Appartement Quinta da Quebrada

Portugal, Madeira, Arco de Sao Jorge

8.1Fantastisch

• 6.5Inrichting
  • 7.9Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta da Quebrada voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

11 reviews over Appartement Quinta da Quebrada

• 6Duo Namlaats07-03-2016

Sober huisje, Mooie plek, Te koud in februari

De ligging van het appartement (wij zaten naast het zwembad) is vrij donker (o.a. door beplanting) wat, als de temperatuur het niet toelaat om buiten te zitten, best donker is. De ligging t.o.v. het gehele eiland is "heerlijk rustig" dan wel "eenzaam", afhankelijk wat je wensen waren/zijn. De 'supermarkt' in de buurt is minimaal. Voor boodschappen moet je echt naar Santana. Uit eten kan slechts in 1 Restaurant (in de buurt) n.l. Arco; Dat is goed en goedkoop. Het interieur van het huisje is sober, wij waren 22-29 febr. en het was er zo koud dat we de laatste 3 dagen continu hebben moeten stoken met het houtkacheltje (waarvan het hout overigens keurig werd aangeleverd). Wel moesten we, na aankomst, uitzoeken waar de boiler zat en de aansluiting in het stopcontact plaatsen. De boiler geeft echter 2 a 3 minuten heet water om te douchen, daarna was het "op". Ontbijtbroodjes in de ochtend zijn OK, en 's middags wordt het beleg, eitjes, boter en koffie/thee aangevuld. Dit is met enige soberheid net voldoende voor de geleverde broodjes; Eigen aanvulling door boodschappen doen is aanbevolen.

Gereisd met partner in februari 2016

• 8Rob26-12-2013

Prima voor een week.

Prima, zeer rustig. Uitgangspunt voor autoritten naar de wandelgebieden en funchal, alles binnen een uur autorijden prima te bereiken. We wat afgelegen.

Gereisd met partner in december 2013

• 8Ingrid E. Timmerman27-08-2013

Prima plek

Wij verbleven 2 weken in Quinta de Cabrada (huisje nr. 3)en hebben daarvan geen moment spijt gehad. Waar vind je zó'n plek? Appartement groot genoeg voor 2 personen, ruim balkon/terras met aan alle kanten uitzicht op de oceaan, vriendelijke dames die aangesteld waren als beheerders. De service was prima: een kapotte broodrooster werd binnen een uur vervangen door een nieuw exemplaar, voor het ronduit superslechte (want doorgelegen) matras kwam nog dezelfde dag een nieuwe in de plaats. Misschien moet je niet achteraf reclameren maar op het moment zelf. Wij hebben de ervaring dat hier altijd adequaat op wordt gereageerd. Er is altijd wel íets aan te merken maar de prijs/kwaliteit in aanmerking genomen, zijn wij meer dan enthousiast over deze plek.

Paul Meiland Ingrid E. Timmerman.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 6Hartman14-06-2012

Verborgen gebreken en mooie omgeving

Prachtige en rustige plek en heerlijk genieten van de omgeving. Kies bewust en voorkom teleurstelling. Houdt rekening met div. gebreken. Huis 3: heerlijk balkon maar de stoelen staan op instorten en de parasol is zo goed als overleden. Ook eerst de afvoergaten legen en het vele water van het balkon afvoeren. Alle kranen lekken en/of zitten los, 1 kookplaat zonder knop dus onbruikbaar. Niet alle verlichting werkt en je stoot je hoofd aan de lamme afzuigkap. Eerst afwassen: vuil servies in de kast en pas op: de koffiepot heeft een afgebroken handvat. Zwembadje: onderste trede is half afgebroken. Dagelijkse broodjes: lucht met een vers gebakken korstje+ cupjes met chemie ipv echte jam of boter. je moet er tegen kunnen. Het bed lekker stevig, de bank een soort zitzak. De reisorganisatie heeft (na 2 mnd nog steeds) geen reactie opgeleverd en een recensie wordt niet geplaatst/verwijderd. Daarom waarschijnlijk alleen hele oude recensies bij de organisator over de locatie. "We were here !"

Gereisd met partner in april 2012

• 8Lida en Henk24-10-2010

Een aanrader!

Prachtige rustige plek waar je de mooiste zonsondergangen kunt zien. Eenvoudig, leuk huisje met van alles voldoende aanwezig. Elke morgen verse broodjes, heerlijk. Prima uitvalsbasis voor mooie wandel- en autotochten op het eiland. Grote supermarkt in Santana en veel kleine winkeltjes in alle andere plaatsen in de buurt. Lekker fruit kopen moet je langs de weg doen. In september nog alle maaltijden buiten op het terras gebruikt en tot laat buiten gezeten. Via Elizawashere prima service, prima organisatie. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2010

• 7paulien koerts-kloosterman10-05-2009

Rust, prachtig uitzicht, blij met onze huurauto.

Appartement is voldoende, maar houdt niet over aan comfort. De service was prima, wij werden verwend met een kinderstoel, hadden een bad en hebben met smart steeds uitgekeken naar de broodjes 's ochtends aan de deur. Elke ochtend een eitje, melk, koffie en broodbeleg; prima verzorging. Verder hebben we genoten van het ruizen van de zee, de rust en de prachtig tuin om de appartementen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 7Marina en Hugo27-04-2009

Geweldig uitzicht

Wij verbleven in huisje nr 5, deze ligt het meest vrij en heeft prive terrasje aan oceaan waar de zonsondergangen zo mooi te zien zijn. Bed hard smal en kort! Keuken niet fris! Je moet wel over enige stuurmanskunst en stalen zenuwen beschikken, wegen slingerend en slecht. Erg stil oord waar niets te beleven is, dus echt voor rustzoekers. Natuur prachtig...

Gereisd met partner in april 2009

• 9Fred de Groot04-04-2009

Prima plekje

Prima accomodatie, wij zaten 15 dgn. in huisje 4. Als je graag wil BBQen neem dan dit huisje, de andere hebben geen BBQ. Interieur is voor een langer verblijf niet echt comfortabel, harde bank en krukjes rond een te laag 'barretje', ook is het aanrecht laag. Wij hebben de tuinmeubelen binnen gezet, die zaten beter. Bed is goed. Ontbijt is eentonig. Op verzoek kregen we bruinbrood ipv wit. Erg aardige eigenaren en personeel, erg dienstbaar ook. Internet beschikbaar op de receptie, je gebruikt gewoon hun zakelijke computer. Grappig is dat ze al hun zakelijke dingen gewoon rond de computer laten slingeren. Lekker rustig parkje met op de achtergrond af en toe het geluid van een kalkoen, hond, haan en natuurlijk de zee..

Gereisd met partner in maart 2009

• 10johan van wilderen19-12-2006

Een echte aanrader, prachtig verzogde huisjes op een wel heel unieke ligging. Prima privacy, alle dagen wordt er schoongemaakt en s'morgens hangen de verse broodjes in een zakje aan de voordeur. Nergens wordt moeilijk over gedaan en je bent telefonisch goed bereikbaar. Het eiland zelf is een openbaring van heel verschillende landschappen en bergen. Wij hadden daar een auto ter beschikking (fly en Drive) zodat je echt het hele eiland kunt bekijken.

Gereisd met partner in mei 2006

• 10kees riedijk04-07-2006

Op basis van Logie/ontbijt appartement. Alles is totaal goed verzorgt. Reis geboekt via Elizawashere, is een zeer goede en geolide organisatie.Alleen maar roem over geheel. Foto's zo mogelijk later bijgevoegd.

Gereisd met partner in juni 2006

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)