Bed and Breakfast Quinta Japonesa

80 reviews over Bed and Breakfast Quinta Japonesa

• 2019
    9Robin07-08-2019

Aanbevolen!

2 weken verbleven in huisje Baxio, eigenlijk niets meer toe te voegen aan de eerdere positieve reacties., daar sluiten wij ons volledig bij aan!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Raf Ostach05-08-2019

Heerlijk, rustgevende oase

Net een weekje vertoefd in Quinta Japonesa...Dit had gerust wat langer mogen duren! Een zalige plek als je houdt van rust, natuur en relaxen, in een ongedwongen en huiselijke sfeer. Wij verbleven in tent Matsu: pico bello in orde, ruime knappe tent, met zalige bedden. Heel rustig gelegen, met veel privacy. Het klimmetje van het zwembad terug naar de tent is pittig maar in 10 min goed te doen. Voor de kinderen is het misschien jammer dat ze 's avonds wat minder contact hebben met de andere kinderen. Michelle en Bert...geweldige gastheer en vrouw, vriendelijk en behulpzaam, maar ze laten je ook de vrije keuze om met de activiteiten mee te doen (lekker ongedwongen). Spreek ze zeker aan wanneer je een uitstap plant. Ze kennen de do's en dont's, tips en tricks van de omgeving. Doe zeker de BBQ-avond mee, om je vingers af te likken en gezelligheid troef (wij hadden wel geluk met de andere gasten).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Marcel Pijnappels05-05-2019

Fantastische gastvrije quinta met verwarmd zwembad

Prachtig gelegen Quinta in centraal Portugal. Ongeveer 20 min van de prachtige kust. Bert en Michelle bieden de gasten een heerlijk verblijf. Ze staan altijd voor je klaar met tips voor uitstapjes en regelen zonodig een reservering. Zeker in restaurants is dat handig want de Portugezen gaan zelf veelvuldig uit eten. De omgeving is prachtig waarbij een huurauto een absolute must is. Aanraders zijn de Berlengas eilanden ( neem de snelle boot, wat een ervaring!), Fatima, Lissabon, Obidos en de kustplaatsen Nazare en San martino do Porto. Op de quinta is het heerlijk vertoeven met het verwarmde zwembad, mooie tuin en de rust. De kinderen hebben heerlijk gespeeld met andere kinderen en Mika en Rikkie. De pizza avond is aan te raden evenals een dorpsfeest mocht dat plaatsvinden. Kortom heerlijk verblijf gehad!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10Marjo02-05-2019

Een prachtige plek om te verblijven

Wij waren hier met vrienden voor een gezellige vakantie week, we verbleven in 2 appartementen. En we hebben genoten hoor, wat een prachtige plek, mooie tuin, fijne appartementen, alle ruimte om gezellig buiten te zitten Ook s,avonds genoeg ruimte om binnen te zitten En de maaltijden echt verwennerij! Dank aan Michelle en Bert die mede door hun gastvrijheid je een fijn verblijf bezorgen op de quinta

Gereisd met vrienden in april 2019

• Oude reviews

9Bert Veltkamp04-09-2016

echte rust en ruimte, fantastisch!

Je kunt hier heerlijk eten en relaxen !

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Wilbert01-09-2016

Kindvriendelijke accommodatie met leuke eigenaren.

Gezellig vakantieverblijf voor het gezin. Bert en Michelle zijn hartelijke mensen die altijd voor je klaar staan. Tenten en appartementen zijn ruim en bieden voldoende privacy. Jammer dat het zwembad erg klein is, niet is verwarmd en in de loop van de middag helemaal in de schaduw ligt. 3x per week kun je aanschuiven bij een simpele maaltijd. In de directe omgeving is veel te zien. Strand is ca. 20 minuten rijden.

• 8Gemma de Beer31-08-2016

Mooie echt portugese locatie met ned kwaliteit

Onderhoud is echt nederlands en dus goed. Erg mooie locatie met zeer smaakvol ingerichte ruimtes. Mooie tuin, heerlijk rustig. Zwembad waar je niet lopend naartoe kan (niet te doen met de kinderen) is voor ons geen optie om gebruik van te maken, maar ook niet noodzakelijk met de vele strandjes in de buurt.

• 9Collin Meijering29-08-2016

Geweldig verblijf in mooi Portugal

We hebben met ons gezin (kinderen van 4 en bijna 2) een heerlijke vakantie gehad. Het appartement was mooi en de accomadatie had genoeg te bieden. Zwembad, boomnhut, centraal verblijf, waar je wat versnaperingen kon krijgen. Daarnaast was er de mogelijkheid om aan een aantal etentjes deel te nemen. De bbq en pizza avond waar heel gezellig en goed verzorgd. Op 15km ligt het strand van Sao Martinho de Porto. Heerlijke baai, waar je met de kinderen in het water kind aan de verdere mooie maar woeste kust van Portugal. Ook zijn we in Nazare geweest. Als stadjes kunnen we vooral Obidos aanraden. Zeer mooie pitoreske plaats met haar kasteel. Ook Lissabon mocht niet ontbreken. (tip, parkeren bij metro station Campo Grande beviel ons prima) en ook Peniche was erg mooi. (de kust lijn daar met je auto volgen levert adembenemende foto's op, dat kunnen Michelle en Bert je wel uitleggen)

Kortom heerlijke 10 dagen met prettig weer.

Michelle en Bert, heel erg bedankt.

Groetjes,

Germaine, Collin, Kars & Bowi.

• 8Lenie van Vliet22-08-2016

verblijf in Casa Ohashi was een verademing

Weet wat je wil gaan doen,Bert en Michelle helpen om waar te maken

Gereisd met partner in mei 2016

• 9sanne07-08-2016

Prachtige locatie en heerlijke sfeer!

Echt een aanrader! Wel heel handig om over een auto te beschikken. Lieve gastheer en -vrouw die gemakkelijk benaderbaar zijn en veel leuke tips hebben. Prachtige tuin, schone accomodatie, veel te doen in de omgeving!!

Gereisd met partner in juni 2016

Bed and Breakfast Quinta Japonesa info