Sintra

8.7Fantastisch

• 9Marijke Wijngaards26-04-2019

Geweldig

Wat een geweldig plek te zien. Ook dicht bij de oceaan. Zou er zelf nooit op gekomen zijn om hier te komen. De natuur is prachtig. De bezienswaardigheden. Mensen zijn vriendelijk. Eten is heerlijk. Goed dat er altijd een auto bij de vakantie inberekend zit

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Chantal Zwieten09-11-2018

Sintra en het palijs is echt fantastisch en adembenemend. Ik heb er geen andere woorden voor. Het enige minpuntje zou kunnen zijn dat de steile helling niet goed begaanbaar is voor minder mobiele mensen. Je moet hier echt naartoe, een super unieke plaats.

Gereisd met partner in januari 2018

• 10Miranda24-04-2018

Sinta : DOEN !!

Tijdens onze citytrip naar Lissabon hebben wij een hele dag uitgetrokken voor Sintra. Als eerste het Pena paleis bezocht daarna Quinta da Regaleira en als derde Monserrate. Wat ons betreft zijn dit echte aanraders , wij vonden ze alle drie even mooi !!

Gereisd met partner in april 2018

• 7linda19-06-2015

leuk historisch centrum!

Historisch centrum leuk maar klein. Wil je iets doen moet je wel een van de tours met de bus boeken (langs de paleizen) want de afstand is vaak te groot. Muv 2 paleizen dus die kan je ook alleen doen.

mei 2015

• 7J.A.Vogel06-06-2015

Hele mooie stad

Maar allen goede info met gids

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 10Karin Offermans18-10-2014

Parc Montserate, wijnproeverij, Portugese tapas

Geweldige jeepexcursie met chauffeur en gids Paulo van Terrazul, dwars door de prachtige omgeving, met wijnproeverij onderweg en lunch met Portugese tapas in klein dorp. Daarna naar Parc Montserate. Is minder toeristisch dan Pena, maar schitterend. Prachtige dag, indrukwekkend, geweldige gids en chauffeur. Veel informatie gekregen.

Alleen gereisd in oktober 2014

• 9kimberly28-08-2014

Super

Aanrader op heen te gaan. Super mooie omgeving en bezienswaardigheden. Ik raad aan zo een sightseeing bus te nemen en er wel een hele dag voor uit te trekken. De bezienswaardigheden liggen flink uit elkaar en ook omhoog de bergen op. Met een bus zie je veel meer en kan je uitstappen waar je wilt. Hou er rekening meer dat ze wel flinke toegangsprijzen rekenen voor alles.

Student? Neem je pas mee voor korting!!

Gereisd met partner in juli 2014

• 8Renske26-08-2014

Bezoekje waard

Mooi gebied. Jammer dat alle bezienswaardigheden zo ver uit elkaar liggen. Goed te doen met hop on hop off bus. Voor alles aparte tickets kopen loopt aardig op... Heel erg toeristisch in het hoogseizoen.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8a.vanwilligen13-08-2014

Mooi!

We hebben een paleis bezocht en door de gigantische tuin gewandeld. Als je slecht ter been bent is dit geen aanrader. Je moet veel klimmen.

augustus 2014

• 8M.Hoppener10-08-2014

Zeker doen

Druk bezienswaardigheid met veel zaken op heuvelachtige locaties. Parkeren is lastig vanwege zeer grote drukte

juli 2014

10 van de 42 reviews gezien