Bed and Breakfast Quinta da Cotovia

Bed and Breakfast Quinta da Cotovia

9.9Fenomenaal

Portugal, Costa de Lisboa, Tomar

9.9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta da Cotovia voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

126 reviews over Bed and Breakfast Quinta da Cotovia

• 10Sarina03-01-2020

GEWELDIG!!

Een woord heb je nodig voor dit verblijf.. GEWELDIG!! We zijn met familie geweest met 3 jonge baby's. Harrie & Mirjam zorgde voor een fijn opgedekt bedje voor de kinderen wat natuurlijk fantastisch is! Verder hebben we lekker in het zwembad gezeten en hebben we een paar keer 's avonds meegegeten. Het zijn hele fijne mensen waar je terecht komt! Wij komen zeker nog een (paar) keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 2018
    10Saskia & Chris04-11-2018

Fantastisch! Zeker een aanrader!

Quinta da Cotovia is zeer rustig en mooi gelegen. Ik verbleef samen met mijn vriend in Casa Oleander. De tent was ruim, gezellig en proper. Het sanitair was goed onderhouden en was voorzien van een douche. Harrie en Mirjam zijn zeer gastvrije en vriendelijke mensen. Bij onze aankomst kregen we direct iets te drinken aangeboden op hun terras, waarop je een prachtig uitzicht hebt over Tomar. Een echt vakantiegevoel. Harrie en Mirjam bieden (zeer goedkoop) Portugese broodjes aan die je elke ochtend aan je tent geleverd krijgt. Quinta da Cotovia is voorzien van een ruim zwembad met een ligweide, waar je zeker tot rust kunt komen! Het centum van Tomar is niet ver en super gezellig om in de avond iets te gaan eten. Mijn vriend en ik hebben genoten van onze vakantie, en willen bij deze Harrie en Mirjam nog eens bedanken voor hun gastvrijheid!! Groetjes Saskia & Chris

• 10Ton & Annelies04-11-2018

*** Super bestemming ***

Dit jaar hebeen wij voor de tweede keer deze fantastische lokatie bezocht maar nu iets langer dan 1e keer maar wederom weer te kort. Deze accomodatie van Harrie en Mirjam is een fantastische B&B waar je vanaf de ontvangst je volledig thuis voelt. Prachtige accomodaties in rustige omgeving met een heerlijk mooi zwembad voor afkoeling. Een dagje als uitstap met de boot over de Zezere is een beleving van rust en natuur schoon die je nog lang bij zal blijven. Heerlijke wandelingen en uitstapjes in omgeving maken een verblijf van 1 week veel te kort. Ook voor liefhebbers van mountainbiken is het goed vertoeven. Een fantastische B&B waar alles tot in kleinste detail aanwezig is inclusief de gastvrijheid van Mirjam en Harrie t/m het vertrek. Een aanrader voor iedereen......

• 9Vincent Verhoeven02-11-2018

Echt mooie tijd daar gehad !

Een prachtige natuur en een bijzonder vriendelijke ontvangst en verblijf, stonden borg voor een zalige, ontspannen en onvergetelijke tijd !

Gereisd met vrienden in april 2018

• 10Ludy van Noort02-11-2018

Een regelrechte aanrader.

Wij zijn hier op aanraden van een vriend naartoe gegaan. We wilden Portugal eens een keer bezoeken en wat leuke dingen zien en doen. Via onze vriend wisten we dat de eigenaar ook van mountainbiken hield en via hem zijn er ook fietsen geregeld. We hebben heerlijk kunnen MTB-en en onze vrouwen gingen fijn wandelen. We hebben echt mooie stukjes van Portugal gezien en ons verblijf was zeer aangenaam door de enorme gastvrijheid van de eigenaren(Harrie en Mirjam) van de B&B. Op aanraden van Harry hebben we ons ook in het lokale dorpsfeest gestort en kunnen proeven van de zeer gemoedelijke sfeer van de Portugezen. De B&B is werkelijk prachtig en ligt op een heel mooie locatie. Alles is tot in de puntjes verzorgd en je zult niets te kort komen. Wil je rustige relax vakantie dan kan dit wil je wat meer activiteit dan is dat ook mogelijk. Wij hebben enorm genoten hier en willen Harry en Mirjam dan ook enorm bedanken voor de geweldige vakantie.

• 10Marja grefhorst02-11-2018

Heerlijk vakantieverblijf in de natuur.

Vanaf Tomar een landelijk ritje van een kwartier naar de Quinta, met een hartelijke ontvangst. Geen moeite te veel om het naar je zin te maken. Wij hadden de kleine maar comfortabele studio waar niets ontbrak. Heerlijk om buiten te vertoeven, veel ruimte omgeven door groen en uitzicht op de omgeving.

• 10Henk en Ria02-11-2018

G e w e l d i g

Deze quinta is meer dan een bezoek waard Kleinschalig maar zeeeeer groot in hospitality op alle fronten (super schone accommodaties, veel tips over bezienswaardigheden, heerlijk zwembad, verse eitjes). We hebben zelfs bijgeboekt en beide accommodaties zijn zeer goed uitgerust met bijvoorbeeld dolce gusto MET koffiecups) prachtige omgeving. Convento de Christo in Tomar kan je zien vanaf de locatie. Veel lokale feesten (zoo leuk om de lokale bevolking mee te maken) Goede uitvalsbasis naar bezienswaardigheden Ligging heb ik 8 gegeven niet vanwege de prachtige plek maar dat je ‘s avonds niet lopend naar een restaurant of terras kan

• 9Roy02-11-2018

Heerlijke plek om tot rust te komen

Back to basic. Het went erg snel en de eigenaars zijn ontzettend aardig. Wij zijn hier heerlijk tot rust gekomen. Het zwembad droeg daar ook zeker aan bij.

• 10Ria Horsthuis21-10-2018

Een fantastisch verblijf en komen zeker terug!

Mooie luxe studio , van alle gemakken voorzien. Rustig gelegen met mooi zwembad. Alles was super schoon . Elke morgen genoten van heerlijke verse broodjes en eitjes v/d eigen kippen! Mooie omgeving waar veel te zien is , maar je bent dan wel afhankelijk van een auto.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Marlies14-10-2018

Top locatie, aardige mensen, goede voorzieningen!

Hele mooie en fijne plek. Rustig, maar toch centraal gelegen met veel leuks te doen in de omgeving. Wel alleen met de auto goed bereikbaar. Wij zaten in de safaritent Mimosa die ligt het mooiste, maar moet je wel iets meer voor klimmen. Met een kleintje is de andere safaritent iets praktischer. De voorzieningen zijn top. Alles netjes en schoon en een hele fijne douche. Alles voor onze dochter van twee aanwezig. Bedje, stoel, opstapje, speelgoed en zelfs nog een autostoeltje en een klamboe voor het kinderbedje mogen lenen van Harrie en Mirjam. Veel last gehad de eerste nacht van muggen. Tent dus goed dichthouden en bestrijdingsmiddelen meenemen. Klein ander minpuntje zijn de honden van de buren. Die blaffen een groot deel van de nacht. Het is ver weg, maar soms hoorde je het goed. Al met al wel echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Bed and Breakfast Quinta da Cotovia info