Vakantiehuis Quinta Vale da Palha

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

21 reviews over Vakantiehuis Quinta Vale da Palha

• 10Annemieke12-08-2019

Prachtige plek met veel rust en heerlijk huisje.

Xander en Erwin zijn twee warme gastheren. Het ontbreekt je aan niets. De rust, fijne sfeer, mooie natuur maakt je vakantie compleet. Het huisje was van alle gemakken voorzien en brandschoon.De bedden lagen heerlijk. Twee mooie terrassen met uitkijk op de vallei. Kort om een plek voor wie van rust houdt en voor ons een plek om terug te komen. Dank je wel Xander en Erwin we hebben het super gehad bij jullie.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    10Marloes Van Reek28-09-2018

Een heerlijke plek in een prachtig stukje Portuga

Wij zijn hier inmiddels voor de 3e geweest en komen zeker nog een keer terug. Het is een fijne plek om iedere dag weer thuis te komen. Om in de ochtend lang te lummelen en rustig aan te doen. Of middags lekker te bij te komen in de hangmat in de tuin. Deze keer hebben we heerlijk gewandeld in de omgeving. De kust van dit stukje Portugal is schitterend. Alcobaca en Caldas da Rainha gezellige plaatsen om te bezoeken. Dan nog de vriendelijke gastvrije gastheren en ons vakantieplaatje was compleet. Nu alleen de heimwee nog. ❤

Gereisd met partner in september 2018

• 9Hans en Willemijn04-08-2018

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

We hebben genoten van een heerlijk verblijf in huisje Cabana. Het is schoon, smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Elke morgen ontbijten op een houten terras met een prachtig uitzicht op de tuin en omgeving was een mooie start van de dag. De gastheren Xander en Erwin voorzagen ons van leuke tips om te doen en te bezichtigen in de omgeving. Het contact was heel plezierig. Na een week kwamen ook onze kinderen naar Vale da Palha. Een vijfde persoon in een vierpersoons huisje was mogelijk en werd voor ons creatief opgelost! En hoe fijn is het, dat als door staking je vlucht geannuleerd wordt, je 's avonds gewoon weer terug mag komen voor één nacht, de schone handdoeken en lakens alweer klaarlagen en je zelfs een lekkere snack kreeg aangeboden! Wat voelden we ons opnieuw welkom.

Gereisd met partner in juli 2018

• 2017
    10Sandra en Kees Jan19-10-2017

Hier kom je terug!

In deze quinta vind je een echte verwennerij! Prachtige ligging in n rustige vallei, tóch dichtbij de leuke hotspots van de Costa da Prata, schitterende huisjes met een heel complete inrichting en comfort. Netjes, schoon, eigen privacy als je dat wilt...maar ook een gezellige adega om n glas wijn te drinken met andere vakantiegangers.. of pak n boek uit de kast, doe n fluvial art workshop! Allemaal leuk. Gastheren Erwin en Xander zijn geweldig: gastvrij, gezellig en weten Bourgondisch Portugal te delen met hun gasten. Maar wil je liever sportief en eropuit? Ook dan zijn deze marathonlopers je van dienst. Tips voor n leuke wandeling of even met hun hondenrondje meelopen? Kan hier allemaal! Of bezoek Nazaré, Tomar, Batalha..of ga naar t strand van San Martino do Porto.... #fijneplekhoor #terugkomertje

Gereisd met partner in april 2017

• 10Fred & Lies12-10-2017

Dé juiste plek!

Alles goed:......!!! Gastheren, Omgeving, Huisje, Strand, Bergen, Eten, Drinken en andere bezienswaardigheden! We zijn hier voor de 2e keer drie weken. Verveelt niet/nooit!

Fred & Lies

• 10Onno en Anja29-09-2017

Geweldige plek om te zijn!!

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Genoten van de prachtige omgeving, het huisje (superschoon) met alles erop en eraan en de gastvrijheid van onze gastheren!!

• 10Marloes25-09-2017

Heerlijke plek om te ontspannen.

Rustige omgeving, heerlijk huisje ( azul) gezellige gastheren. Je hebt hier wel een auto nodig. Dat is zeker aan te raden om er op uit te gaan. Er is zoveel moois te ontdekken.

• 9Sander van Arragon04-09-2017

Heerlijk!!

De woning was keuring, heerlijke douche, compleet ingericht en schoon. De tuin was nog mooier dan op de fotos en de ligging is super. Wij hebben genoten van elke minuut. De gastheren doen het super, zitten niet op je huid maar zijn er altijd als je vragen hebt of een babbeltje wilt maken...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Jos10-07-2017

Rust

Heerlijke plek om tot rust te komen en met de auto is er voldoende te doen in de wijdse omgeving

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 10Nico08-07-2017

Geweldige uitvalsbasis voor verkenning M-Portugal

Quinta Vale da Palha is heerlijk rustig maar toch zeer centraal gelegen: vlakbij stranden, leuke dorpjes en vele bezienswaardigheden. De appartementen zijn prima ingericht en de gastheren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in juni 2017

0 tips over Vakantiehuis Quinta Vale da Palha