Hotel Do Mar

Hotel Do Mar
7,7

6 tips over Hotel Do Mar

pfvaningen@gmail.com, 13-7-2015
Met de pont van Almada naar Lissabon, en vooral een auto huren , veel mooie stadjes in de omgeving te zien.
Hans, 11-10-2013
Boek logies met of zonder ontbijt en ga lekker uit eten! Zeker als je van vis houdt.
Hendrikx, 12-7-2013
Wel een tip voor mensen die meer willen zien dan alleen strand, huur een auto ! Openbaar vervoer is alleen direkt mogelijk naar Lissabon (30 km)

We hebben een aantal aanbieders voor Do Mar voor je op een rij gezet:

Conny, 28-9-2012
Uitstapje naar Lissabon is goed te doen met bus of auto. Auto parkeren bij de haven in Cacilhas (gratis parkeren) en met de veerboot over naar Lissabon voor 1.80 pp (enkele reis)
jansen, 20-9-2012

Lissabon bezoeken via Cacilhas (met veerboot). Bewaar je kaartje want je betaald door eenmalig extra voor. Dit kaartje kan voor meerder gebruik openbaar vervoer weer opgeladen worden.

LET OP: o.a. op plaatsen als Cabo Esprichel wordt regelmatig gestolen uit auto's (zelf ondervonden). Laat niets achter in de auto !!!!

tdamen61, 17-12-2011
ga zeker eten in een van de vele restaurantjes. Die vis, he, die vis. wauw! verser kan niet. wat hebben dan wij toch een armoedig vis assortiment in NL

We hebben een aantal aanbieders voor Do Mar voor je op een rij gezet: