Villa Mastlo

Villa Mastlo
9,5

7 tips over Villa Mastlo

T. Zuijderwijk, 15-11-2016
Dekmatrassen op de bedden is wenselijk in verband met de hardheid van de bedden. Een tip is om een auto te huren, in de directe omgeving is niet veel te vinden maar op een half uur rijden zijn er fantastische stranden, historische plaatsjes en uiteraard Lissabon te vinden.
Jacq, 23-11-2015

Ga je naar Lissabon bel dan voor een tuktuk : lovelisbontours@gmail.com 00351933771108. Dit is een zelfstandige tuktukker die alle tijd neemt om je Lissabon en Belem te laten zien.

Hou wel rekening met de energiekosten ivm met het verwarmde zwembad. Wij hebben de airco/verwarming niet gebruikt en waren per dag zo'n 15 euro kwijt. Maar laat dit je niet weerhouden, het zwembad is hierdoor heerlijk warm.

Jorn, 23-6-2015
Bezoek de pittoreske dorpjes in de omgeving en breng zeker een bezoek aan Lissabon, deze stad ligt op slechts een half uurtje rijden en biedt vele activiteiten en bezienswaardigheden.

Margriet Sleeking, 20-9-2014
Je kunt heerlijk eten in het dorp bij O'Gardel. Spreken nagenoeg allen Portugees en niet alles wat op de kaart staat is er maar geef je voorkeur voor vlees of vis en het komt goed. Wij hebben met 4 personen voor 76 euro gegeten, heel goedkoop voor wat je krijgt. Strand bij Santa Cruz is ook erg prettig
L.C. Verbeek, 14-9-2014
Wij waren er met 2 gezinnen, totaal 9 personen. Het huis is ruim genoeg en heeft voldoende badkamers, toiletten en voorzieningen om met een groep te verblijven. Maar is ook gezellig ingericht zodat een klein gezin zich niet verloren voelt. Wij hadden een supervakantie daar, een echte aanrader.
Erwin, 1-7-2014
In het dorpje zit een klein gezellig restaurant met de meest waanzinnige steaks die je ooit geproefd hebt. Inclusief een heerlijke fles wijn aten we met twee man voor minder dan je bij Mac Donalds kwijt bent!

Peter Batenburg, 14-5-2014

Auto met tolkastje, bezoek vooral Sintra, Mafra en Lissabon. Ook een ritje langs de kustplaatsjes in de buurt is erg leuk.

Mocht je nog een kamer moeten uitzoeken, pak de masterbedroom met prachtig uitzicht op de zee en grote badkamer met jacuzzi.