Camping Sao Pedro de Moel

7.2Goed

Portugal, Costa de Lisboa, São Pedro de Moel

7.2Goed

• 6.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Sao Pedro de Moel voor je op een rij gezet:

Meer camping info

6 reviews over Camping Sao Pedro de Moel

• 7Anita26-09-2014

De ligging van de camping is ideaal!!

De camping ligt aan de rand van het dorpje en in de bossen. Het dorp is klein met leuke restaurantjes en mooie stranden. Erg leuk en gemoedelijk. De camping is niet heel bijzonder, leuk zwembad, geen tafeltennis of voetbalveldje. Vanuit hier kun je een groot gedeelte van Portugal bezoeken: Fatima, Coimbra, Obidos en Aveiro en ook Lissabon is maar 1,5 uur rijden. Prima basis en de temperatuur in de zomer is heerlijk, niet te warm, verkoelend briesje. De zee is wel wild en koud, maar dat heeft ook wel weer wat.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 7Fam. van Schie28-02-2012

Prima camping helaas weinig vertier

Prima camping en accomodatie. Strand was erg mooi, maar wilde zee. Helaas hebben wij maar 4 dagen zon gehad (van de 14 dagen). Wij zijn er zelf met de auto heengereden. Op de camping was weinig vertier voor de kinderen en al helemaal geen animatie. Mooi zwembad, maar wel heel koud.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8Arnold20-07-2011

Leuke tijd gehad met ons gezinnetje

We zijn net terug van twee weken camping Orbital. Leuke tijd gehad met een gezin van 4, waarvan twee jongen kinderen. Leuk zwembad met permanent toezicht. Wel erg koud water brr. Goede kampwinkel, aardige behulpzame mensen, wifi verbinding bij het restaurant. Prima dus. Aanrader wat ons betreft als je een jong gezin bent. Vliegen naar Lissabin of Porto, huurauto en een caravan huren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 0Tirza10-01-2011

Leuke camping

Zomer 2010 zijn wij met ons gezin in Sao Pedro geweest. We hebben een prima vakantie gehad. De zwembaden en het grasveldje waren mooi en schoon. De sfeer op de camping was goed, aardig personeel. De snackbar op de camping was alleen iets minder. De patat was goed, maar ik raad iedereen aan om er geen pizza te eten, want die zijn echt niet te eten! De supermarkt was prima. En in het dorp heb je leuke eetgelegenheden. Het dorp was ook erg gezellig en het strand was heel mooi. Wel moet je heel erg uitkijken in de zee, want de stroming was erg sterk!! De animatie was ook iets minder, want er was maar 1 avond in de week wat te doen. Verder waren er maar een paar Nederlanders. Als je van rust houdt is dit zeker een geschikte camping, maar niet echt voor ouders met oudere kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Camping Sao Pedro de Moel info