Bed and Breakfast Quinta da Cotovia

Bed and Breakfast Quinta da Cotovia
9,6

107 reviews over Bed and Breakfast Quinta da Cotovia in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Een aanrader om naar toe te gaan!

Marie Louise en Hans
2-7-2018

Een geweldige tijd gehad bij Harrie en Mirjam. Een prima studio met alles wat je nodig hebt, heerlijk zwembad om te relaxen en veel te doen in de omgeving.

We hebben een paar keer ‘s avonds bij Harrie en Miriam gegeten, heerlijk en ook heel gezellig. Ook het ontbijt was zeer goed en een heerlijke start van de dag, mede dankzij de gezellige ontvangst van Woezel en Pip.

Geweldig!

Marie Louise en Hans
26-6-2018

Een geweldige week gehad. Mooie studio met prachtig uitzicht, lekker zwembad om te relaxen. Maar vooral de gastvrijheid en gezelligheid van Harrie en Mirjam maakte ons verblijf echt fantastisch.

Een aanrader!

Gerrie
26-6-2018

Prachtige locatie en accomodaties, geweldige gastvrijheid, kortom alles top👍

Hele mooie en fijne locatie.

Lida
23-6-2018

Heel fijn en schoon appartement. Veel privacy en je kunt heerlijk genieten van een prachtig uitzicht, vanaf het terras voor het appartement.

Harrie en Mirjam staan voor je klaar als je iets nodig hebt.

Wij hebben een fantastisch verblijf daar gehad.

Super!

Truus en Henk
3-6-2018

Eind mei hebben wij een paar fantastische dagen gehad bij Harrie en Mirjam op Quinta do Cotovia. Vanuit ons appartement hadden we een prachtig vergezicht over het dal.

In het appartement was werkelijk aan alles gedacht. Een eigen terras met heerlijke stoelen en parasol maar in de gezamenlijke tuin ook ligstoelen, hangmatten en een mooi zwembad. Daarnaast staan er een paar nieuwe geheel ingerichte safaritenten en is er nog een studio op dit mooie terrein. Voorzover de accommodatie. Harrie en Mirjam zorgen ervoor dat je echt vakantie hebt. Alles mag, niks moet. Bij aankomst was een boodschappenpakket aanwezig van koffie tot wijn en de volgende ochtend broodjes. De eerste avond hebben we bij Harrie en Mirjam op het terras genoten van een heerlijke avondmaaltijd. Erg gezellig. Zij hebben leuke tips voor de omgeving en staan altijd voor je klaar. Kortom: Quinta do Cotovia is een echte aanrader!

We hebben genoten! Bij aankomst een hartelijk onthaal door Harry en Miriam. We hadden een safaritent, met complete huisraad, en witgoed, dat ook nog verschoond wordt. Bij aankomst is er een startpakket met eten en drinken, zodat je niet meteen de deur uit moet. Kleine camping, heerlijk rustig, met volop mogelijkheden tot uitstapjes in de regio. Harry verzorgt ook boottochten, wat ons betreft een aanrader.

Kortom, wij hadden ondanks het wat tegenvallende weer een geweldige vakantie,!

Geweldig!!

Jan en Det
30-4-2018

Super ontvangst, verblijf en accommodatie. Goede tips gekregen over de uitstapjes, restaurantjes, waar we lekker hebben gegeten, en een geweldige gids gehad in Porto.

Geweldig!

Anna Gijsbers
25-4-2018

Een prachtige lokatie met alles erop en eraan: fijne gastvrouw en gastheer, behalve een paar schitterende safaritenten nog een studio en appartement met eigen terrasjes, allen volledig uitgerust en voorzien van alle gemakken en privacy; een paradijselijke omgeving met veel groen, bloemen en vogeltjes. Mooi aangelegd terrein en rustig gelegen zwembad. Tenslotte ook een fenomenaal uitzicht van 40 km op Tomar en haar Tempeliersklooster. Tomar heeft behalve een prachtig Historisch klooster en aquaduct een leuke markt en ligt centraal in Portugal. Die ligging is ideaal om allerlei uitstapjes te maken. Voorwaarde is wel eigen vervoer!

Geweldig

Jolene
26-11-2017

Mooie locatie en fijne safaritent. Gastvrijheid geweldig!!! We hebben het erg naar onze zin gehad.

Sanne en Reno
21-10-2017

Mooie groene omgeving, hartelijk ontvangst, zeer nette studio, genieten van de rust/natuur. Zeker een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quinta da Cotovia in Tomar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quinta da Cotovia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Quinta da Cotovia scoort een 9.58 uit 10 op basis van 111 reviews.