke hapjes. Aan de overkant van het hotel een grote supermarkt.. Wij komen hier graag terug en willen het managment, @tui en al het personeel bedanken voor een geweldige tijd op het prachtige Madeira Room 300❤

Mooi hotel
Door Nuyttens op 19-08-2019
Gereisd met jonge kinderen

Mooi hotel. We hadden een suite en alles was aanwezig. Bed voor de dochter was wel wat hard. 2 badkamers waar alles in orde was, netjes, kortom goed. Eten was ook goed. Degene die hier hun gading niet vinden ... weet ik niet wat ze gewend zijn. Minpunt: buiten had je een selfservice bar maar helaas werd deze niet altijd aangevuld maar dan kon je terecht bij de bediende bar. Altijd plaats op de zonnebedjes en geen handdoekje-legje. We hadden wel het idee dat men zowel aan de bar als bij het restaurant een tekort aan personeel had om alles net iets vlotter te laten verlopen maar we zijn op reis dus hebben we wel wat tijd. Animatie was goed, iedere avond iets anders (dans, goochelshow, karoake, ...) ze doen echt hun best. Binnenzwembad was warm, sauna en stoombad waren in orde.

Goed voor 1 keer
Door Mary op 03-08-2019
Gereisd met partner

Goed hotel. Chagrijnig personeel m.u.v. receptie en Carina ( restaurant). Prachtige zeezichtkamer, aanrader. Zeer goed bed. Schoonmaak kamer prima, elders in hotel niet. Toiletten restaurant werden ook gebruikt door zwembadgasten en vanaf 19.00 uur als diner begon. Laatste schoonmaak om 16.00 uur... Na opmerking hierover werd er later nogmaals schoongemaakt. Heel veel erg jong personeel. Te weinig personeel in restaurant, soms chaos. Tafels restaurant buiten slecht schoongemaakt, de mieren liepen er soms nog over heen. Personeel poolbar verschrikkelijk. Chagrijnig en langzaam. Allin om 23.00 afgelopen. Gingen om 22.50 al tijd rekken, op hun horloge kijken. A la carte mag je 2x per week reserveren. Onze 1e keer op zondag meteen geen plaats ondanks reservering. Of we maar (alleen!) binnen wilden gaan zitten terwijl er buiten nog een gereserveerde tafel stond waar niemand meer op kwam dagen.

fantastisch
Door Marij op 05-07-2019
Gereisd met partner

Geweldig hotel met fantastische kok zeker als je doorgeeft dat je een allergie hebt dan maakt ie speciaal eten voor jou! En hele leuke excursies !

Ook leuk voor jou

Website

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.