Camping Pelinos 77

90 reviews over Camping Pelinos 77 in het Nederlands

Fantastisch!

Fridus Jonkman
21-9-2018

Remy en Esther doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Met 16 caravans van Caravanclub De Dissel stonden we vier nachten in hun paradijs. Dat is uitstekend bevallen: schone toiletten, gezellige bar en niet te vergeten een zwembad(je) om af en toe de warmte van je af te spoelen.

Genoten

Peggy
12-8-2018

We hebben een heerlijke week gehad op deze camping. Esther en Rémy zijn ontzettend aardig en behulpzaam. Er is genoeg te zien in de omgeving, van bos, steden tot strand. Alles is goed aan te rijden

Stunning campsite off the beaten track

margreettoonen
8-8-2018

Verrassende camping buiten Tomar van passievol Nederlands stel. Alles klopte, prima zwembadje, mooie plaatsen, verzorgd terrein met leuke hoekjes en 's morgens lekkere broodjes (de lekkerste in 4 weken!). Camping is tegen een heuvel aangelegd. Plaatsen op terrassen beschikbaar, maar ook vlakkere. We kregen een mooie map vol info over de camping en de omgeving mee. Kortom: Kom het zelf beleven!

Rustige camping op een heuvel bij Tomar.

Marjoke
6-8-2018

De camping ligt op een heuvel in de buurt van Tomar. Vrij steile maar korte helling om de camping te bereiken. Toen wij arriveerden was het erg regenachtig en dan is de camping nogal modderig. Het sanitair (boven en beneden) is oud en vrij weinig, gezien het aantal plaatsen. Het zwembadje is netjes maar klein. Er staan maar 5 ligstoelen op het gras bij het zwembadje. Wij hebben gegeten bij Café Muxima, een restaurantje op loopafstand waar de camping naar verwijst. Niet duur maar ook niet veel bijzonders vonden wij. Wifi was prima op onze kampeerplek. Op de dag van vertrek sleept de campingeigenaar je caravan naar boven aan de straat met zijn jeep. De omgeving is mooi om te fietsen (wel met elektrische fietsen). Ook zijn we naar het centrum van Tomar gefietst, goed te doen.

Heerlijk oord.

Joke Maclean
19-5-2018

Als je ver van de drukte rust , vriendelijkheid en natuur wilt kom dan naar deze mooie liefelijke camping plaats toe .hartelijk jong stel en ruime plekken . Heerlijk zwembadje , niet groot maar prima om af te koelen.Verse broodjes en een goede sfeer.

Fijne camping goede sfeer

Hennie en Ariena Oosterbroek
4-9-2017

Bij aankomst goed ontvangen rondleiding was perfect .Mooie plaatsen goed

sanitair en zwembad voor een frisse duik. Mooie map met diverse uitstapjes.

Borreluurtje met lekkere drankjes of een heerlijke cappuccino. Echt een camping om nog eens terug te komen.

gastvrij paradijsje

Krista en Hein Lommers
25-8-2017

Super gastvrij en attent. Mooie royale plaatsen. De lol voor het runnen van een camping straalt er van af. Happy hour erg goed idee. Elke avond waren we van de partij. Infomap erg fijn en compleet. Genoten van een relaxte week!

Helemaal top! Fijne sfeer, ruime plaatsen.

Aart en Christi
18-8-2017

Remy en Esther hebben er er iets moois van gemaakt. Samen met de vrijwilligers wordt de camping uitstekend gerund. Toen wij er stonden, was de camping vol. Wij vonden de beschikbare faciliteiten echter zeker voldoende. We hebben nooit voor douche of toilet hoeven te wachten. Alles wordt overigens super schoon gehouden.

Rond borreltijd is het bijzonder gezellig op het terras bovenaan de camping. Een aanrader!

Er is veel (en zeer goede) info beschikbaar over wandelingen in de regio, rondrit per auto etc. De infomap die je krijgt is perfect.

Let even op dat als je aankomt, je de auto, camper even bovenaan bij de receptie parkeert. Wij hadden dit te laat in de gaten en waren al half naar beneden gereden....

Het korte stukje vanaf de campingplaatsen naar de openbare weg is ietwat steil. Totaal geen probleem overigens voor auto's en campers. Remy helpt de caravaneigenaren door hun hut met zijn jeep even naar boven te brengen.

Wij komen terug!

Familie Van Eenoo
18-8-2017

Na een hartelijke ontvangst, kregen we een uiterst ruime en gezellige plaats toegewezen. De camping beschikt over een leuk zwembad om eventjes af te koelen. Het sanitair is heel proper, maar er mag misschien een toilet en douche meer zijn... De camping is heel rustig, en je kan meteen het bos in voor een stevige wandeling. Restaurants en supermarkten in overvloed in Tomar. Culturele activiteiten in overvloed in de buurt. Afkoeling kan je vinden in het meer, riviertjes en de zee.

Wij raden deze camping voor de volle 100% aan. De eigenaars steken al hun energie in deze camping, en dat maakt het een pareltje!

Het enige negatieve: na 3 weken zat onze vakantie erop!

We komen zeker en vast terug!

Kleinschalige gezelligheid en prima service en wif

Hanny & ton
18-8-2017

Eigenaar brengt de caravan met 4 w drive naar de uitgang. Met caravan naar beneden is geen enkel probleem. Zwembad is klein. Eetgelegenheid in dezelfde straat is erg eenvoudig en ongezellig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pelinos 77 in Tomar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pelinos 77 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.