Hotel Pestana Sintra Golf Resort & Spa

Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag21°14°
Hotel Pestana Sintra Golf Resort & Spa
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Pestana Sintra Golf Resort & Spa voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Pestana Sintra Golf Resort & Spa in het Nederlands

spa in the cloud

gelu
1-3-2014

Het rustige hotel ligt in een betere buitenwijk , waar je als toerist verder niets hebt te zoeken. Dus dan toch weer veel met de auto op pad. Het lokale weer zat niet mee helaas ; dikke mist en een middag zware regens, waarbij wegen echte beken werden. Ook het voor ons onoverzichtelijke wegenplan en een gedateerde autorouteplanner hebben ons verblijf behoorlijk beïnvloed! In de omgeving zijn de laatste jaren vele snelle wegen aangelegd richting kust en Lissabon. Daarvoor zijn lokale wegen soms afgesneden en kunnen nu abrupt eindigen. Rotondes liggen soms ook meervoudig achter elkaar, waardoor je heel snel moet beslissen en je routeplanner het ook laat afweten. Kortom we hebben eigenlijk meer genoten van de kust en Lissabon. Dat doet niets af aan de intrinsieke kwaliteit van dit hotel. Het personeel was heel behulpzaam en aanwezige spa is een pluspunt, maar gezien de prijslijst mag ook wel een en ander verwacht worden. Aan golf zijn we niet toegekomen.

mooi schoon hotel

heer Beukers
12-6-2012

mooie golfbaan om de hoek, mooie fitnessruimte zeer vriendelijke bediening

schitterend hotel

denpat
2-10-2011

Zeer ruime, luxe kamer met mooi uitzicht op de goed onderhouden tuin met zwembad. Aan het zwembad lig je heerlijk rustig op goede ligbedden.

Hotel ligt in rustige buurt, grenzend aan golfbaan. Hierdoor is er geen geluidsoverlast van drukke wegens e.d.

Het eten was zeer goed, zowel het ontbijt als diner. Goede service.

Ideale uitvalsbasis voor bezoek aan het prachtige Sintra en omgeving, als je tenminste niet te gierig bent om een auto te willen huren!!

Een aanradertje !!

Marjoleine Schuring
22-1-2009

Een mooi hotel waar je eens lekker kunt genieten. De diversiteit is echt een pluspunt. Golfen en wellness is echt een goeie combinatie. We hadden wel een autotje om naar Cascais, Estoril en Lissabon te rijden. Maar hier ben je in no-time.

Een aanradertje vinden wij. Het leukste is dat je strand, cultuur en sport goed kan combineren.

Heerlijk plekje

Marjoleine Schuring
22-1-2009

Een aanradertje vinden wij.

2008

recent hotel

luca
26-8-2008

gelegen in villawijk buiten Sintra .Hotel om enkel te slapen en te ontbijten .Klein zwembad buiten.Zwembad met wellness faciliteiten binnen, maar kinderen worden er verwacht van stil te zijn (rust voor de wellnessklanten!!!)Dicht bij Estoril (autocircuit op ong 4 km), Cascaïs is ook niet zo ver . Wel eigen vervoer nodig want ver van station en bushaltes.

2007

Prachtig Hotel dat ver in de buitenwijken van Sintra ligt. Hotel zegt shuttel bus te hebben die maar gaat tot 17.00 uur.Daarna op eigen vervoer aangewezen. Openbaar vervoer niet in de nabijheid. Restaurant duur , een buffet met drank voor 76,00 euro is naar Portugese begrippen duur en voor ons ook. Meerdere malan meegemaakt dat kamers om 15.00 uur nog schoon gemaakt moesten worden. Avond geen enkel vertier. Gasten houden zich op de kamers op of gaan nar Sintra en omgeving. Voor ons geen aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pestana Sintra Golf Resort & Spa in Sintra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pestana Sintra Golf Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.