Portugal

Reviews over accommodaties in Portugal

in een woord geweldig

g & g,
    4-12-2018

voor en naseizoen perfect voor oudere zonder kinderen . rustig , geen getrek bij eettentjes en barretjes , mooie omgeving met schitterende vergezichten, uitstapjes wel aan te raden als je wat langer in deze regio verblijft , omgeving heft zoveel meer te bieden . in voorjaar en najaar al en nog heel mooi weer . prober een keer en je bent voor altijd verkocht aan deze omgeving

Super ruim appartementen complex

Lobke Verhoeven,
    2-12-2018

Het is een heel mooi ruim appartementen complex wat bestaat uit 3 delen 1-2-3. Er zijn super mooie appartementen die uitzicht hebben op de zee. Vooral in rij 109 lig je heerlijk met een zwembad onder de appartementen en een grasveld om op te liggen onder de appartementen. In de herfstvakantie was er ook elke dag een potje voetbal voor de kids dit vond mijn zoon geweldig.

Helaas hadeen we een week waarin het weer niet echt mooi was. Jammer want de zwembaden zijn super mooi.

Op loop afstand van albufeira. Echt een plaats om in de zomer een keer terug te komen.

De algarve is prachtig en heeft super mooie stranden

Uitstekende prijs-/ kwaliteitsverhoudeing

Fam. Sanders,
    1-12-2018

Vila Petra: Goed uitgeruste kamer met zelfs een strijkijzer en strijkplank!

Goed onderhouden complex met een mooi zwembad

Super appartement in een rustig dorpje

K. Brugel,
    1-12-2018

Echt prachtige appartementen. Ruim, schoon en alles is er. Wij hadden begane grond met klein tuintje, lag direct aan gezamenlijke tuin. Elke dag werd er goed schoongemaakt. Enige nadeel was handdoekje leggen zoals we dat vaker meemaken. De bedjes bij het zwembad waren al snel vol.

Omgeving leuk, auto huren must. Plaatsje zelf vonden we weinig aan. Te rustig.

Als je savonds vertier zoekt moet je hier niet heengaan.

Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad!

Spijtig maar nooit meer

Monique,
    30-11-2018

Leuke ingerichte appartementen en groot gemeenschappelijk zwembad.

We zijn hier verleden jaar ook geweest, maar dit jaar waren er veel luidruchtige Engelse jonge dames met blikjes bier en een radio die je zelfs aan de overkant van het zwembad kon horen. Gedaan met de rust. Dus dit was onze laatste keer Orada......