Appartement Casa da Pendôa

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag21°13°
Appartement Casa da Pendôa
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Casa da Pendôa voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Casa da Pendôa in het Nederlands

Met oudere kinderen

Perfecte ligging in het centrum. Alle toeristische attracties van Sintra zijn van hieruit goed te voet te bereiken. Alles is wel steil, dus je moet goed ter been zijn. Parkeren (vooral overdag) is lastiger

Zeer ruime en luxe uitvalsbasis in Sintra

Ilse Heemskerk
22-8-2012

Wat een heerlijke plek is dit! Het was even zoeken toen de TomTom het halverwege de reis begaf maar de eigenaar kwam ons om één uur 's nachts gewoon tegemoet lopen zodat ook wij Rua da Pendo konden vinden (via onmogelijke u-bocht). Wij zaten op het appartement op de eerste etage met uitzicht op de oceaan aan de ene kant en het Moorse Kasteel aan de andere kant. Drie slaapkamers, twee badkamers, een ruime keuken en eet/zitkamer. Zeer compleet ingericht met wasmachine, vaatwasser, badkamers met bidet, douche of bad. Tussen alle kamers zitten bijna deuren waardoor onze drie jongens (10, 3, 2) eindeloos krijgertje konden spelen terwijl wij ongestoord een krantje lazen op het balkon.

De eigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam, er stond zelfs een lekker flesje Port op ons te wachten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa da Pendôa in Sintra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa da Pendôa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.