2 reviews over Hotel Casa da Terrina in het Nederlands

2006

heel vriendelijke mensen

anita
12-9-2006

heel vriendelijke mensen. Proper en net. Mooie tuin met uitnodigend zwembad. Met liefde en zorg bereid ontbijt. uitvalspunt voor verschillende uitstappen.

Gereisd Anders in Tue Sep 12 2006 13:35:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2004

Zeer vriendelijke eigenaren van een mooie en vooral Zeer

Karin
19-9-2004

Zeer vriendelijke eigenaren van een mooie en vooral propere accomodatie. Zeer smaakvol ingericht en het ontbijt wordt met liefde en zorg geserveerd. Uitstekend uitgangspunt voor korte dagtripjes in de omgeving, waarbij de eigenaren je van de benodigde informatie voorzien.

Gereisd Anders in september 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa da Terrina in Sesimbra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa da Terrina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.