Bed and Breakfast Quinta da Cotovia ****

9,5

99 reviews over Bed and Breakfast Quinta da Cotovia in het Nederlands

Geweldig

Jolene, 26-11-2017

Mooie locatie en fijne safaritent. Gastvrijheid geweldig!!! We hebben het erg naar onze zin gehad.

Sanne en Reno, 21-10-2017

Mooie groene omgeving, hartelijk ontvangst, zeer nette studio, genieten van de rust/natuur. Zeker een aanrader

Heerlijk! Zeker een aanrader.

Eef, 4-10-2017

We werden super ontvangen door Harrie en Mirjam. Alles ziet er netjes en goed uit. Het zwembad is heerlijk en ook het uitzicht op de dorpjes beneden is geweldig, zeker in de avond! Na super tips hebben we een heerlijke paar dagen gehad. Zelfs toen we iets niet gezien hadden in Tomar, wat volgens Harrie en Mirjam eigenlijk wel moest, hebben ze ons daar nog heen gebracht!!

Prachtig, Verzorgd, Betrokken

Simone en Erik, 4-10-2017

De liefde waarmee Mirjam en Jarty deze accomodatie runnen is bijna ongekend. Het ontbrak ons aan niks en was dat wel zo dan zou het direct geregeld worden. De caravan, tent, buiten keuken en buiten badkamer waren meer dan prima. In de buurt is genoeg te doen. En in het stadje Tomar kan je cultuur snuiven, shoppen en genoeg gezellige en lekkere tentjes om te eten....En als je zoekende bent naar een activiteit weet Harrie altijd raad ;)

Jammer genoeg zijm de caravans volgend jaar uit de verhuur, want wat hebben we het fijn gehad!!!!!!

Heerlijke plek

Gijs en Jeannine, 1-10-2017

We hebben genoten van heerlijke Brabantse gastvrijheid van Harrie en Mirjam. Door de kleinschaligheid voel je je direct thuis en echt welkom! Op de eerste avond lekker mogen mee-eten en later nog eens een borrelavondje. Ook het ontbijt was prima verzorgd op een terras met mooi uitzicht. We hebben overnacht in studio Casa Verde. Een prima complete accomodatie !! Tip: Ook de safaritent ziet er top uit !! lokatie van deze B&B is ook perfect voor leuke uitstapjes naar Tomar, Coimbra enz..

Een echte aanrader om hier te verblijven en te genieten van de rust !

Harrie en Mirjam, nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid en veel succes voor de toekomst ! Houdoe

Genoten in een prachtige omgeving

Veerle, 28-9-2017

Zeer gastvrij! Vanaf de eerste minuut voel je jezelf thuis. Kregen veel en goede tips en de eigenaren lieten ons mooie plaatsjes zien. Perfecte plaats als je lekker wilt ontspannen in een rustige omgeving.

Geweldige plek om vakantie te vieren

Andries en Henny, 21-9-2017

Zeer gastvrije ontvangst door Harrie en Mirjam.

Ons verblijf Casa Oliveira was van alle gemakken voorzien en beschikte over een prima bed. Het uitzicht vanaf ons terras was geweldig. Verder is er een prima zwembad en zijn er diverse plekken om rustig een boek te lezen. Van de mogelijkheid om mee te eten hebben wij diverse keren gebruik gemaakt omdat het heerlijk was en heel gezellig. Al met al was het voor ons een topvakantie die wij niet snel zullen vergeten.

Zeker aan te raden voor rustzoekers!!

Ad en Ina, 11-9-2017

Een prachtige omgeving, gastvrije eigenaars, mooie, schone en prima verzorgde accomodaties!

Een klein minpuntje...voor ons geen probleem maar voor mensen slecht ter been is er veel "klimwerk".

Fantastisch!

de Vakantiegangers, 22-8-2017

Prachtige omgeving, mooi appartement, gastvrije eigenaren.

Wij hebben hier twee heerlijke weken vakantie gehad.

Voor wie het zelf wil ervaren, een echte aanrader om naar toe te gaan.

Prima appartement, mooi gelegen met een gastvrij ontvangst!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quinta da Cotovia in Tomar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quinta da Cotovia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Quinta da Cotovia scoort een 9.51 uit 10 op basis van 102 reviews.