Appartement Casa Das Hortensias

Appartement
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Das Hortensias voor je op een rij gezet:

6 reviews over Appartement Casa Das Hortensias in het Nederlands

Zeer rustige, bijna afgelegen

Charan
3-3-2013

Het uitzicht is prachtig, de drie appartementen zijn voorjaar 2013 verbouwd en zien er goed uit. Je zit aan de noordzijde van Madeira in een klein dorpje. Op het eiland zijn vier (4) supermarkten (Pingo doce), allemaal op minimaal een half uur met de auto. De grootste zit in Machico. Het grootste appartement heeft in de keukenruimte een zeer zeer hinderlijke balk boven het werkblad op 160 cm. Dit is ook het enige appartement met twee slaapkamers. De andere appartementen zijn kleiner, maar wel met een redelijk werkbare keuken. Madeira heeft voornamelijk levada-wandelingen te bieden. Dus als je voor je rust komt, en/of van wandelen houdt, dan is dit uitstekend.

2008

mooi en rustgevend!

conrad staaltjens
15-9-2008

erg leuk en rustig appartement, we hadden het 2 kamer appartement en zijn daar erg tevreden over. schoon en leuk ingericht. je moet wel een auto erbij nemen anders is het te rustig!Hele zorgzame beheerders die alles voor je over hebben. wat ook zeker het vermelden waard is dat er 1 appartement bijna klaar is voor ook gehandicapte mensen. wat zeer de moeite waard zal zijn.

2007

goede ligging , perfect echtpaar en uitmuntende verzorging wat betreft ontbijt en accomodatie.

Karins Choice

Van het huis hadden wij het appartement boven met een terras overdekt met druivenranken,zodat je heerlijk in de schaduw kon zitten. Bij het benedenappartement kun je zo mooi aangelegde de tuin in, en bij beiden heb je prachtig uitzicht over zee. Bella is een geweldige gastvrouw, die al het mogelijke doet om het verblijf te veraangenamen.

In september 2006 met z'n tweetjes hier 10 dagen uitgerust

Gert en Linda van Wakeren
29-7-2007

In september 2006 met z'n tweetjes hier 10 dagen uitgerust na een verbouwing van 4 maanden. Dat is zeker gelukt! Ontvangst door Bella enorm hartelijk, we voelden ons gelijk thuis. We verbleven in de vrijstaande vakantiewoning dichst bij de (zeer rustige) weg, op dat moment waren de andere nog in aanbouw. Woning is ruim, origineel gemeubileerd en voorzien van een ruim terras met druivenpriëel. Voorraadkast was gedeeltelijk gevuld bij aankomst en elke morgen een vers (nog warm!) brood aan de voordeur! Uitzicht over Arco en de oceaan is fenomenaal! Vanuit Arco is Madeira prima te verkennen per auto. Funchal is 45 minuten rijden op de bekende slingerwegen. Geniet zeker ook van de schitterende launge met TV en de bijbehorende prachttuin! Oh, en als Bella je uitnodigt voor een etentje ter ere van welk excuus ze ook kan vinden, zeker doen!!!!

2006

Klein hotel met een prachtige tuin waar U uitstekend verzorgd wordt.

Karins Choice

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Das Hortensias in Arco de Sao Jorge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Das Hortensias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa Das Hortensias scoort een 8.71 uit 10 op basis van 6 reviews.