Camping Pelinos 77

Meer campinginfo

101 reviews over Camping Pelinos 77

• 10Monique en Sjoerd03-10-2019

Lekker ongedwongen

Heerlijke camping met zéér schoon en verzorgd sanitair. Mooie plaatsen met voldoende schaduw. Nederlandse eigenaren met passie voor wat ze hebben gecreëerd. Altijd een lach en altijd vriendelijk en behulpzaam. Niets is hen teveel. Er zijn meer dan genoeg (dag)trips, wandelingen en bezienswaardigheden in een map gebundeld om je meerdere dagen, zo niet weken te vermaken. De camping is dan ook erg geschikt om vanuit hier midden Portugal te verkennen. De bar is een erg leuke afsluiter van de dag. Veel gasten komen aan het einde van de dag een drankje drinken, nootjes eten en de dag doornemen met elkaar, wat een erg goede sfeer tot gevolg heeft en ook nog eens nuttig is. Wij komen hier zeer zeker terug.

• 8Eetgelegenheden

• 9Floor19-08-2019

Heerlijke plek

Prachtige kleine camping. Schoon sanitair, bevlogen eigenaren.

• 6Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 9Monika Gibens29-06-2019

Super !

Het hofje van Eden, natuur rondom, vlakbij Tomar. Geen animatie noch nachtlawaai. Alles heel netjes en fris wat op grotere campings vaak niet het geval is. Leuk terras, zwembadje en super lieve mensen die je interessante tips geven en iedereen een fijne tijd bezorgen. Bedankt Esther en Remy

• 6Eetgelegenheden

• 9Fam v Bavel27-06-2019

FANTASTISCH

WAT 'n fantastische week hebben gehad bij Esther en Remy op hun schitterende camping Pelinos. Gewéldig zoals Esther en Remy álles doen voor hun gasten, niets is teveel en altijd met een glimlach! De toiletten altijd super schoon, heerlijk zwembad, mooie ruime plaatsen. Een leuk en gezellige bar, broodservice. Esther en Remy werken elke dag hard om alles tip top in orde te houden. ( wat ze ook lukt) KORTOM helemaal TOP !

• 2018
    9Fridus Jonkman21-09-2018

Fantastisch!

Remy en Esther doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Met 16 caravans van Caravanclub De Dissel stonden we vier nachten in hun paradijs. Dat is uitstekend bevallen: schone toiletten, gezellige bar en niet te vergeten een zwembad(je) om af en toe de warmte van je af te spoelen.

• 9Staat v/h sanitair

Met vrienden

• 7Peggy12-08-2018

Genoten

We hebben een heerlijke week gehad op deze camping. Esther en Rémy zijn ontzettend aardig en behulpzaam. Er is genoeg te zien in de omgeving, van bos, steden tot strand. Alles is goed aan te rijden

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 8margreettoonen08-08-2018

Stunning campsite off the beaten track

Verrassende camping buiten Tomar van passievol Nederlands stel. Alles klopte, prima zwembadje, mooie plaatsen, verzorgd terrein met leuke hoekjes en 's morgens lekkere broodjes (de lekkerste in 4 weken!). Camping is tegen een heuvel aangelegd. Plaatsen op terrassen beschikbaar, maar ook vlakkere. We kregen een mooie map vol info over de camping en de omgeving mee. Kortom: Kom het zelf beleven!

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 6Marjoke06-08-2018

Rustige camping op een heuvel bij Tomar.

De camping ligt op een heuvel in de buurt van Tomar. Vrij steile maar korte helling om de camping te bereiken. Toen wij arriveerden was het erg regenachtig en dan is de camping nogal modderig. Het sanitair (boven en beneden) is oud en vrij weinig, gezien het aantal plaatsen. Het zwembadje is netjes maar klein. Er staan maar 5 ligstoelen op het gras bij het zwembadje. Wij hebben gegeten bij Café Muxima, een restaurantje op loopafstand waar de camping naar verwijst. Niet duur maar ook niet veel bijzonders vonden wij. Wifi was prima op onze kampeerplek. Op de dag van vertrek sleept de campingeigenaar je caravan naar boven aan de straat met zijn jeep. De omgeving is mooi om te fietsen (wel met elektrische fietsen). Ook zijn we naar het centrum van Tomar gefietst, goed te doen.

• 6Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• 8Joke Maclean19-05-2018

Heerlijk oord.

Als je ver van de drukte rust , vriendelijkheid en natuur wilt kom dan naar deze mooie liefelijke camping plaats toe .hartelijk jong stel en ruime plekken . Heerlijk zwembadje , niet groot maar prima om af te koelen.Verse broodjes en een goede sfeer.

• 8Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 2017
    9Hennie en Ariena Oosterbroek04-09-2017

Fijne camping goede sfeer

Bij aankomst goed ontvangen rondleiding was perfect .Mooie plaatsen goed sanitair en zwembad voor een frisse duik. Mooie map met diverse uitstapjes. Borreluurtje met lekkere drankjes of een heerlijke cappuccino. Echt een camping om nog eens terug te komen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

18 tips over Camping Pelinos 77

• Joost08, 19-07-2013

Bezoek Tomar en Batailla, zeer fraaie kloosters,kerken, mausolea met ongelooflijk beeldhouwwerk.

• Jacqueline, 30-07-2013

Covento de Christo in Tomar, zo mooi, zo groot, je raakt niet uitgekeken!

• Huub, 20-06-2013

bezoek de synagoge in Tomar. In de nauwe straatjes vindt je restaurantjes waar je heerlijk kunt eten.

2 vragen over Camping Pelinos 77

• Jacqueline, 20-04-2017

afstand lissabon

Hoe ver is het naar Lissabon vanaf de camping en is er openbaar vervoer?

• h.mulder, 15-08-2010

prijzen

Wie kan mij vertellen wat de prijzen zijn van deze camping ? Kan hier n.l. niets terug vinden op de site

&, 15-07-2011

Ga naar www.campingpelinos.com