Bed and Breakfast Quinta Japonesa

Bed and Breakfast
Bed and Breakfast Quinta Japonesa
9,4

68 reviews over Bed and Breakfast Quinta Japonesa in het Nederlands

Fantastische gastvrije quinta met verwarmd zwembad

Marcel Pijnappels
5-5-2019

Prachtig gelegen Quinta in centraal Portugal. Ongeveer 20 min van de prachtige kust. Bert en Michelle bieden de gasten een heerlijk verblijf. Ze staan altijd voor je klaar met tips voor uitstapjes en regelen zonodig een reservering. Zeker in restaurants is dat handig want de Portugezen gaan zelf veelvuldig uit eten. De omgeving is prachtig waarbij een huurauto een absolute must is. Aanraders zijn de Berlengas eilanden ( neem de snelle boot, wat een ervaring!), Fatima, Lissabon, Obidos en de kustplaatsen Nazare en San martino do Porto. Op de quinta is het heerlijk vertoeven met het verwarmde zwembad, mooie tuin en de rust. De kinderen hebben heerlijk gespeeld met andere kinderen en Mika en Rikkie. De pizza avond is aan te raden evenals een dorpsfeest mocht dat plaatsvinden. Kortom heerlijk verblijf gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Een prachtige plek om te verblijven

Marjo
2-5-2019

Wij waren hier met vrienden voor een gezellige vakantie week, we verbleven in 2 appartementen. En we hebben genoten hoor, wat een prachtige plek, mooie tuin, fijne appartementen, alle ruimte om gezellig buiten te zitten Ook s,avonds genoeg ruimte om binnen te zitten En de maaltijden echt verwennerij! Dank aan Michelle en Bert die mede door hun gastvrijheid je een fijn verblijf bezorgen op de quinta

Gereisd Met vrienden in april 2019

echte rust en ruimte, fantastisch!

Bert Veltkamp
4-9-2016

Je kunt hier heerlijk eten en relaxen !

Gereisd Met partner in juli 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta Japonesa voor je op een rij gezet:

Kindvriendelijke accommodatie met leuke eigenaren.

Wilbert
1-9-2016

Gezellig vakantieverblijf voor het gezin. Bert en Michelle zijn hartelijke mensen die altijd voor je klaar staan. Tenten en appartementen zijn ruim en bieden voldoende privacy. Jammer dat het zwembad erg klein is, niet is verwarmd en in de loop van de middag helemaal in de schaduw ligt. 3x per week kun je aanschuiven bij een simpele maaltijd. In de directe omgeving is veel te zien. Strand is ca. 20 minuten rijden.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie echt portugese locatie met ned kwaliteit

Gemma de Beer
31-8-2016

Onderhoud is echt nederlands en dus goed. Erg mooie locatie met zeer smaakvol ingerichte ruimtes. Mooie tuin, heerlijk rustig. Zwembad waar je niet lopend naartoe kan (niet te doen met de kinderen) is voor ons geen optie om gebruik van te maken, maar ook niet noodzakelijk met de vele strandjes in de buurt.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldig verblijf in mooi Portugal

Collin Meijering
29-8-2016

We hebben met ons gezin (kinderen van 4 en bijna 2) een heerlijke vakantie gehad. Het appartement was mooi en de accomadatie had genoeg te bieden. Zwembad, boomnhut, centraal verblijf, waar je wat versnaperingen kon krijgen. Daarnaast was er de mogelijkheid om aan een aantal etentjes deel te nemen. De bbq en pizza avond waar heel gezellig en goed verzorgd. Op 15km ligt het strand van Sao Martinho de Porto. Heerlijke baai, waar je met de kinderen in het water kind aan de verdere mooie maar woeste kust van Portugal. Ook zijn we in Nazare geweest. Als stadjes kunnen we vooral Obidos aanraden. Zeer mooie pitoreske plaats met haar kasteel. Ook Lissabon mocht niet ontbreken. (tip, parkeren bij metro station Campo Grande beviel ons prima) en ook Peniche was erg mooi. (de kust lijn daar met je auto volgen levert adembenemende foto's op, dat kunnen Michelle en Bert je wel uitleggen)

Kortom heerlijke 10 dagen met prettig weer.

Michelle en Bert, heel erg bedankt.

Groetjes,

Germaine, Collin, Kars & Bowi.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

verblijf in Casa Ohashi was een verademing

Lenie van Vliet
22-8-2016

Weet wat je wil gaan doen,Bert en Michelle helpen om waar te maken

Gereisd Met partner in mei 2016

Prachtige locatie en heerlijke sfeer!

sanne
7-8-2016

Echt een aanrader! Wel heel handig om over een auto te beschikken. Lieve gastheer en -vrouw die gemakkelijk benaderbaar zijn en veel leuke tips hebben. Prachtige tuin, schone accomodatie, veel te doen in de omgeving!!

Gereisd Met partner in juni 2016

Lekker verblijf in de lodgetent Casa de cha.

Lonneke
2-8-2016

Prachtige, heerlijk rustige plek hadden we waar de lodgetent staat, in 'eigen' tuin. De grote vijver voor de tent is gezellig maar trekt wel kikkers (met flink) geluid (en evt. muggen) aan 's nachts, oordoppen mee dus ;-). Er wordt genoeg georganiseerd qua eten/BBQ e.d. door de eigenaren, maar de gezamenlijke ruimte om in de zitten voor het eten vonden wij niet heel uitdagend gezellig eruit zien. Liever zit je dan toch buiten met een trui desnoods en een kampvuurtje of vuurkorven. Koffiezetapparaat van 'Nespresso' in de tent werkt alleen met koffiecups van één bepaalde supermarkt; jammer dat we dat pas hoorden na het kopen van 6 pakken van een ander merk op de eerste dag. Verder genoeg tips voorhanden voor alle leuke uitstapjes in de mooie omgeving, aangevuld door tips en ervaringen van de eigenaren. Zwembad prima voor afkoeling. Kortom fijne plek om tot rust te komen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Mooie locatie

FamilyB
1-8-2016

We verbleven in casa Tavares. Dit is een woning die geen eigendom is van quinta Japonesa, maar wel door hun verhuurd wordt. Het staat op een heuvel, 300 meter van het hoofdterrein vandaan. Als we wilden zwemmen of iets nodig hadden uit de gezamelijke ruimte, dan was dat wel even een klim of een ritje met de auto. Het huis is ruim en in Portugese stijl ingericht. De keuken volledig ingericht. Het uitzicht is geweldig. Strandlakens konden erbij gehuurd worden en dat scheelt kofferruimte. Bert en Michelle weten je goed welkom te voelen en geven goede tips qua restaurants en stranden. Het zwembad is wat aan de kleine kant. Het was mogelijk om broodjes te bestellen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quinta Japonesa in Vale de Covas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quinta Japonesa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.