Vakantiehuis
Pension, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag25°19°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Casa do Calhau Grande voor je op een rij gezet:

3 reviews over Vakantiehuis Casa do Calhau Grande in het Nederlands

Paradijsje met uitzicht op zee

Linda
14-12-2011

Zeer sfeervol parkje met 6 (verschillende) bungalows. Niet super luxe, maar wel heel pittoresk. Tuintjes met palmbomen, bloemen, fruit en groentes. Plukken mag! 1 Zwembad voor gemeenschappelijk gebruik. Alle bungalows hebben uitzicht op zee. Wel veel trappen. Aardige eigenaresse die tips kan geven over eiland. De opgang met de auto is wel stijl met een onoverzichtelijke bocht.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Amazing vieuw , dream location!!

Frans/Ria
1-4-2011

We hebben een geweldig verblijf gehad in Tenda House met 180* zeezicht! Het is even klimmen maar dan heb je ook wat! De ligging en de tuin met veel hoogte verschil is geweldig. Calhau Grande ligt centraal op Madeira en met een huurauto veel te bekijken. De levada wandelingen geven je een prachtig vergezicht over de hoogte verschillen. Het is zeker een aanrader voor natuur en landelijk/rust zoekers. Het appartement is netjes maar zeker geen luxe. Het moet het hebben van de landelijke ligging.

Gereisd Met partner in Mon Mar 21 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Schitterend gelegen tuin op een berg met 4 huisjes van de

Andre
10-7-2007

Schitterend gelegen tuin op een berg met 4 huisjes van diverse typen. Prachtig uitzicht over de oceaan en middenin de natuur. Het huis is simpel, authentiek maar doeltreffend ingericht voor mensen die zichzelf kunnen en willen bedruipen. Geen luxe, wel rust, natuurschoon en een fijne uitvalsbasis naar de westpunt van Madeira en de Paul de Serra-vlakte.

Gereisd Anders in Tue Jul 10 2007 01:59:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa do Calhau Grande in Calheta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa do Calhau Grande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.