Hotel Do Mar

Laatste review

Knus en vriendelijk

Linda van Beurden,
15-11-2018

Niet alle kamers hebben echt zeezicht...ja...als je een nekverrekking wilt wel...gedateerd hotel..maar dat vonden we wel wat hebben....bijzonder vriendelijk personeel...grote balkons...Niet heel veel te doen in het stadje..je moet erop uit...de weg over en je staat op het strand..

Kenmerken

15-11-2018

Heerlijk

John en Jacq,
16-10-2018

Hotel is ietwat vergane glorie, Maar ergens heeft dat ook wel weer zn charme.

De ruimte met binnenzwembad en de sauna zou met kleine ingrepen tot een Spa omgebouwd kunnen worden. Nu aparte sauna voor mannen en vrouwen (Was trouwens niet aan). Hier zou dan ook ruimte voor een massage ingepland kunnen worden. Had een massage geboekt ivm blessure. Was niet goed doorgegeven waardoor ik bijna 1,5 uur moest wachten. En moest op kamer plaatsvinden wat niet ging lukken. Voor er een vrije Kamer was gevonden was er zoveel tijd verstreken dat de massage ingekort moest worden.

Eten was op zich prima maar ontbijt weinig variatie.

Kamer ok, fijn balkon, super uitzicht!

Personeel was soms super vriendelijk, soms wat minder....

Leuke plaats, leuke eettentjes , prima strand!

Goed hotel, enigzins gedateerd.

Joyce,
9-10-2017

Het hotel is enigizins gedateerd maar dit vormde voor ons geen enkel probleem aangezien het hotel wel enorm schoon is. Kamers worden dagelijks grondig schoon gemaakt. Als je van hip en trendy houdt dan moet je hier niet zijn. Het ontbijt is eentoning, maar er is wel voldoende keuze; 4 soorten broodjes en brood, fruit zowel vers als uit blik, verschillende soorten beleg, yoghurtjes, verschillende soort muesli e.d. Het uizicht vanuit zowel de kamer als het zwembad is prachtig! Het reserveren van ligbedjes is, gelukkig, niet toegestaan. Het personeel pakt de spullen dan ook weg indien mensen dit wel doen. Bij het zwembad krijg je overigens ook handdoeken voor op de ligbedden. De prijzen in het hotel vond ik wat aan de hoge kant; €3,20 voor een 20cl pilsje en €2,30 voor een klein flesje water.

Vakanties.nl

beetje gedateerd met schitterende ligging

arnold hewitt,
30-6-2017

Schitterende ligging in klein maar gezellig dorp met uitzicht op oceaan.

Kamer en balkon kunnen gemoderniseerd worden, vooral donkere kleuren helpen niet om gezellige sfeer te creëren.

De receptionisten .zijn zeer deskundig, helpen graag en geduldig.

Ontbijt is eenvoudig, maar voor ons meer dan voldoende.

Als je op zoek bent naar het "echte " Portugal en wil eten tussen de Portugezen kun je hier terecht.

Geen broodje van Kootje, soep van Joep maar lokale vis en vleesgerechten.

Met openbaar vervoer naar Porto of Lissabon , het kan allemaal.

Geen enkele reisorganisatie organiseert vanuit het hotel excursies, sterker nog je ziet geen enkele hostess tijdens je verblijf maar voor ons is dat geen probleem.

Het bevordert je eigen initiatief en ondernemingslust!

Wij gaan zeker nog een keer terug naar deze streek en wellicht ook naar hetzelfde hotel

Prima hotel

Willem,
27-6-2017

Prima hotel. Mooie ligging.

Maar veel klimmen, maar dat is nou eenmaal zo in Portugal.

Vlak bij de prachtige stad Lissabon.

Huur een auto en parkeer te zuiden van Lissabon en neem het veer.

Rijden in Portugal is wel een hele ervaring.

Samenvattend een fijne vakantie in de mooie en schone hotel.

Heerlijk verblijf

Ronald Mandemaker
26-4-2016

Geweldige dagen in Sesimbra gehad. Prima kamer met uitzicht op de oceaan, goed ontbijtbuffet, vriendelijk personeel en een leuk stadje. Wandeling naar kasteel is zeer de beste waard.

Niet meer

Otto Zeitler
15-9-2015

Hotel heeft een prachtig uitzicht maar binnen is het oud bollig. Bed heeft slecht matras en de inrichting van de kamers is meer dan 40 jaar oud. Het ontbijt is goed maar geen enkele variatie. Iedere dag het zelfde en na 2 weken heb je het wel gezien. Het avondeten buffet is heel eentonig daarbij is het eten koud. Er staat een magnetron om de koude soep op te warmen. We praten wel over een ****. Dan even gezellig aan de bar! nou geen gezelligheid aan, geen muziek helemaal niets. Personeel is over het algemeen vriendelijk en de locatie is perfect. Maar zeker geen ****. Korte omschrijving oud bollig, avond eten is koud, ontbijt iedere dag krijg je het zelfde voorgeschoteld.

Prachtige locatie

Jodi
13-9-2015

Prachtig uitzicht vanuit de kamer over de boulevard, strand, haven en zee. Keurige eenvoudige kamer met kleuren tv en koelkast. Dagelijks schone handdoeken, kussenslopen en schoonmaakservice. Je hoort het ruisen van de zee op je kamer. Bedden iets aan de harde kant. Op het balkon staan 2 plastic stoeltjes en een tafel. Een parasol was wenselijk geweest want we hadden alle dagen volop zon.

Het ontbijt was prima verzorgd. Het warm eten was matig. (overwegend lauw en weinig keuze). Echter de saladebar, fruit en toetjes waren prima.

Keurig verzorgde zonneweide met ligbedden, (dagelijks schone handdoek) parasols en zwembad. Gratis gebruik van het inpandige zwembad, stoomcabine en sauna.

Het hotel is uit de jaren 70 en dat heeft zo zijn charme. Een opknapbeurt en aanpassingen om het eten warm te serveren zijn binnenkort wel nodig. De boulevard, het strand, de haven, de restaurantjes en winkeltjes geven een gezellige drukte en vakantie gevoel.

We hebben hier juni 2015 11 dagen vertoefd en heerlijk genoten van alle faciliteiten, meer dan uitstekend ontbijt, prima ontbijt, mooi strand + stadje en heerlijk 2 x naar Lissabon geweest( Prima te doen met de pont vanaf Almada, Sesimbra-Almada is een half uurtje met de auto) Ik lees nogal wat kritiek over de oubolligheid van het hotel maar deze mensen moeten dan maar een 3-sterrenhotel boeken. Alles voor deze prijs perfekt in orde.

geen aanbeveling waard

wilmariebel
13-7-2014

Onze kinderen hebben deze trip als huwelijksreis gekregen. We hebben deze uitgezocht omdat de recenties erg goed waren.

Het hotel oudbollig, personeel idem, het plaatsje zelf was Erg Rustig de meeste zaken waren dicht.

De andere gasten vroegen zich af wat zo'n jong stel hier kwam doen.

Ook de trip naar lissabon , een geweldige stad, duurde over 35 km 1 uur en drie kwartier.??Jammer maar een verkeerde keuze

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Do Mar in Sesimbra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Do Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.