Pico do Areeiro

8.7Fantastisch

• 10Matthieu22-05-2017

“ijskoud maar geweldig uitzicht !”

Ijskoud daarboven op 1830m hoogte maar wat een geweldig uitzicht! Adembenemend mooi. We hebben er in de plaatselijke souvenirwinkel een fleecetrui gekocht want het was best wel koud in een T-shirt.

Gereisd met partner in april 2017

• 8marianne07-08-2015

Erg mooi

Mooie tocht erheen. Dit verwacht je niet op het eiland. Zeker doen. Alleen hopen dat er geen mist is. Maar het kan zo ook weer opentrekken

• 8Remon05-08-2015

In de wolken

Vrijwel altijd bevindt je je boven de wolken wanneer je deze berg bewandelt. De uitzichten zijn spectaculair en soms mysterieus tegelijkertijd, vanwege de hangende bewolking die het zicht op omliggende bergen deels belemmert. Het bijbehorende restaurantje biedt je een mooi uitzicht, maar de service laat er te wensen over.

Gereisd in juli 2015

• 8Bemvindo in Madeira04-08-2015

Hoge berg met radarstation en restaurant

Zeer veel slingerbochten naar deze op ruim 1800 meter hoge berg alwaar onze excursiewandeling begon naar de Pico Ruvio

• 9Ingelse14-07-2015

Prima uitzicht

Jammer was dat tijdens ons bezoek vanwege de hitte het iets wat heiig. Maar zeker een aanbeveling om te bezoeken. Kan wel druk zijn. Wandelroutes zat/

• 10Marleen20-05-2015

Prachtig

Maar het weer moet meevallen. Madeira gekend voor haar wisselvallig weer.

Gereisd met partner in mei 2015

• 10jelly27-02-2015

super!

wat een zicht! wel vroeg komen,want later is er vaak bewolking. als je met de auto bent,dan moet je de nieuwe weg eens terug nemen,super mooi. deze gaat richting nonnendal.

Gereisd met partner in januari 2015

• 8Niek15-11-2014

Fantastisch uitzicht

We hadden het geluk dat het helder weer was. Dus we hadden een mooi uitzicht!

Gereisd met partner in november 2014

• 8Andre16-10-2014

Mooie autotocht

Leuke, pittige korte wandeling naar Arendsnest. Jammer dat hjet er vaak mistig is.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 8Ton Boom04-10-2014

2e top van Madeira

Je hebt een prachtig uitzicht over de omgeving.

Alleen gereisd in september 2014

10 van de 83 reviews gezien