Reviews over Vale de Covas

echte rust en ruimte, fantastisch!

Bert Veltkamp,
    4-9-2016

Je kunt hier heerlijk eten en relaxen !

Kindvriendelijke accommodatie met leuke eigenaren.

Wilbert,
    1-9-2016

Gezellig vakantieverblijf voor het gezin. Bert en Michelle zijn hartelijke mensen die altijd voor je klaar staan. Tenten en appartementen zijn ruim en bieden voldoende privacy. Jammer dat het zwembad erg klein is, niet is verwarmd en in de loop van de middag helemaal in de schaduw ligt. 3x per week kun je aanschuiven bij een simpele maaltijd.

In de directe omgeving is veel te zien. Strand is ca. 20 minuten rijden.

Mooie echt portugese locatie met ned kwaliteit

Gemma de Beer,
    31-8-2016

Onderhoud is echt nederlands en dus goed. Erg mooie locatie met zeer smaakvol ingerichte ruimtes. Mooie tuin, heerlijk rustig. Zwembad waar je niet lopend naartoe kan (niet te doen met de kinderen) is voor ons geen optie om gebruik van te maken, maar ook niet noodzakelijk met de vele strandjes in de buurt.

Geweldig verblijf in mooi Portugal

Collin Meijering,
    29-8-2016

We hebben met ons gezin (kinderen van 4 en bijna 2) een heerlijke vakantie gehad.

Het appartement was mooi en de accomadatie had genoeg te bieden. Zwembad, boomnhut, centraal verblijf, waar je wat versnaperingen kon krijgen. Daarnaast was er de mogelijkheid om aan een aantal etentjes deel te nemen. De bbq en pizza avond waar heel gezellig en goed verzorgd.

Op 15km ligt het strand van Sao Martinho de Porto. Heerlijke baai, waar je met de kinderen in het water kind aan de verdere mooie maar woeste kust van Portugal. Ook zijn we in Nazare geweest.

Als stadjes kunnen we vooral Obidos aanraden. Zeer mooie pitoreske plaats met haar kasteel. Ook Lissabon mocht niet ontbreken. (tip, parkeren bij metro station Campo Grande beviel ons prima) en ook Peniche was erg mooi. (de kust lijn daar met je auto volgen levert adembenemende foto's op, dat kunnen Michelle en Bert je wel uitleggen)

Kortom heerlijke 10 dagen met prettig weer.

Michelle en Bert, heel erg bedankt.

Groetjes,

Germaine, Collin, Kars & Bowi.

verblijf in Casa Ohashi was een verademing

Lenie van Vliet,
    22-8-2016

Weet wat je wil gaan doen,Bert en Michelle helpen om waar te maken